tisdag 28 september 2010

Tisdagstemat!!! På väggarna....

Hej!! Så var det dags för nytt tema, på väggarna! Då jag är lite stressad idag väljer jag att visa några snabba bilder från min målade timmervägg;o) Den har Ni sett otaliga gånger....

Köpte fyra olika porträtt på Atmosphere, visade två igår! Detta har jag bara tejpat fast....

Dessa vackra böcker fick oxå följa med hem från Atmosphere....

Testar kameran lite nu, jag gillar ju närbilder;o)

Ställde ytterligare ett porträtt mot väggen på min hylla!!

Tycker ljusstakarna passar ihop med denna Herre;o)

Den här läckra väskan är nyloppad med gamla stenkakor i;o)

Gillar min kamera, så himla kul!!

Ha en toppenkväll och glöm inte titta på de andras väggar, här blev det bara en....
Fabrikörerna sprudlar av inspiration;o)Vi ses imorgon!!
Kram Kram Malin