lördag 4 september 2010

Reportagen är sålda!!!

Hej! Så var det lördag, solen skiner och det är en riktig höstdag! Nu är båda reportagen sålda som Anna och Carina var här och gjorde för några veckor sedan!! Jättekul så klart;o) Norregård kommer att vara med i Lantliv och så var det ett eget med Uterummet och det ska vara med i Drömhem & Trädgård!! När det publiceras vet jag inte men det tar läääääääääääänge, då de alltid ligger långt före. Antagligen under sensommaren eller hösten nästa år.....

Idag blir det lite bilder från mina hyllor i köket, har plockat om igen.....Mina frukostskålar med lejonhuvuden är favoriterna.....

Mycket är loppisfynd......

Mina bakformar från farmor trivs med tårtformen och termosarna;o)

Kakfatet är inköpt på en antikmässa....

Loppad mandelkvarn....

Solen skiner in så vackert på mina vikter i köksfönstret, gäller att ta vara på det!!!
Ha det bäst, så ses vi snart igen!!!
Glöm inte att vara med i min lilla utlottning om Ni inte anmält Er, klicka på bilden längst upp till höger och skriv en kommentar!!
.
Kram Kram Malin

43 kommentarer:

elsamarianne sa...

Grattis till reportagen! Vilken feedback. Så kul att nåt man gör kan visas upp.
ha en bra helg
elsamarianne

Lyckoslanten sa...

Oj Grattis! Mina favorittidningar! Så trevligt och jag undrar inte en sekund på att det blev så!
Fina bilder idag med! Ha en skön lördag! ♥

Landlige Hjem sa...

Ett jättestort grattis!!♥ Riktigt kul att höra!!!♥ Härliga bilder!! :)
Gillar värkligen din fina kvarn .)
Du har det så himla vackert - mys!!♥
En skön septemberhelg önskas dig
med kram från mig, Anki

swedishouse sa...

I LOOOVE your vacuum flasks.
are they old or new?
I have been looking to buy my daughter a pretty flask as a gift, as she has just started Art School in S'holm ;-).
If they are new would you mind telling me where you bought them please?

Saaa jatte fint!
Har en trevligt helg
Tack saaa mycket
Kram
Julie
x

Hannis sa...

Vad roligt!Grattis=))
Ska bli kul att se i tidningarna sen.

Kram Hannis

Tulipa sa...

Roligt!!!!

Grattis!

Prenumerar på Lantliv, min favorit alla kategorier!


Trevlig helg!
Kraam Mariette

Mom´s kitchen sa...

Så kul för er, Malin!

Ha en härlig solig dag då ;)

kram

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Grattis!
Vad spännande sen och se repotarget.
Ha en bra helg!
Kram Anette

liven sa...

Ååh så gøy da Malin!!
Kjøper begge bladene.....er så glad i de svenske interiørbladene skjønner du :o)
Mye fint her hos deg....du har så inspirerende bilder!!
Kan ikke finne min gamle mandelkvern....lurer på om jeg har kastet den ved en feiltagelse :o(

ha en fin helg :o)

Fröken Grön sa...

Grattis till de sålda reportagen! (Mina två favorittidningar, som av en händelse!)
Så mycket läckert du har på dina hyllor! - Mandelkvarnen påminner om den jag själv fyndade på loppis i veckan.
Ha en riktigt skön helg!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Men gud vad kul!! Grattis! Lantliv är ju inredningstidningen nummer 1!! :)

Vad mycket fint du har på dina hyllor!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

Hagagården sa...

Kul för dig att repotagen är sålda,ska bli kul att se,själv är jag med i aftonbladets bilaga till advent.
Jätte mycke fint du visar.
kram
ninni

Solveig sa...

Kjære venn, det måtte jo bare komme! Repotasjen mener jeg! Du har jo et av de kosligste hjemmene jeg vet om! Gleder meg veldig til å se repotasjen - de bladene kommer jeg garantert til å kjøpe!!!
Du viser masse fint som vanleg:o))) Du har også en egen evne til å sette ting sammen slik at det ser ut som om de bestandig har vært slik.
Du gir oss masse inspirasjon - takk for at du er du:o)

Ønsker deg en strålende helg. Håper solen skinner der du er. Det gjør den her i alle fall:o)
Klem fra Solveig

Norrfrids Eija sa...

Lantliv är min favorit, ska bli så spännande att se ert hem i tryck!
Kram Eija

Vita verandan sa...

Så mycket skatter du har hemma, där skulle jag vilja gå runt och kika....tur vi kan kika på varandras grejer via nätet. Vi har ju en bit mellan oss. Nu kom jag på att jag inta har skrivit om jag du vet vad...kanske ska nämna det. Jag hade tänkt att vänta...
Då blev det Drömhem och trädgård, så kul den läser ju så många.
Ha en fin helg!
Kramis Anna

ps det var nog ett rätt beslut...

Livet på Berget sa...

Wihoo vad kul!!! Lova att du flaggar när det är dags vill absolut inte missa det! Fina bilder som vanligt!
Kram kram
/Sara

Vita huset 28 sa...

Så kul, ett jättegrattis till det!!
Drömhem o trädgård är min favvo tidning som jag prenumererar på också. Va roligt :)

Glöm inte kika in till min utlottning
Ha en skön lördag
Kram Camilla

Anonym sa...

Det är sååå roligt att reportagen blev sålda. Men vem kunde tro något annat. Ska bli kul att få se dem i tidningarna nästa år. Fina bilder du visar idag. Jag har en mandelkvarn efter mormor, som jag använt många gånger. Den är så fin och användbar. Bra med saker som är både vackra att se på och som går att använda, tycker jag.

Kram Marita i Björkhagen

Margareta sa...

Hej!
Så roligt att få se dessa reportage framöver.
Mysiga saker varenda en på din hylla.Jag tycker om allt detta....

Kram Margareta

Lille Vildand sa...

Så stas! Gratulerer. Det er bare til å glede seg!
Elsket kvernen din.
Klem, Jannicke

Skogslyckan sa...

Grattis Malin!! Är väl inte alls konstigt att reportage från ditt hem blir sålda... Och tur man prenumererar på bägge två, fast tråkigt att vänta så länge. Jag får nog vänta ännu längre, för här skall ju Anna göra jul reportage. Härligt att se att du är glad för dina lejonskålar.
Kram Pia

Livet på Vestergård sa...

Vad roligt att vi kommer att få se reportagen!
Mycket fint du har på hyllorna.
Kram Kicki

mariaK. sa...

Vad kul med reportagen!
Jag avundas dig som har tid att pyssla så mycket i hyllor och annat. Här pysslas det mest med grovjobb på de flesta fronter:-)
Ha en mysig fortsättning på helgen
Kram, Maria

Rosor och Spetsar sa...

Vad kul, det ser jag fram mot att läsa.
Så mycket fint på din kökshylla.
Här har jag också hållit på och flyttat rut o fixat lite idag, visst är dt roligt, men det tar tid.
Kramar
Annelie

poetrywhite sa...

Jätteroligt, ett stort grattis till dig
kram Malin

Susanne sa...

Jättefina bilder! Så kan jag ju förvara mina gamla mandelmusselformar... Tack för tipset : ) Kram / Susanne

Annika Christensen sa...

Grattis till det ser framemot att få se det.
Kommer att bli super fint.
Ha det gott
Annika

Ljuva Magnolia sa...

Grattis!! Gud va roligt, jobbigt att det dröjer ett tag, men den som väntar på nåt gott..
Härlig blandning med vackra saker du har på dina hyllor, och konsollerna, vart har du köpt dem?
De gamla tyngderna är så himla fina, önskar jag kunde få tag i några.

Ha en go söndag!
Kram Catta

Country Hill sa...

Så roligt Grattis! Föll pladask för ditt kakfat, underbart.
Ha en fin dag!
Kram Lena

Huset vid ån sa...

Åh, Vad roligt Malin, Då skall jag hålla utkik!
Hoppas att du får en skööön söndag! Höstkramar Therese

Kanonska Gården sa...

Hej hej!!

Så fint du har på dina hyllor i köket!! Det är alltid kul att ändra om lite:)

Vad roligt att reportagen är sålda nu - ska bli kul att se i tidningarna sedan!!

ha en skön dag!!

Kram gunilla

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!!!! Vad roligt!!!!
Å vad mycket vackra saker som samlas på dina hyllor!!!!
Ha en fin söndag!
Kram Agnetha

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Vad skoj! ...Grattis!
Kul med tidningsreportage.

Vilken härlig blandning av vackra saker du har på dina fina hyllor!

Kram från Australien♥

Loppe sa...

Grattis grattis med reportagen !
Det bli´r spændende :oD

Jeg har just også købt en gammel mandelkværn, det er jo snart jul ,;o)

Deltager naturligvis i din utlottning - vil passe på at tipse dig om utlottningen hos mig !

Ha det godt
kh
Loppe

Lilla Lycksta sa...

Roligt att repotagen är sålda, måste man ju hålla utkik efter när de kommer, du berättar väl när de kommer i tidningarna? Underbara saker du pryder dina kökshyllor med. Ha en fin söndag.

Kram Camilla

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse Malin... så spennende... gleder meg allerede til å se det i magasinene... gi en lyd når du vet når det kommer...

Skjønne bilder av alle skattene dine..

ha en fin søndAG..

Klemmer =)

LenaS sa...

Åh vad kul!!! Grattis!!!
Och vilka underbara bilder du bjuder på!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Fröken Fräken sa...

Attans vad länge man måste vänta på reportagen! ;-D Jag skulle gärna se sommarreportage i november, det är ju då man behöver den inspirationen som mest!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt för dig att vara med i så populära inredningstidningar, stort grattis!!! Vad fint du har på dina hyllor, termosarna är häftiga. Gillar även ditt inlägg med bryggeristolen och rosen i den vackra krukan. Det finns ett litet "stänk" av sommar kvar i de bilderna.

Ha en fin kommande vecka!
Kram,
Regina

Systrarna Hjertén sa...

Kul att reportagen är sålda, trist att vi måste vänta så länge...

Oj, vilken mysigt hylla!!

Mvh
Frida

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin och Grattis!!
Vad kul, vi är många som ser fram emot reportagen med spänning!

Många fina prylar i ditt kök och kakfatet är en DRÖM!

Önskar dig en fin höstvecka, kram Monica

estersinspiration sa...

sv: tack så mycket! Vad fina saker du har hemma! Kakfatet var helt underbart! Hoppas du får en fin dag! Kram från ester

MARY PERNULA sa...

Love all your primitive things on your little shelf. HUGS MARY