torsdag 7 oktober 2010

Nyloppad såsskål!!!!

Hej!!! Tack för alla kommentarer till förra inlägget! Det var flera som trodde att jag skulle byta ut mina gamla äppelträd....det jag menade var att vi skulle ha lite fler nya!!!! De gamla får så klart stå kvar;o) Även om de inte ger så mycket frukt är de vackra....

När vi var i Götet besökte jag Myrorna första gången....Finns inget i närheten här! Det var kul, hittade lite smått och gott! Bla den här såsskålen som jag tycker är så vacker att ha som kruka;o) Har den rätta patinan oxå....

Idag har det ösregnat hela dagen......då passar vi på att mysa och tända ljus!!!

Kryper upp i soffan med nya Magasinet och en kopp te;o)

Det finns andra som helst kurar ihop sig i ett gammalt postskåp....
Ha det bäst;o) Vi ses imorgon!!!
Kram Kram Malin

29 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Mysiga bider från dej!
Jag har också köpt Magasinet idag!
Så mycket fint!!!!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Vita små hjärtan sa...

Så härliga bilder!!!
Å gud så söt liggandes i skåpet!!!!
Ha det så gott!
Kram Agnetha

elsamarianne sa...

Katter kan hitta de mest härliga platser att ligga på. Vilken fin sås-skål, jättefint med blomman i.
Jag kan inte se bilden näst längst ner, men det kanske är datorn...?
kram elsamarianne

Skogslyckan sa...

Underbart fin såsskål med den rätta patinan. Och en söt skåpskatt har du...
Kramar Pia

Ett Vitare Hem sa...

Jättefina bilder tror jag har en sån såsskål står i skåpet här måste kika ;o) Jättefina bilder och en dag som denna då ska man mysa en Magasinet ;o)
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

willy sa...

Lovely pictures. The last one is the best one. So adorable.
Have a nice evening, Willy

Systrarna Hjertén sa...

Snyggt!

Mvh
Frida

Sussi sa...

Så fint med plättar i luften i din såsskål....jag gillar skarpt det ostyriga växtsättet. Var ute på Ulriksdals trädgård idag och köpte mig ett exemplar med lite större blad....Pannkakor i luften måste det väl bli då, antar jag!

Kissemissen är underbar!

Kram
Sussi

Livet på Vestergård sa...

Så härligt att mysa med tända ljus när det är höstruggigt ute. Fin såsskål!

Viola sa...

Vilken rar misse...och såsskålen verkligen ett kap du gjorde..sista bladet blev lite utav en besvikelse..inte vill jag ha djurhudar och uppstoppade djur och så flera reportage som man sett så många ggr....hoppas mera på julnumret, ha en skön kväll i höstrusket, kramen

Änglarnas hus sa...

ååå vad mysigt det lät att få vara hemma i regnet och mysa med te..Själv var jag tvungen att ge mig ut i spörengnet!

Såsskålen var verkligen fin till din Pannkaka iluften!?

Kramis Sanne

Vita verandan sa...

Finfin loppad såskanna. Tänk att vi gärna stoppar ner en blomma i det mesta...jag är likadan. Hoppas du fick med dig någon till auktionen, vilket ruskväder vi har haft i dag. Lyckliga du som har fått vara hemma. I morgon är jag ledig så skönt!

Kram Anna

Sirpa sa...

Hej!
Mycket fin bilder! Har en fin kväll och en mysig fredag!
Kram Sirpa
Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

Margareta sa...

Hej!
Sicken fin såsskål.jag har nästan glömt att jag har en i skåpet,så nu blir det att ta fram den.
Och tidningen finns hos mig också,har bara snabbtittat ännu,ska bli mer ikväll.
Vilken sötnos på sista bilden.kanske har kisse grädde i skålen...

Kram Margareta

Livet på Berget sa...

Ååå jag förstår henne där hade jag helt klart gärna kurat och pillrat omkring om jag var katt. Fin skål!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vintage House sa...

Hej
Fin fin skål?
blev det någon auktion..
ha en skön kväll
kram
sandra

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
jag förstår dragningen till ditt postskåp, så fint som det är! Supersött innehåll i skåpet.

Hälsningar Monica

Solveig sa...

Ååå, den skålen var bare nydelig! Dette har du virkelig blikk for. Bildene dine er vakrere enn interiørmagasinene. Tusen takk for inspirasjonen!
Ha en flott helg når så langt kommer!
Klem fra Solveig

Lissboden sa...

Tänk att katter ska tycka att det är så mysigt där det är trångt.
Vad roligt att du fyndade lite på Myrorna, det brukar jag också göra när jag är där.
Må så gott och ha en fin helg!
Kram/Maria

Rummet för välbefinnande sa...

Nu log jag gott när jag såg din kisse där i postskåpet. Var tvungen att visa barnen.....

Men, den där såsskålen var ju jättefin. Tänk att myrorna kan ha sådana fina saker ibland. Jag har faktiskt gjort en del fynd där själv.

Oj, nu jobbar jag för högtryck här för jag ska försöka hinna skapa en del innan lördagen, men vi får väl se hur mycket jag hinner. Har jobbat åt en kund idag och byggt en hemsida. Himmel så kul det är när det ramlar in lite udda uppdrag så där.
Ha en fin helg nu och bara så du vet så inspirerar du mig så mycket. Tack för det!
Kramar Mia

Inspiration i vitt sa...

vad fint att ha en växt i den gamla skålen, bättre det än sås hihi. är det din söta katt, åå så gullig den var.
Malin ha nu en forsatt härlig helg och kram på dig/Ingela.

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Söt skål - kul att loppisfynda!

Kul krypin för katten...

Kram från Australien♥

♥♥Franska Liljan♥♥ sa...

Jättefin skål! Toppenfynd :-)

Tidningen ser interssant ut...Den har jag aldrig sett. Var kan man köpa den?

Kram Helena /franska liljan

af nord sa...

Vilken vacker såsskål och fina bilder.
Ha en bra helg nu!
Kram
Helena

Tausenderlei Glück sa...

Malin Åh, vad gjorde du bara söt för en katt. Hon har så vackra färger och en riktigt vackert ansikte. Se till att den inte försvinner. Jag skulle stjäla dig.

Ha en trevlig höstdag. Heike

Country Hill sa...

Fin såsskål Du fyndat passar ju utmärkt till blommor. Kissen ser för gullig ut!
Ha en fin helg!
Kram Lena

Mitt Stugliv sa...

HejHej Malin!

Du fina o vackra, gissa vem som ger mej inspiration? När man kliver in hos dig möter jag alltid det underbara fina, ljuvligt vackra och fantastiskt inspirerande.
Tack för dina fina komentarer hos mej.

Ha en fin dag
KramKram
Lotta

Hannis sa...

Hehe, så söt i postskåpet!

Såsskålen som kruka, underbart!
Det gäller att hitta funktioner för allt=))

Kram Hannis

The Secret Garden sa...

Fina bilder!
Själv har jag varit ute och tvingat min lilla kamera att ta några bilder i dimman. Funkar faktiskt, syns inte lika bra då när kvalitén på bildena inte blir bra pga kameran! :)

Ha det fint!