söndag 19 september 2010

Söndagsbilden!!!

Hej!! Så var det dags för min andra Söndagsbild som medlem i Fabriken!!! Det blir på mina samlade loppisljusstakar i matsalen! Less is more är inget för mig!! Tycker det är så snyggt att samla många ljusstakar i en enda stor grupp....

De är loppade här omkring och kostar inte många kronor allt från en tia och uppåt;o) .

En del har jag haft i många år och även malmljusstakarna efter mormor passar in!
.Man kan väl säga att jag samlar nu..... .

Även snyggt att sprida ut i mindre grupper i huset;o)

Den här hittade jag förra helgen och är just nu en favorit.....

Jag undrar hur många ljus som går åt i det här huset varje år???? Många blir det....

Det var mitt bidrag denna söndag!
Vi ses imorgon igen då jag presenterar vinnaren i utlottningen;o) Lycka till nu, såg att det var över 200 kommentarer och så har jag fått en hel del mail! Fantastiskt kul att så många vill vara med;o) Njut söndagen nu!
Kram Kram Malin