lördag 9 oktober 2010

Härlig Höstsol i köket!!!

Hej!! Så härligt väder det har varit idag!!! Hösten har verkligen visat sig från sin bästa sida;o) Vi har varit iväg en runda och loppat och faktiskt köpt hela tre julklappar!!!!! Redan..... tänker Ni, jag är ute i tid!! Det blir så jobbigt när det närmar sig och jag har inte lust att handla när det är julrusch!!! Förra året var jag inte ute i tid, tänker inte göra om det.......utan återgår till mina gamla rutiner! Det går så fort, innan vi hinner blinka är det november.....

Önskar Er en trevlig kväll Ni som kikar in med lite bilder från köket mot nya Glasverandan!!!

Solen skiner in så skönt och det finns många som njuter........

Freja tex....Har Ni sett vad stor hon blivit!!!
Ses imorgon med söndagsbilden då antagligen med något nyloppat, hittade lite jag blev riktigt glad för idag;o)
Kram Kram Malin

20 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godkväll!
Åh så underbara vackra bilder från ditt fina hem!
Och så stor Freja har blitt!
Hoppas du får en fin Kväll!
Kram Kathrine

Hagagården sa...

Fint du har det i köket,och vilken fin liten miss du har,min ligger här bredvid min dator nu i skrivande stund och myser.
kram o ha en fin kväll.
ninni

Landlige Hjem sa...

Hej där!♥
Oj vad stor hon har blivit, søta kissen♥
Njuter värkligen av dina härliga höstbilder!♥ Solen är ju så vacker nu på hösten och mot alla färjer ute är det underbart vackert!♥ Här hos mig är det mulet och lite regn.. men här ska nu äldas upp i öppnaspisen *myspystid*♥
Oj vad du är duktig, jag har bara sytt upp några jul hjärtan ;) Vi hinner kanska bli klara, men o ja som tiden flyger i väg ;)
Njut av helgen och vackra dagar!♥
Kramis Anki

Vit Poesi sa...

Wow så fint du har det!!!
kram Malin

elsamarianne sa...

Så fint du har det. Freja har blivit stor kisse nu. Hon är verkligen jättesöt.
Får lätt panik... alltså, det har varit så mycket att jag inte tänkt tanken "julklappar"- annars brukar jag vara ute i god tid. Vi har dessutom två födelsedagar, 22e och 24e dec, så det ska liksom till lite extra där...dags att gnugga geniknölarna.
Hann inte gå på en enda av loppisarna och auktionerna i bygden idag. Tråkigt. Men billigt ;-)
ha en skön lördagkväll, och resten av helgen, såklart. kram elsamarianne

Livet på Berget sa...

Ska bli spännande att se vad du loppat. Brukar också vara ute i god tid. Har redan börjat göra lista. Å lilla Freja ligger där och jäser söt som en karamell.
Kram
/Sara

Ett Vitare Hem sa...

Här är en till som börjat med julklapparna dels vill jag inte vara ute i sista minuten, dels har jag fyra underbara barn att handla till och när december kommer ja då vill jag vara klar och bara mysa ;o)
Ha en finfin kväll!
Kramis/LenaS

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så koselige bilder fra kjøkkenet ditt - du har det virkelig flott! Jeg har også handlet de første julegavene, og lista over hva som skal kjøpes til hvem er også klar. Enig med deg i at det er best å slippe den verste stria i butikkene rett før jul.

Klem

Vita verandan sa...

Hej Malin!

Jobbar ju nu egentligen men hann att göra en liten snabbkik hos dig...
Kul med helhetsbilder, gillar ju jag. Jag har inte riktigt fått kläm på hur du har det mer helhetligt hemma, därför är det så kul att se lite mer.

Nog om det, jag tänkte just när jag såg Freja, så stor hon såg ut. De gillar att ligga och sola sig. Ser fram emot lite loppisfynd i morgon då. Då är det söndagsbilden också, jag har redan förberett mitt bidrag.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Anna

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilka fina bilder o vad söt hon är Freja:)

Bra att du satt igång med julklappsinköpen redan, i december vill man inte gå i affärer o trängas..

Ser fram emot att få se dina loppisfynd!

Kraam Jenny

Margareta sa...

Hejs!
Så vackert när solen lyser in.Du har det så fint och solen förstärker det hela.Men sen är det ju mysigt när det regnar, att ha
tända ljus och fin musik.......då ser man det hela med andra ögon.
Kisse har verkligen blivit stor.
Ser fram emot morgondagens bilder.

Ha en fin lördagkväll!
Kram Margareta

Lykkeliten sa...

For en herlig blogg, med masse herlige bilder:)
Nydelig høstsol her også, og jeg håper så inderlig at det varer! Her er julehandelen godt igang;) Satser på å være ferdig FØR julerushet, og at jeg da kan konsentrere meg om julebakst, kos og innpakking, mens alle andre stresser rundt ute;)

Ha en fantastisk søndag!
Klem♥

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Fina bilder från ert vackra hem! Klokt att vara ute i god tid med julklappsbestyren... :-)

Kram från Australien♥

Gårdsromantik sa...

Så mysigt när solen skiner in!
Söt liten missa du har :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Hannis sa...

Vilka härliga bilder!
Älskar när solen skiner in och lever runt=))

Jul ja, nog känns det att det är på gång.
Var på det stora varuhuset och dom hade redan tagit fram julsakerna...

Kram Hannis

Lyckoslanten sa...

Ja, man borde verkligen tänka ut en och annan gåva och inte spara till dan före dan! Så fint när solen lyser in. Gillar fönstren i glasverandan! Ha en skön söndag! ♥

Magdalena sa...

ååå va mysigt du har det...
hoppas på en soligt söndag...
kram

magdalena

Vita huset 28 sa...

Hej va fina bilder du bjuder på, härligt när höstsolen skiner in i huset så där. Lilla Freja såg ut o ha de skönt där på golvet :)
Härligt med loppis, ser fram emot vad de är du fyndat!

Jo du är ganska tidig med julklappar fast jag slår dig, hihi
Jag är klar till alla 5 syskonbarn!!!! Började redan i början av sept o har fyndat massor av kläder o annat när de var slutspurt på rean. Har ju bara mammapeng o precis nu arbetslös så jag ville vara ute i god tid för jag vet att de kommer bli lite knapert med pengar nu när man ska in i systemet o jag vill inte trängas före jul med alla andra som är ute i sista tid. Nej de är bra med planering :)

Ser fram emot söndags bilden
Tills dess kram Camilla

Vita små hjärtan sa...

Du har det så himla fint och smakfullt.
Å lilla sötisen ligger där och myser...
Ha en fin söndag.
Kram Agnetha

Solgården Butik och Café sa...

Vilket härlit sken i eran glasveranda. Ja hösten är så vacker nu. Jätte fina bilder du visar! Ha en skön söndag! kram/Sofia