söndag 12 september 2010

Söndagsbilden!!

Hej!! Idag är det dags för min första söndagsbild! Har precis blivit medlem i inspirationsfabriken! Om Ni klickar HÄR kommer Ni dit! Det innebär att varje söndag visar man sin söndagsbild, något som helst handlar om inredning men det kan vara vad som helst...De har även ett tisdagstema, då är det bestämt vad man ska visa! De som är medlemmar gör ett inlägg om det utvalda ämnet tex vardagsrum, bästa loppisfyndet.....Ska bli en utmaning och kul att vara med! Du kanske vill bli medlem du oxå?? Var med och inspirera!!
c
Min första söndagsbild blir till minne av våra hästar! Kommer antagligen inte att bli fler hästar i Norregård, men vem vet.....




Ha en bra Söndag och Tack för att Ni kikar in!!!
Vi ses snart igen;o)
.
Kram Kram Malin

27 kommentarer:

Strandkullen sa...

jättefin söndagsbild...kramis semlan

liven sa...

Kjempefine søndagsbilder Malin!!
Må kikke inn på dette å se.....kanskje jeg blir med !!

ha en fin søndag :o)

Norrfrids Eija sa...

Måste kolla in den här inspirationsfabriken, har sett det på flera ställen nu!
Tänk att äga en häst....snart kommer det en till låns till Norrfrid!

Hem och Harmoni Marie sa...

Fin söndagsbild! Jag valde ko istället för häst i min bild för dagen :)

Ha det gott, kram Marie

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Härlig bild Malin!
Jag har också varit hästtjej, bodde i stallet hela min uppväxt och var medryttare här i stan så länge jag jobbade oregelbundet. Men sen blev det kontorstider och barn o s v. Saknar ridningen speciellt nu på hösten, älskar att rida i skogen på hösten.

Önskar dig en fin söndag, kram Monica

Tulipa sa...

Så otroligt fin bild!

Som tagen ur det bästa av magasin...

Kraam Mariette

Made in Persbo...Carina sa...

Kul att du också gått med! Jag har just gjort mitt första inlägg som Fabriken-medlem också :))
Vet du, en granne hade auktion på 39!!! hästar igår. Jag klarade inte av att åka dit. Det hade bara slutat med att jag kommit hem med minst tre hästar....det vet jag.

Var i DK var det du hade köpt din urläckra regnkappa???

Kraaaam sötis!
Carina

Vita verandan sa...

Fint inlägg, och fina saker. Kan riktigt känna lukten av den inpyrda hästlukten....kom på att jag inte har tömt stallet hos min föräldra än. Det var typ snart 10 år sedan jag gjorde av med hästarna. Saknar det sååå, men det tar så mycket tid.

Snygg ridstövlar!!!

Kramis Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina bilder, fint med en hylla med häst-saker. Söt gunghäst och så din fina regnkappa. Snygga ridstövlar hade du också.
Ha en toppensöndag
Kramar
AnnaMaria

Janniche sa...

Hei!

Så fint det var her da!!
Første gang jeg er her, men kommer snart tilbake:)
Legger meg til som Følger hos deg, håper det er ok.
Jeg har "Svensk Uke" på bloggen min - velkommen innom!!:)

Klem fra Janniche, Duse Pasteller:)

Vita huset 28 sa...

Hej vilka fina bilder med hästsaker. Jag är allergisk men tycker att de är så otroligt vackra djur.
Kul med ett bestämt tema på tisdagar, då kommer jag allt kika in :)

Ha en skön söndag
Kram Camilla

Himmelriket sa...

Härligt fina bilder.
Genom inspirationsbloggen får man ju så mycket inspiration.
Vi ses ;)

No.47 Mia sa...

Hej malin!

Såå fina bilder.. Ååå vad jag blir sugen på en tur i skogen nu..
Tack Malin för dina alltid så fina kommentarer..

Kraamm...

Änglarnas hus sa...

Även om ni inte har hästar så var det en riktigt fin och lantlig inredningsdetalj1
Kul idé med söndags bilder!

Ha en fin söndagskväll! Kramis Sanne!

elsamarianne sa...

Fin bild du har idag. Träns, ja...mina hänger i sadelkammaren och skriker efter putsning. För att inte tala om sadlarna...
ha en skön söndagkväll
kram elsamarianne

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Låter spännande med inspirationsfabriken. Ditt söndagsbidrag var väldigt fint och verkligen en hyllning till era hästar. Hoppas att du får en skön start på veckan!

kram Anna-Lena

Country Hill sa...

Helt underbara bilder som någon sa skulle passa väl in i ett inredningsmagasin! Måste kika vidare på det där med fabriken.
Ha det gott!
Kram Lena

Elsa och Helena sa...

Jättefin söndagsbild...måste oxå kika in och titta vad det är:)

KRAM Helena

Livet på Vestergård sa...

Jättefin söndagsbild!
Kram Kicki

Fröken Fräken sa...

Jag såg mest hatthyllan och tänkte att precis en sådan vill jag ha till min hall! Jag tror herr Fräken behöver ett snickeriprojekt! ;-D

Anonym sa...

Fin söndags bild! Får ta och kolla in den där inspirationsfabriken.

Kram Marita i Björkhagen

Lille Vildand sa...

I like, i like...-♥-
Jannicke

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ser att jag har missat några av dina senaste inlägg...vilka underbara bilder i alla inlägg. Visst är det härligt att få tända en brasa en gråmulen kväll och mysa med levande ljus. Bilden från er hall är underbar, med tränsen som hänger från hyllan (lite vemodigt också). Ska kika in på inspirationsfabriken, låter spännande.

Kram,
Regina

promenader på landet sa...

Hej vännen och vilka fina bilder! Inspirationsfabriken låter kul där ska jag kika in, tack för tipset! Kram Maria

Ljuva Magnolia sa...

Jättevackra söndagsbilder! Den lilla gunghästen är ju bedårande..

Kram Catta

Ett Vitare Hem sa...

Jag såg i nån inredningstidning nån som hängt grimmor och träns i hallen och har varit lite sugen på att hitta ett och hänga i hallen som prydnad bara , jättemysiga bilder!
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

rustik charm sa...

Hej hej Malin.

Vilken fin söndagsbild du bidrar med:)
Hoppas du får en bra dag.
Kram Kristina/ fd Fru Inredning