måndag 27 september 2010

Ljusstakar från Atmosphere!!!

Hej!! Så var det måndag igen....Idag blir det lite bilder på mina ljusstakar jag köpte hos Atmosphere, denna underbara butik!! Har Ni inte varit där måste Ni besöka den nästa gång Ni är i Göteborg!!! Jag vill ha precis ALLT där inne!!!!! Ingrid som äger butiken är så mysig, vi är där ca 1 gång om året(vi har ju en bit att åka) och ändå känner hon igen oss!! Hon hittar de mest fantastiska, unika ting som hon staplar på höjden i sin lilla butik;o)

Nu hamnade de här på mitt bokskåp, men tanken är egentligen att de ska stå någon annanstans...
.
Min syster lovade mig att själv välja en present från Atmosphere, ljusstakarna är ju så fina!! Tack!!! Ser ni bilderna bakom dom köpte jag oxå hos Ingrid, kan man skapa vackra stilleben med;o)
.
Lite lagom patinerade och ljuvligt räfflade.....

Jag provar min nya kamera idag, det blev en Sony DSLR-A450. Hade bestämt mig för den andra jag visade men denna kändes så mycket bättre i handen!! Jag tror det blir bra men jag har mycket att lära..... Tycker det är bra skärpa även om det är lika mörkt som på kvällen nu på em.
.Det var allt för idag! Ha en bra kväll så ses vi imorgon med tisdagstemat;o)
Kram Kram Malin