söndag 5 september 2010

Nyloppat!!!

Hej!! Redan söndagkväll.....men vilken härlig Helg;o) Massor med sol och idag har jag varit iväg och loppat!! Min syster och jag har varit i Moheda och Ör!!!!

Så mysigt att krypa under fårskinnet och njuta av lite tända ljus och en tidning i uterummet. Så fort solen går ner blir det kyligt......

Den här gamla stolen såg ut att vara bortom all räddning när den fallit i bitar i trädgården....Men sonen har snickrat ihop den igen!! Så nu har mormors gamla sängbord som stod här innan fått flytta in igen;o)

Gillar att ligga här och kika ut över ängarna...kunde inte tro att vi skulle vara såååååååååå himla mycket här ute!! Men det är verkligen hög mysfaktor.....

De här sifonerna köpte jag idag, den gröna är modell större och så en ljus, hade inga sådana innan....men nu har jag måååååååååånga.......

Två mässingljusstakar fick följa med mig hem, en hade jag innan.....

Stolen är lagom skavd och nött efter att ha stått ute året runt;o)
Hoppas Ni haft en bra Helg!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin