tisdag 21 september 2010

Tisdagstemat är Bästa Loppisfyndet/Loppisfynden!!!

Hej!! Dags för tisdagstemat igen!! Veckorna går fort.... Denna veckan är det bästa loppisfyndet/fynden...Hela huset är ju fullt av mina loppisfynd, hur ska jag kunna välja??? Brickor har det blivit många men måste nog säga att detta är min favorit;o) Finns sällan några fina möbler där jag loppar blir mest småsaker här kommer lite bilder....
.
Många ljuvliga bägare och glas har det blivit vid olika tillfällen...

Stilleben med loppisfyndade bakformar och andra små attiraljer;o)

Min uttjatade trådrulleförpackning....är en riktig favorit....

Rakspegel Nr 1 med loppade spetsar och strut;o)

Rakspegel nr 2......

Allt på denna hyllan är loppisfynd utom blomman...*ler*....

Terrinen, såssnipan och faten är i samma serie men loppade vid olika tillfällen så även besticken!!
Tänk så mycket vackra skatter det finns som andra inte vill ha eller har tröttnat på....
Ha en bra tisdag så ses vi imorgon igen!!!
Göm inte att kika in hos dom andra i Fabriken och bli inspirerad!!
Kram Kram Malin