torsdag 14 oktober 2010

I en liten Hörna!!!

Hej!!! Kikar in snabbt innan jag rusar till jobbet, bara i kväll oxå sen är jag ledig i 3 dagar!!!! Så himla skönt;o) Idag blir det några bilder på en liten hörna i matsalen....

Loppade tvättbrädor, kan man pynta med.....

Kärleksört är nog favoriten just nu.....

Känns som en stor bukett!!!! Ha en bra fortsatt torsdag & Tack för alla kommentarer och besök!! Har inte hunnit kika in till Er som jag brukar men ska försöka ta igen det i Helgen!!
Vi ses imorgon igen;o)
Kram Kram Malin

23 kommentarer:

Gammel stil sa...

NYDELIGE bilder:) Elsker det!!

Klem:)

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, det är ljuvligt som vanligt här *ler*

Har också några "loppade" tvättbrädor som jag vårdar ömt.
Har till och med en som har vridet glas..... Det har jag aldrig sett förut.
Den är jag lite extra kär i "fniss"

Ha en skön ledighet. Jag har en så härlig laddar-dag idag och jag njuter verkligen.

Sköt om dig nu !
Kram kram Mia

Annelie sa...

Så fiiint och läckert med den gamla tvättbrädan..:) KRAM/Annelie

Fågel Blå sa...

So lovely!
Kathrine

elsamarianne sa...

Så fint. Nu fick jag ett bra tips vad göra med tvättbrädan som vi hittade uppe på ett av våra loft. Ibland är det som att gå på loppis här hemma, när vi röjer...allt som jag sparat på under åren och helt glömt bort...
ha en skön torsdag
kram elsamarianne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin hörna, jättefint med klypkedjan och korten som pynt på tvättbrädan.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Designe sa...

Sååå snyggt! Har du tagit in en planta kärleksört och satt i jord? Jättefint! Jag måste ta in en bukett av mina jag med! Kram :)

Gammelbålsta sa...

Hej!
Jättefint i hörnan. Härligt att du är ledig i 3 dagar. Ha det jättebra Kram Aydan

Vita små hjärtan sa...

Vackert.... Tvättbrädorna är så charmiga!!!
Kram Agnetha

Huset vid ån sa...

Hej Malin!
Åh, vad många fina inlägg jag missat hos dig nu när jag varit "borta" från bloggvärlden.....

Så fint du har gjort med kärleksörten, dom är så tacksamma o tåliga!

Kram Therese

Margareta sa...

Vilken fin gammal tvättbräda.Den ser riktigt gammal ut.Verkligen en fin bakgrund till din hörna.
Ha en skön ledighet!
kram Margareta

Solveig sa...

Som vanlig lar jeg meg inspirere av dine vakre bilder! Gleder meg alltid til å komme innom deg - du gleder, Malin!
Ønsker deg en flott helg!
Klem fra Solveig ( som også skal ha fri i 3 dager:o))))

popetotrora sa...

Fina bilder på en fin hörna!! Jag gillar verkligen vasen/krukan eller vad man ska kalla det.

Ha en fin kväll!

Vintage House sa...

Hej
en härligt fin hörna du har där:)
ha en skön kväll
kram
sandra

Frøken Jægers Hus sa...

Krukken er bare perfekt og så koselig hjørne! Innlegget ditt under er bare bilder som er til for å nytes. Inspirerende og vakkert!
Klem, H

Marie sa...

Så fina bilder Malin, kärleksört är en stor favorit hos mig också!!!

Ha en mysig helg!
Kram Marie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin liten hörna! Det är fint med tvättbrädan som bakgrund och alla de fina sakerna som du har dekorerat med. Kärleksört är en underbar blomma. Jag har råkat utrota min, men får väl ta och plantera en ny.

Önskar dig underbara lediga dagar efter denna arbetsdag!
Kram,
Regina

Sjabbig men chic sa...

En riktigt, riktigt fin liten hörna. Och kärleksört är också så himla fint. Ha en ljuvlig ledighet nu.

Kramis Lisa

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh Malin, du är för härlig! Så glad jag blir, du anar inte så mycket dina rader betyder för mig. Jag känner mig hel när jag skriver och någon gång ska jag ge ut en bok. Den drömmen har jag närt i många år.
Tänk, Mundekulla skulle jag gärna åka till...

Vet du, jag tror att du bara behöver se lite tydligare framför dig precis det som du önskar dig.
Blunda och liksom försvinn bort, in i din dröm. Se framför dig hur det ser ut, känn doften, se hur du går där inne. Se sakerna som finns där. Känn hur glad du kommer att vara den där första dagen du slår upp dörrarna och välkomnar dina kunder.
Det bästa med drömmar är att man mår så fantastiskt bra alla dessa gånger som man faktiskt stannar upp och känner in sin dröm.
Det är lite grand som guldkant på tillvaron på något vis - och det är helt gratis men kan mynna ut i en av livets största rikedomar...

Önskar dig en riktigt fin helg och en stor varm kram till dig från mig!

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Det var en mysig hörna :-)
Gamla tvättbrädor är fin dekor!

Kram från Australien♥

Ett Vitare Hem sa...

Så underbara bilder!
Ha en underbar helg!
Kram/Lena

Fröken Grön sa...

Kärleksört är en av mina absoluta favoritperenner, - har planterat dem lite varstans i trädgården och kan tänka mig ännu fler.
Så fint du har gjort i din hörna, - du är verkligen duktig på vackra stilleben!
Trevlig helg önskar jag dig!
/Anna-Karin

livet på utanäs sa...

Fin hörna där också =)
Här är alla hörnor överbelamrade med allt möjligt för vi har rivit ut sovrummet ,så nu är renoveringsyran på topp igen =)

Phuuuuuuuuuu !

Ha en fin fin helg !
Kram Sussi O