tisdag 28 september 2010

Tisdagstemat!!! På väggarna....

Hej!! Så var det dags för nytt tema, på väggarna! Då jag är lite stressad idag väljer jag att visa några snabba bilder från min målade timmervägg;o) Den har Ni sett otaliga gånger....

Köpte fyra olika porträtt på Atmosphere, visade två igår! Detta har jag bara tejpat fast....

Dessa vackra böcker fick oxå följa med hem från Atmosphere....

Testar kameran lite nu, jag gillar ju närbilder;o)

Ställde ytterligare ett porträtt mot väggen på min hylla!!

Tycker ljusstakarna passar ihop med denna Herre;o)

Den här läckra väskan är nyloppad med gamla stenkakor i;o)

Gillar min kamera, så himla kul!!

Ha en toppenkväll och glöm inte titta på de andras väggar, här blev det bara en....
Fabrikörerna sprudlar av inspiration;o)Vi ses imorgon!!
Kram Kram Malin

24 kommentarer:

Annelie sa...

Såååå otroligt fint,ja vackert är det..:))...Önskar dig en mysig kväll..Kram/Annelie

Anonym sa...

Bilderna är verkligen jätte fina Malin:) Mysiga detaljbider.
Ha skön kväll.
Kram Marita i Björkhagen

Sara sa...

Hej hej!
Vilka härliga bilder du tagit =)
Det är så kul att "leka" med kameran ibland.
Hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka!
Kram Sara

Frøken Jægers Hus sa...

Nyyyyydelige bilder!! Spesielt fint lys på de tre siste.
Klem, H

Norrfrids Eija sa...

Grattis till nya kameran...visst är det roligt att testa sig fram med bilderna, det är som julafton!
Snyggt med svarta mörka ramar, egentligen räcker det med bara ramarna, de är vackra i sig!
Ha en skön kväll!

Lille Vildand sa...

Malin, dette er bare såå vakkert!

Klem ♥ Jannicke

Änglarnas hus sa...

Underbara bilder du har köpt..och de gjorde sig så fint mot den vita, timmrade väggen!!

ha en härlig tisdagskväll!!

Kramis Sanne

Marie sa...

Underbart fina bilder Malin, ser så stämningsfullt ut!

Visst är Atmosphere en fantastisk butik!!!!!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin.
Så fantastiskt vackra bilder...
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Margareta sa...

Så vackra bilder allihop! Det beror ju inte bara på kameran.Det är ju du som skapar stämningen.

Ha en fin kväll!
Kram Maragreta

Sussi / Sussinghurst sa...

Åhh så fint, skønne bøger og den lysestage med lyren ? den er så flot.

bakom berget sa...

Vilken vacker vägg! Du måste ha valt rätt kamera! Dina bilder är ju sååå bra.
Ha en bra fortsättning på kvällen och en skön dag i morgon! Kram Åsa.

Cathrine sa...

Jätte fina bilder, visst är det roligt när man ser att man lyckas att få till bilden som man vill.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Cathrine

Vit som snö sa...

Vackert vackert Malin! Du lyckas i din kameralek! Ljuvligt alltihopa.
Och så får jag tacka för din söta kommentar om mina "sockerpinglor";)) Mammas ljus i livet:)
Ha det gott! Kram Cilla

fröken knopp sa...

Såå mycket vackert Malin!!!

Varma Kramar Elin

Vita verandan sa...

FIna bilder bjuder du på också! Din timmervägg är sååå fin och ett smycke i sig. Kul med kameran den tar fina bilder. Nej nu är det god natt!

Kram Anna

Tulipa sa...

Stämning...

Du har alltid så mycket fint och en egen härlig stil tycker jag!

Kram Mariette

Skogslyckan sa...

Men du det märks att du gillar din nya kamera, du bara leker fram läckra bilder...
Kram Pia

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Så finfina bilder du visar idag. Kul att du gillar din nya kamera. Och så mycket fint du hittade på er tur till Göteborg.

Ta't lugnt ta en toy!
Stor kram från Monica

Inspiration i vitt sa...

ååå vad mycket fina saker du har köpt, har aldrig varit till Atmosphere men vill gärna dit. Dina vägg är så där härligt snygg. Kram på dig/Ingela.

Mitt hvite hus sa...

Vakkert Malin.. du klarer alltid å lage fine stilleben..og skape en fin atmosfære hjemme hos deg =)

klemmer =)

Country Hill sa...

Tack för Din kommentar så roligt att paketet kom på rätt dag precis som jag hoppats.
Ha det gott!
Kram Lena

Country Hill sa...

Tack för Din kommentar så roligt att paketet kom på rätt dag precis som jag hoppats.
Ha det gott!
Kram Lena

Country Hill sa...

Tack för Din kommentar så roligt att paketet kom på rätt dag precis som jag hoppats.
Ha det gott!
Kram Lena