lördag 18 september 2010

Små Hjärtan i en kanna!!!

Hej!!! Kikar in med en liten lördagshälsning! Lite hjärtan på tråd i en ärvd kanna;o) Står på spegelbyrån i gamla glasverandan!! Har jobbat på fm och regnet öser ner, det blir mest att elda en brasa i dag och rensa svamp.....
.
Brickan och asken är loppisfynd;o)

Halsbanden har jag fått efter farmor, tycker de är så fina att dekorera med!

Ha en trevlig Lördagkväll Ni som tittar in;o)
Glöm inte min utlottning!!! Imorgon är det sista dagen att anmäla sig, på måndag presenterar jag vinnaren!!! Vi ses imorgon med Söndagsbilden;o)
Kram Kram Malin

26 kommentarer:

Agneta sa...

Gudars skymning så mycket min mormor Martha det var över dessa bilder. Jag blev riktigt upplivad trots min Borelia (jag måste bara få tjata om den, jag är fortfarande i chock över beskedet från läkaren).

Tack för Dina ljuvliga ljuvliga kommentarer hos mig!

LAV

Agneta

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin kanna! Passar bra med hjärtan på tråd i den. Nu fick vi också regn här. Det bara öser ner...
Önskar dig en skön lördagkväll! Kram Kicki

No.47 Mia sa...

Hej!

Vackert Malin...

Ha en skön kväll du med vännen!

Kram Mia

elsamarianne sa...

Så fint. Ska stjäla din idé att ha en blomma i kannan. Hittade precis en gammal sönderputsad sådan på vinden. Perfekt för mina violer.
Ha en fortsatt skön helg
kram elsamarianne

Loppisliv sa...

Så fint...hjärtan på tråd är en sån söt liten blomma. Precis likadan spegelbyrå ser det ut som att vi också har, samma beslag och allt :-) De är så fina tycker jag. Trevlig lördagskväll, Kram Paula PS: Har anmält mig till lotteriet nu! DS!

Ljuva Magnolia sa...

Vilken festlig idé, jättefint!

Kram Catta

The Secret Garden sa...

Vilken fin kanna! Här har det också ösregnat. Hoppas det blir bättre så man kan vara ute i morgon.

Ha det fint!

Änglarnas hus sa...

Ljuvliga bilder..och så fint att ha gammla smycken att smycka med!

Ha en fin lördagskväll!!

Kramis Sanne

promenader på landet sa...

Hej vännen och vilken vacker kanna! Hjärtan på tråd är så fina till kannan! Må så gott kram Maria

Vita Falkens Lantliv sa...

Mycket vackert!!! Du är så duktig på att pynta och fixa:)
Ha nu en mysig kväll!

Kram Susanne

Country Hill sa...

Så vacker Din kaffekanna är och så fint med blomman. Mycket fint på skänken.
Ha en fin kväll!
Kram Lena

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de va med hjärtan i kannan!
Och jag gillar dina halsband också, jättefina o dekorera med, fina bilder som vanligt
Kram Camilla

Prillig sa...

Vilken underbar kanna! Jättefina bilder, så fint du dekorerat med halsbanden.

Ha en skön lördagkväll.

Kram Britt

Sommerhuset i bakken sa...

Perlene var jo bare så dekorative. Så hyggelig at du har fått dem av farmoren din. Koselig!
Kanna med blomstene i var virkelig vakker.
Ha en finfin kveld!

Anonym sa...

Hej Malin,
så vackert du har det på din fina spegelbyrå!! Självklart ska så vackra smycken stå framme och ge sin glans åt vardagen (dem glädjer ju ingen om dem bara ligger i ett smyckesskrin i en byrålåda någonstans). Vackra bilder, som vanligt!
Allt gott till dig Malin.
Kram Nina

Hagagården sa...

Men så trevligt och fint det blev med hjärtan på tråd i din fina kanna.
kram
ninni

Margareta sa...

Så vackert!Hjärtan på tråd i en sådan kanna -kan inte bli finare.Såååå fiiint.
Skrinet och smyckena ger ju helheten....

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Margareta

Lille Vildand sa...

Vakkert!

Klem ♥ Jannicke

Skogslyckan sa...

Så ljuvligt...har ett sånt arrangemang här också med silver, pärlor och pressglas.
Kram Pia

liven sa...

Så koselige bilder....hjertene er så dekorative!! Så fint å pynte med de gamle smykkene også Malin :o)

Landlige Hjem sa...

Himla vackert Malin!!♥
Javisst är det ljuvligt att dekorera med smycken!♥
Vilken skön kanna och asken var så jättefin!!♥
Härligt!!;)
Njuta av kvällen och morgondagen!♥
Kramar Anki

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin.
Så jätteroligt att hitta till dej.
Du har såå fint hos dej.
Ska sätta mej och kolla lite nogare nu,och jag såg din tävling också.
Må så gott
Kram Anette

Janniche sa...

Sååå fine bilder! Kjempekos (jâttemys)!!;)

Ha en fin søndag:)

Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

Svarta tassar i vit soffa sa...

Vad fint med hjärtan på tråd i kannan!
Mycket fina bilder!
/Jenny

Mitt hvite hus sa...

S¨fint det ble med blomsten i kanna...og kannene var nydelig..

skjønne msykker også
ha en fin søndag *klem O)

ANETTESHUS.COM sa...

Så fiiint!! Kjempe-koselig kanne!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem klem
ANETTE:)