måndag 13 september 2010

Något att lägga brödet på!!

Hej!! Ny vecka och nya tag! Kikar in med ett litet snabbinlägg idag;o) Denna brödbrickan/fatet hittade jag på loppis förra helgen. Behövde inte fundera länge på om den skulle få följa med hem!!!

Så här gråmulet var det när jag kom hem idag, men nu tittar solen fram lite igen. Vilken Helg det varit, rena sommarvärmen!!

Jag gjorde ett fynd i en antikaffär igår som jag är gaaaaaaaalet glad för, kommer bilder i veckan. Imorgon är det ju tisdagstemat, ses då;o) Njut kvällen!!
.
Kram Kram Malin

34 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej vilket fint brödfat du fyndad, snyggt ist för en korg tycker jag.

Kul med tisdagstemat, kikar in i morgon igen :)
Kram Camilla

essemia sa...

Jättefint fat. Och brödet såg gott ut, haha.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Norrfrids Eija sa...

Wow vilken logga! De kunde förr minsann!

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder...åååå så fint et fat du fant deg...

moro å finne slike fine gamle ting =)

klemmer 0)

Designe sa...

OJ, så fint fat! och vad det ser gott ut med färskt bröd!..sånt där gott vitt bröd som man så gärna vill äta men försöker låta bli!:)

rustik charm sa...

Hej Malin.

Vilket superfint fat du hittat:)Brödet såg riktigt smarrigt ut.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

Nette Cecilia sa...

Oj ,oj vilket fat ,Nette

Lyckoslanten sa...

Fint fat må jag säga! Visst, än tänker vi sommar! ♥

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad mysigt med hembakat bröd..jättefin bricka..Men nu blev man ju allt nyfiken på vad du har fyndat..
Kraaam Anette

Livet på Berget sa...

Ja en sådan goding måste man ju bara ta med hem! Tisdagstema.....vad har jag nu missat? Får se imorgon.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vita Falkens Lantliv sa...

SNYGGT fat!!!!!!
Jösses så nyfiken jag blev, vad kan nu detta vara????

Kram Susanne

Systrarna Hjertén sa...

Å, jag gillar din söndagsbild!!

Mvh
Frida

Solveig sa...

For noen skatter du har funnet:o))) Helt spesielle - heldige deg:o)
Nå har sommeren forlatt oss og høsten er satt inn med gule blader og kjøligere dager. Men litt tenning av lys og god mat er heller ikke dumt:o))))
Ønsker deg en flott uke, min venn.
Klem fra Solveig

Marie sa...

Vilket fint fat Malin och vad spännande med vad som fick följa med dig hem från antikaffären!!!!

Kram Kram
Marie

Rosor och Spetsar sa...

Fatet är ju underbart, så vacker text det förstå jag att det fick följa med hem.
Väntar med spänning på vad du hitade mer.
Kram
Annelie

Vintage House sa...

Hej
Något du är galet glad för, nu blir man nyfiken i en strut...
Mycket fint fat:)
ha det så härligt
kram
sandra

Gammel stil sa...

Hei!!:)

For en herlig blogg du har!! Vi har aldri vært innom din blogg for, og det kan vi angre på nå! Her var det jo ALT!!:) Virkelig mye nydelig:) Du er flink!! Drømmebloggen:):) Vi la oss til som følger, håper det er greit:)

KLem fra oss i Gammel stil:)

Nordingården sa...

De var tame f-n det vackraste fat jag någonsin sett, gud så snyggt det var!!! Och hela dina veraknda OCH hall, sååå vackert! Mari.

Rummet för välbefinnande sa...

Men, jösses - VILKET FAT!
Så underbart och du har väl ändå en helt makalös förmåga att hitta fina saker du :)
Blir jättenyfiken på vad du hittat mer...
Själv önskar jag mig ett postskåp väldigt mycket och väldigt hett, så jag kan ha alla mina fina pysselsaker där.
Nej, nu ska jag fortsätta jobba här. Smet ifrån en liten stund. Du vet, hjärnan behöver lite inspiration via "blogg-världen" ibland!
Ha det så bra!
Kram Mia

Lille Vildand sa...

Så vakre bilder, og hvilken skatt!
Klem
- J -

Skogslyckan sa...

Jättefint!
Kram Pia

Anonym sa...

Du hittar då allt fint! Vilket smarrigt bröd.

Kram Marita i Björkhagen

Joyforhome sa...

Hej fina Malinpalin :) här har jag missat fina inlägg. Tar igen dem bums

Kramar Malin

Sommerhuset sa...

For et flott fat. Perfekt å servere brød på. Brødet så også utrolig godt ut ;-) Nam!

Mitt Stugliv sa...

HejHej Malin!

Förstår att det inte var några problem att förälska sig i den underbara brickan. Å du, jag kunde riktigt känna doften av brödet. Härligt!

Ha det fint vännen
KramKram
Lotta

20-talshuset sa...

Jättefint fat! Ser fram emot vad du ska bjuda på imorn. Kram Anna

Margareta sa...

Ett så fint fat hamnade på rätt ställe.Så fint med brödet i sin duk.
Spännande att kolla imorgon.

Kram Margareta

hemma hos lilla mej sa...

Vilkn fin bricka!!!!Att läggadet nybakta brödetpå.....Undra vad det blir som tisdagsteama?????Ha en skön dag kram Rita ♥

Country Hill sa...

Riktigt fint brödfat!
Ha en fin dag!
Kram Lena

Ett Vitare Hem sa...

Vilket underbart fat!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Ljuva Magnolia sa...

Vad häftigt, har aldrig sett ett sådant fat med logga förut, läckert.

Har en award till dig!

Kram Catta

mariaK. sa...

Självklart skulle det fatet följa med hem. Mycket vackert!
Kram, Maria

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin brödbricka! Nu blev jag sugen på att baka bröd :) Men först till jobbet!
Kram Kicki

Tausenderlei Glück sa...

Malin ett vackert sätt att presentera brödet. Om denna platta av tenn??

Hälsningar och ha roligt idag. Heike
AnhörenUmschrift