onsdag 20 oktober 2010

Brevvåg!!

Hej!! Hoppas att allt är bra med Er denna regniga onsdag!! I dag ska Ni få se vad jag hittade när jag var ute och loppade i söndags. Blev baaaaaara tre småsaker......

Fann något som blev till en del av ett stilleben på min rakspegel;o)

Tyckte inte jag hittat något kul när jag skulle gå ett sista varv och då stod den där;o) En gammal brevvåg.....Vad ska man säga?? Vacker tycker jag.................

Tillsammans med en olivkvist.....

och ett litet ljus blir det något att vila ögonen på!
I kväll är det dags för min Kvinnocirkel det ser jag fram emot;o) Ha en trevlig kväll Ni oxå så ses vi imorgon igen!!!!
Ser att jag fått flera nya följare, Välkomna!!!!
Kram Kram Malin

31 kommentarer:

Gammel stil sa...

Hei Malin:)

ÅÅÅH, så mye fint du fant! Det var helt herlig!! Fantastisk, nydelig og vakkert:) Fine bilder:)

Klem fra tvillingene :)

Sjabbig men chic sa...

Ja, absolut jättefin och charmig!

Kramis Lisa

Fröken Grön sa...

Jättefint fynd du gjort! - Tur att du tittade en gång extra.
Kvinnocirkel låter spännande, vad hittar ni på där?
Må så gott!
/Anna-Karin

Country Hill sa...

Jättefin brevvåg och fint stilleben Du fixat till!
Ha nu en trevlig kväll!
Kram lena

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhh så fin denna var!!!!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Signe 1 sa...

Åh vad mycket fint du fyndar och hittar när du är ute på loppisturné!!:-) Ha en fin kväll! Kraam s.

rustik charm sa...

Hej Malin.

Så fint stilleden du ficat till det:) Brevvågen var riktigt fin.

Ha en trevlig kväll.
Kram Kristina

elsamarianne sa...

Jättefin brevvåg. Jag gillar gamla kontorsmaterial. Dessutom kan man ju fortfarande väga på den...
kram elsamarianne

Rummet för välbefinnande sa...

Vill bara kika in en snabbis och önska dig en trevlig kväll.
Vet ju att det är cirkel-dags *ler*
Ha det så bra nu, och du - vågen var jättemysig.
Kram kram Mia

Margareta sa...

Så mysig liten våg.Riktigt fint på lilla spegelhyllan!Du hittar fina saker du....

Ha det så trevligt ikväll!
Kram margareta

skifferhuset sa...

Det är många gånger de små sakerna som gör allt! Brevågen var så läcker! Lägger mitt visitkort här, är ny som bloggare! Ha en trevlig kväll! Kram Iréne

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Å vad fin brevvåg, det var ett fint fynd!!!! Underbart stilleben...
Ha en fin kväll!
Kram Agnetha

liven sa...

En koselig liten brevvekt du fant.....synest disse er så fine!!
Mange flotte innlegg nedover her hos deg Malin!!
du viser så mye fint!!
Må kikke litt mere her hos deg nå!
Ha en fin kveld :o)

Lissboden sa...

Fina kuddar i gårdagens inlägg. Jag gillar Au maisons saker jättemycket och nu har jag tagit hem dem igen till Lissboden.
Jag gillar din våg också. Du är så påhittig och gör så fint!
Kram från Maria

Livet på Berget sa...

Vilket härligt fynd! Blev jätte sött där på spegeln. Kul med en kvinnocirkel!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Therese sa...

Åh, vilken underbar brevvåg!! Jättefin!

Kram Therese

Vita verandan sa...

Tack du Malin inte blir man besviken hos dig heller!
Du är en superloppare du!
Så fin brevvåg och passade fint där på spegeln.

Kram Anna

Mitt hvite hus sa...

Heisan Malin..

så utrolig flott liten vekt du har funnet...det er så moro å finne slike gamle skjønne skatter..

Nydelige bilder..

klemmer

Norrfrids Eija sa...

Charmigt värre med brevvågen.Älskar dina stilleben och udda prylar, Malin!

hallkulla sa...

Hej Malin!

Så glad jag blev då jag såg att du hittat till min blogg!!
Din blogg är helt ljuvlig!! Samt ditt hem!! Gillar att du skriver ofta korta inlägg med fina bilder!! Inläggsbilderna på korgstolen bland lönnbladen är helt ljuvlig!! :)
Fina fynd du gör då du loppar (gillar ordet). Plåtlådan sitter ju som gjort där i ditt bibliotek!!
Skall sätta din blogg till min favorit lista om ok??

Ha en fin kväll!
Kram
Pi

Vintage House sa...

Hej
vilken härlig våg du har hittat gillar det svarta...
Hoppas du har haft en skön kväll
kram
sandra

Anonym sa...

Vilken fin våg du hittat. Kvinnocirkel! Låter intressant.
Ha en fortsatt bra vecka.
Marita i Björkhagen

cat sa...

Läckert stilleben! Brevvågar har något speciellt.
Kvinnocirkel - du får berätta mer nån gång.
Ha de gott, Catarina

Frøken Jægers Hus sa...

Hei Malin!
Nå har jeg kost meg med innleggene dine:) Dine fantastiske pardører!!!!!! Og kransen:) slik skulle jeg også hatt:) brevvekten passet perfekt på speilet ditt.Vakkert stilleben:)
Ha en deilig kveld:)
Klem
Helene

Skogslyckan sa...

Så fin och lite sirlig våg, snyggt i guld och svart. Imorgon blir det loppis för mig. Snart börjar pirret....
Kram Pia

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilken fin brevvåg!!

Kraam Jenny

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jättefin brevvåg. Den passar perfekt vid din fina spegel. Kram Aydan

Annelie sa...

Ja,den var verkligen vacker..:) Å den står ju på ett fint ställe oxå..Myyys!!! Ha en riktigt härlig dag...Kram/Annelie

Kanonska Gården sa...

Hej!

Vilket fint loppisfynd - passade ju perfekt där på spegeln!!

Ha en fin dag!

Kram gunilla

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin.
Vilket vacker stilleben där på spegeln.
Brevvågen gjorde sig fint där.
Vad är det för kvinnocirkel du går på?
Ha en finfin dag
Kram Anette

Solveig sa...

For en flott skatt du har funnet! Så deilig å gjøre et sånt funn når man slett ikke venter det:o)
Har sittet og oppdatert meg på bloggen din og nytt av dine herlige og koselige bilder:o)
Ønsker deg en flott høstdag, min venn.
klem fra Solveig