fredag 29 oktober 2010

Käglor!!!

Hej!!! Fredag veckans bästa dag, och vi har födelsedag i Norregård;o) Grattis till min sambo J som fyller hela 41 år.....Jisses vad tiden går fort!!!

Idag önskar jag Er trevlig fredag med att visa mina käglor som jag köpt hos Sandra!! Hon har öppnat fina webbutiken My Vintage Garage! Klicka HÄR så kommer du dit;o)

Känns lite juliga och ruffiga.....Ser Jul i det mesta för tillfället;o)

Mormors gamla malmljusstakar har blivit ärgade i turkost.....
Njut kvällen nu så ses vi imorgon igen;o)
Kram Kram Malin

27 kommentarer:

Fröken Grön sa...

Stämningsfulla bilder med många fina saker!
Jag ser också jul i det mesta, - längtar till advent nu.
Må så gott i helgen!
/Anna-Karin

Country Hill sa...

Jaså det var hos Dig dom fina käglorna hamnade, lika snygga nu som till jul. Riktigt fint Du arrangerat och ljusstakarna så fina.
Ha en riktigt fin helg!
Kram Lena

Vita verandan sa...

Hälsa och gratta:)
Käglorna är underbara!

Ha en mysig fredagkväll
Kramis Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till sambon, hoppas det blir en rolig födelsedag. Jag köpte ju två såna käglor av Sandra också, roligt och se hur du har dina. Dom är så fina, vilken tur vi hade.
Ha en rolig helg
Kramar
AnnaMaria

Marie sa...

Käglorna är såååå fina, Sandra har så mycket fint i sin butik.
Grattis till sambon! Här blir det kalas på söndag, både Vera och jag fyller år i nästa vecka.

Trevlig helg Malin!
Kram Marie

Fågel Blå sa...

Åh så stämningsfulla bilder!!!!
Ha en fin Helg!
kramis Kathrine

Nyanser av vitt sa...

Jättefina bilder och vilken uuuuuunderbar spetslåda. Vad kul att du vill vara med i min utlottning.
Ha en mysig helg
Kram Agneta

liven sa...

Heisann og grattis med dagen i huset!!
Håper han får en fin bursdag :o)
Så fine disse kjeglene var da!!

ha en fin helg Malin

Vita Falkens Lantliv sa...

Hälsa och gratta! Japp käglorna är både coola och snygga!

Kram Susanne

Mitt hvite hus sa...

Grattis til di mann... så skjønne kjegler du har kjlpt hos Sandra... hun har mye fint...

ønsker dere en herlig helg..

klemmer 0)

Lyckoslanten sa...

Jag har en son som skulle gilla den turkosa ljusstaken och så ser jag en tavelram längst bak som jag gärna skulle ha! Hoppas ni får ett trevligt firande där unga människor! ♥

Norrfrids Eija sa...

Du är en mästare på stilleben, I löööve dina gamla böcker!
Ha en skön fredag, Eija

Vita små hjärtan sa...

Mysiga "ruffiga" bilder!!!!
Ha en mysig helg o grattis till gubben!
Kram Agnetha

Margareta sa...

Det var fina käglor.Passar in hos dig.
Grattis till J.
Ser att du har den fina nya julboken i bakgrunden.
Och den gamla ljusstaken så läcker.

Ha en härlig fredagskväll!
Kram Margareta

Sirpa sa...

Så fint!
Gratta sambon!
Har en mysig kväll och en trevlig helg!
Kram Sirpa

Ljuva Drömmar sa...

Först ett grattis till sambon!
Sen ett grattis till dig som gjort ett så fint fynd! Dessutom var ljusstaken ljuvlig.

Hoppas du får en skön helg, kramar Maria!

Tulipa sa...

Grattis där borta i Norregård!!!

Käglorna kan nästan vara lite juliga...längtar man så ser man ju julens tecken lite varstans..*ler*...

Skön lördag!
Kram Mariette

Nordingården sa...

Ahhh de böckerna, med käglorna och ljusstaken, bara såå snyggt! Jag gillar din stil! Tack för att du gillar min header, egentligen lite "för" vit för mej, men när jag matchade bruna bilder blev det för brunt, svårt, det ska ju ge ett lugnt helhetsintryck också...(Lyxproblem:) Ha en skön helg bloggvän! Mari.

Nordingården sa...

Grattis till sambon företsen, min fyllde 51:) Mari.

[ no47.mia ] sa...

Hej Malin så fina käglor!!

Grattis till 41 Åringen med.. Hipp Hip Hurraa!!

Hoppas ni får en fin helg!

Kram mia

Helena sa...

Så vackra stilleben du skapar! Och så läckert färgad ljusstaken har blivit.

Önskar dig en trevlig helg!
Kram, Helena, The Swenglish Home

Lille vildand sa...

Malin, bloggen din er en av favorittene. Alltid deilig onspirasjon.
♥ J

Vit som snö sa...

Snygg-snyggt!!! Gillar dina käglor! Har letat själv men bestämt mej att svarva egna hemma hos min pappa:) Få se hur dom blir...:-O
Ärgade ljusstakarna var också vackra!
Ha en fin helg! Kram Cilla

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara bilder!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Viola sa...

Hoppas ni hade en trevlig födelsedag igår, själv hade jag ett tjejgäng här, så det blev fest även här...:0) ha en fortsatt skön helg, kram och käglorna...döläckra..

Anonym sa...

Hälsa & Gratta (en dag för sent)!
Kram Anna Micke Tova Alva

Det Goda Livet: /Tove sa...

Jättefina käglor, jag skulle kunna tänka mig något liknande till mitt vardagsrum. Fast jag kan tänka mig att barnen skulle försöka sno dem att leka med!