tisdag 7 september 2010

Små Loppisfynd!!!

Hej!! Hoppas Ni har en bra start på nya veckan;o) Det finns ju alltid några saker på min loppislista...Små söta formar har funnits ett tag! Nu äntligen hittade jag ett litet gäng;o) Den gamla flaskan med blå etikett fick följa med hem oxå, jag hade ju inga flaskor innan....*ler*....

Skapar mysig stämning.....

Det är ju så kul när man hittar det man letar efter, även de små fynden!

När hösten kommer smygande vill jag tända måååååååånga ljus, det har gått åt massor redan och hösten har knappt hunnit börja.....Jag gillar ju som sagt hösten, ljus och plädar och en kopp te, svamprundor.....

Min gamla rakspegel fick oxå två stycken!

De samsas med torkade minirosknoppar från i somras;o)

Det var min lilla tisdagshälsning till Er!
Ha det bäst så ses vi snart igen;o)
.
Kram Kram Malin