söndag 3 oktober 2010

Söndagsbilden-Industriskåp!!

Hej!! Söndagsbilden igen!!!! Det får bli på mitt industriskåp som jag fått ta hem från jobbet!! Mina arbetskamrater ristar mest på huvudet, de har svårt att se det vackra i det;o) Men det har inte jag!!!

Tyvärr speglar sig taket på verenda bild, men det får Ni stå ut med....

Det får stå här i uterummet tills det blir dags att flytta in det!

Den här gamla franska Madonnan tillhör mina absolut käraste ägodelar;o)




Jag gillar verkligen den gröna färgen på det och så lagom slitet och nött;o)
Ha en bra söndag och glöm inte att titta på de andras bilder, kika in i Fabriken!!
Kram Kram Malin

30 kommentarer:

Hannis sa...

Jag har inte heller svårt att se det vackra i det skåpet!
Och madonnan, underbar!

Kram Hannis

Sjabbig men chic sa...

Nej, det har då inte jag heller! Supercoolt!

Kram Lisa

Livet på Vestergård sa...

Vilken tur att alla inte har samma tycke och smak, så du fick bli ägare till ditt nyförvärv :)
Ha en fin fortsättning på söndagen!
Kram Kicki

fröken knopp sa...

Underbart!! Hur kan man inte se något vackert i de?! Tihi..

Varma Kramar Elin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag ser precis vad du ser, har börjat gilla ruffa saker mer och mer. Underbar madonna har du också. Härliga bilder från ditt uterum.
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Charmigt skåp!
Å vilken vacker Madonna!!!
Ha en fin söndag!
Kram Agnetha

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Va bra att du har arbetskamrater med så dålig smak! **fniss** då kunde du ta hem den fina utan lotteri!! Grattis, skåpet är urläckert!

Å så vackert ditt uterum är - måste vara jättemysigt att njuta av hösten i det!

Härlig söndag önskar jag dig, kram Monica

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, jösses - det är störtläckert det där skåpet. Hamnar det bara i rätt sammanhang så liksom lyfter det.....
Madonnan är ljuvlig och ert hus i bakgrunden - SUCK! Är lika lyrisk över det som när jag såg det första gången.
Ha en riktigt bra dag!
Kramar till dig

elsamarianne sa...

Å vilket härligt skåp!!! avis som bara den...
kram elsamarianne

Lyckoslanten sa...

Du är sannerligen påhittig! Tur att inte dina arbetskamrater ville ha det då! Förstår att den franska madonnan är dig kär! ha en skön kväll! ♥

Viola sa...

Vilken tur du har...att det inte är några jobbarkompisar som har samma intresse..tala om att det blev fint...lyllos dig, ha en fortsatt skön söndag, kramen

promenader på landet sa...

Hej vännen! Alltid lika fint här på din mysiga blogg, jättefina söndagsbilder! Kramar från Maria

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert skap Malin... herlige bilder...

Klememr 0)

Loppisliv sa...

Superfint skåp, och den gröna färgen var ju pricken över i:et, sååå charmigt!! Din madonna är verkligen superfin också. Trevlig söndag. Kraaaaam Paula

Ett Vitare Hem sa...

Åh det är ju underbart, tur kanske att inte jobbarkompisarna också gillade det ;o)
Ha en finfin kväll!
Kram/LenaS

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Madonnan var riktigt vacker och blir en häftig kontrast till det ruffiga skåpet!

Ha en riktigt fin söndagskväll!! Kramis Sanne

Vita verandan sa...

Tur att det finns sådana som oss som ser det vackra. Supesnyggt och härlig färg. Jag har funderingar på att gå ner i källaren på mitt jobb och se om jag hittar några arkivskåp. Undrar bara vad mina arbetskompisar ska tycka men jag gör som du, struntar i det. Vi är kanske lite udda....

Hoppas du har haft en skön dag, jag har loppat må du tro.

Kram Anna

Made in Persbo...Carina sa...

Hi hi, precis ett sånt skåp har vi på jobbet också...fast blåmålat...och jag har undrat lite försiktigt om det verkligen används. Hoppas det blir överflödigt snart och ska kasseras så att jag kan få ta hem det :)))

Kraaam!

Fru Westman sa...

Vilket läckert skåp!

Kram Linda

Jenny sa...

Hej Malin!
Vilket charmigt gammalt skåp, underbar grön färg oxå:) (hm, man kanske skulle ta sig en titt i verkstan på jobbet;))

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Lille Vildand sa...

Kjære Malin!
Dagens vakreste innlegg.
For et skap - og den nydligste madonna.

Uterommet ditt er fantastisk. Ønsker meg en jernseng.

Vakkert.

Klem ♥ Jannicke

Fröken Grön sa...

Ja, mitt namn avslöjar ju att jag ÄLSKAR grönt, så naturligtvis tycker jag att ditt skåp är alldeles fullkomligt ljuvligt! Fina bilder!

Margareta sa...

Vilket skåp så läckert.Fint där det står nu,men när du får in det.....Troligen ännu finare.
Som sagt av många innan.Det är väl att inte alla tycker om samma saker.
Madonnan är ljuvlig.

Ha det gott!
Kram Margareta

♥♥Franska Liljan♥♥ sa...

Hej Malin, så roligt att du vill tävla om GREENGATE på min blogg! Håller tummarna för dig!

kram Helena /franska liljan

Skogslyckan sa...

Ditt uterum är så fint, och massa fina saker. Men tyvärr är det nog nåt fel på mig, för jag har inte alls fastnat för industristilen. Men smaken är ju som baken, och det är ju tur det. Ha en fin start på den nya veckan!
Kram Pia

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Skåpet är ljuvligt... och Madonnan likaså!

Kram från Australien♥

Signe 1 sa...

wow vilket läckert industriskåp, me like a lot!!:-)

Ha en finfin dag!!

Kraam Sofia

Rosor och Spetsar sa...

Du får till det så vackert Malin, o jag förstår att du är glad som hittat det skåpet o madonnan är som gjord att stå ovanpå- så vacker hon är.
Ha en fin vecka
Kram
Annelie

Joyforhome sa...

Dina arbetskamrater kan gott stå kvar och klia sig i huvudet för dem vet inte vilken guldkalv dem har missat till inredning. Förstår precis vad du menar. Vilket underbart skåp och så fint och lagom nött. Jag gillar färgen på det :) vad fint du har fått det nu i ditt uterum

kramar Malin

Tausenderlei Glück sa...

Hej Malin, jag har sett har inga fler dagar till din blogg. Men du var så upptagen igen på vägen med kameran.
Vackra bilder och intryck.
Ha en trevlig dag. Heike