fredag 1 oktober 2010

Lokalt Reportage!!!

Hej!! Så skööööööönt med fredag kväll!!! Det har varit en stressig vecka, alldeles för mycket inbokat.....Men nu ska jag lata mig i Helgen om jag klarar det......Det finns ju alltid så mycket att pyssla med....
.
I eftermiddags hade vi en reporter och en fotograf här för en tidning i Kalmar. Ett litet lokalt reportage alltså;o) Kommer antagligen i början på november. Den heter Nytt Boende och delas ut till hushållen i Kalmar med omnejd! Ska så klart bli spännande att se......

Några har frågat hur det är med Freja, hon är en sån go kisse! Vi är så glada för henne!! Hon växer och frodas och har blivit bästis med vår vovve;o)
.
En riktig liten kattfröken!

Har Ni sett vilka fina minirosor jag fick av min svägerska när jag fyllde år!! Rosa blommor är min absoluta favorit;o)
Ha nu en mysig Helg!!
Kram Kram Malin

19 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Spännande med reportage! Det händer mycket kring dig nu, jätteroligt. Du får lägga ut bilder sen så vi får se.
Ha en fin helg och pyssla med allt sånt där som är så roligt. Då landar du gott efter all stress som varit.
Kram kram

Norrfrids Eija sa...

Hej Malin!
Ja tiden går och veckorna är sprängfyllda med olika uppdrag. Man får se till att stressen rinner av en under helgerna åtminstone...
Din Freja är jättesöt, har hon börjat fånga några möss ännu?
Du frågade om bildstorleken i mina inlägg...tror inte det är någon mall som gör bilderna stora utan på Blogger kan man välja bildstorlek efter nedladdning. Har inte du den möjligheten? Annars kör jag mallen "simple" som du hittar under de förinställda mallarna i blogger, min är modifierad från standard...
Annars är jag inget ljushuvud när det gäller datorer...
Ha nu en skön fredagkväll!

Vita små hjärtan sa...

Men vad roligt! Grattis.
Jättefina bilder och en sååå söt liten Freja.
Ha en skön helg.
Kram Agnetha

Lille Vildand sa...

Så stas å få en egen reportasje! Grattis.
Nyt helgefreden og kos deg masse - masse!
Heerlige bilder.
Gi puss en suss.
Tusen takk for hyggelige hilsener!

Klem ♥ Jannicke

♥♥Franska Liljan♥♥ sa...

Så roligt med ett repotage :-)
Supersöt kisse ni har!!!

Imorgon ska vi pyssla i trädgården, hoopas det blir fint väder :-)

kram Helena /Franska Liljan

Sarppu sa...

So beautiful pics, harmony feeling, have a nice weekend ♥

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder... så spenende med reoptaget da..

ønsker deg en fin helg =)

klemmer

Tulipa sa...

Spännande...

Det rullar på med reportagen!

Hoppas du kan vila lite nu då i helgen..jag vet ju själv hur det är, är man en "doer" så är det alltid nåt kul man måste göra för att det är sååå roligt!

Kraam Mariette

Cathrine sa...

Jag hade en riktig lathelg förra helgen så min är väl förbrukad ;-)
Kram Cathrine

Nordingården sa...

Så vackert med blommorna i den hängande vasen och Freja är en sådan goding, åh va jag längtar efter katt i huset efter det att vår Oscaria fick avsluta sitt 20-åriga liv i somras...

Vilkehäftig gammal tingset som hänger där i inlägget nedan! Snyggt. Trevlig helg! Mari.

Änglarnas hus sa...

Så roligt och spännande med ytterligare ett reportage!
Skönt att bara få tid att fixa och dona, utan planer!!

Kramis Sanne

Annika Christensen sa...

Men så spännande.
Är det reportage nr 2 eller?
Vilken tidning var den andra så jag inte missar något. Kalmar tidningen kan jag ju inte se - tyvärr.
Ha en skön helg
annika

Sirpa sa...

Grattis!
Jag är inte kattmänniska men hon är söt!
Oooh, jag älskar rosor, så fin!
Har en fin helg!
Kram Sirpa

Helena sa...

Åh, ännu ett reportage - så roligt för dig! Och så vackert med kärleksörten i lilla hängvasen! En riktig favoritblomma för mig så här års.

Varma hälsningar och en trevlig helg önskar
Helena, The Swenglish Home

Anne sa...

Dette var en nydelig blogg! Vakre bilder og et koselig hjem..
Spennende med reportasje!!
Ha en god helg..

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Söt liten kattfröken och vad kul för dig att lokaltidningen var på besök.
Ha en skön helg!
Kram Anette

Anonym sa...

Vad kul med reportaget! Jätte fina bilder. Mina Kärleksört har fått angrepp i år. Har bara en fin planta. Freja är jätte söt.
Ha en lugn och skön helg.
Kram Marita i Björkhagen

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så spännande med reportage! Hoppas det läggs ut på nätet så också vi på håll får chans att kika!

Hoppas du får en lugn och skön helg!
Kram Monica

essemia sa...

Vad synd att man inte bor åt Kalmarhållet så man fick se den tidningen, hihi.
Vilken go liten kisse. När jag ser bilderna på katter här i blogglandet så känner jag ett riktigt sug efter en egen.
Hoppas du har en lugn och skön helg.
Kram Elzie