söndag 31 oktober 2010

Söndagsbilden!!!

Hej!!! Så var det söndag igen!! Mina söndagsbilder får bli på mitt stora olivträd som flyttat in för vintern!! Det får stå på någon av verandorna där det finns mycket ljus;o) Kika in i Inspirationsfabriken och se de andras fina söndagsbilder!!!

En tunn spetsgardin har fått bli draperi mellan "biblioteket" och verandan....
Kika in till fina bloggen Vita rosor & Förgätmigej, Anna skriver så fint om mig i sitt bloggtips idag! Tack snälla Anna för det;o)
Ha en bra söndag så ses vi när det är måndag igen!!!!!
Kram Kram Malin

15 kommentarer:

Janniche sa...

Så fint tre! Og nydelig seng!
Inspirerende bilder!

Ha en super søndag!

Klem fra Janniche,
Duse Pasteller

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!!!!
Vilken läcker bild!!!!
Ska kika in där och kolla vad hon skrivit för fint om dig!
Ha en fin söndag!
Kram Agnetha

Norrfrids Eija sa...

Olivträd skulle jag också vilja testa men är osäker om det funkar hos oss...måste ha en ljus och sval plats för övervintring, eller hur?
Egentligen skulle jag vilja ha två små träd av något slag i salen...olivträd funkar inte då, tror jag, det är för varmt.
Ha en skön söndag!

Johanna A piece of Asia sa...

Härligt olivträd, så fint när det står i en zink-kruka! ha en mysig dag! Kram / Johanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina söndagsbilder, hos dig är alla bilder fina.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Fin söndagsbild.
Kram
Hanna

Huset vid ån sa...

Så fin bild!
Jag ska genast kika in till Anna!
Hoppas att du haft en mysig helg!

Kram Therese

promenader på landet sa...

Hej vännen så fina söndagsbilder! Ska också kika in till Anna! Ha en bra vecka! kram Maria

Viola sa...

Hoppas nu att vackra trädet klarar sig...jag kör med fusk jag, säkrast så...:0) nu ska jag in och läsa lovorden, kramen

lottens vita och gröna sa...

sååååååå fina bilder malin, må väl, varmkram lotten

Margareta sa...

Så fint ditt olivträd har fått det.I skuggan av en spetsgardin och den fin sängen och ljuset som flödar......
En fin söndagsbild.

God natt och en bra början på ny vecka!
kram margareta

Inspiration i vitt sa...

Hej Malin, hoppas att du kan hålla liv i ditt fina träd, det kan aldrig jag göra. Får köpa nya varje år. Kram på dig/Ingela.

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket fint träd jag lyckas tyvärr inte med mina så nu sist fick det bli ett i icke äkta material ;o)
Ha en härlig dag!
Kram/Lena

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Olivträdet kommer att stå perfekt på verandan om du har det svalt där.
Ha en bra dag!
Kram Anette

Fröken Grön sa...

Olivträd är så vackra! Jag har inte vågat mig på att skaffa något än, - är de inte svårskötta? Hmm, får "googla" lite och läsa på.
Hoppas du får en fin start på november! (Och att det blir en kort månad, så att vi får adventspynta snart!)
/Anna-Karin