tisdag 14 september 2010

Tisdagstemat är Stolar!!!

Hej!! Så var det dags för mitt första tema i Fabriken!!! Det är stolar;o) Kom fram till att vi har 30 stolar i vår ägo, men alla är inte framme så klart....Har valt ut mina favoriter!
Den här stolen har jag visat förut men det är rätt länge sen, den är inropad på auktion!! Föll så klart för detaljerna;o) Gillar färgen oxå!
.
Den är verkligen udda och jag fick kriga för den, men det var det värt!!

Mina bryggeristolar från Grythyttan är mitt senaste inköp i stolväg!!! De står i uterummet och jag har köpt dom via blocket;o)
.Tog den här bilden i somras när jag skulle visa Er dom första gången, har blivit ett antal gånger sen dess....

De är lagom slitna och nötta, brukar bara ha ett enkelt örngott som "dyna"!

Stolar kan ju användas till annat oxå, nattduksbord kanske;o)

Det var mitt lilla bidrag!! Hoppas Ni fick lite inspiration;o)
Vi ses imorgon igen!!!
Kram Kram Malin