måndag 22 november 2010

Änglaparad!!!

Hej!!! Kikar in snabbt med några bilder från min minitvättstuga;o) Det är lika grått och trist idag, november är en riktig tråkmånad....Härligt iaf att det snart lyser i alla fönster med stjärnor och ljusstakar!! Advent är så Välkommen!!!

Min lilla änglaparad kom fram idag, den köpte jag på Huseby Julmarknad för några år sedan. Den har blivit advent för mig;o)

Har varit i skogen och plockat mossa och kottar nu på fm. Blev ju en och annan minigran oxå;o)
Nu pyntas det lite smått varje dag i Norregård!!
Ses imorgon med tisdagstemat som vanligt;o)
Ha en bra måndag Ni fina!
Kram Kram Malin

32 kommentarer:

Country Hill sa...

Underbar änglaparad och vilka stämningsfulla bilder med riktig adventskänsla.
Ha en fin start på veckan!
Kram Lena

Monica Morpheus sa...

Så vakker og stemningsfull blogg du har. Håper du setter pris på en ny følger.
Monica

elsamarianne sa...

Är det din tvättstuga! Jösses...
min visar jag inte gärna för nån...
så mysigt med änglarna och de fina burkarna.
kram elsamarianne

Trivsamma förändringar sa...

Jättefint med änglarna i bakgrunden!
Tänk om man kunde ha det så fint i tvättstugan *drömmer*
Ha det så bra, kram Maria

Nilla sa...

Tänk att ha det så mysigt i sin tvättstuga.
Det kanske skulle göra under med tvätt och strykning...
Vad fina bilder du visar och mysigt med snön som faller. :)

Ha de bäst !!
Nilla

Marie sa...

Ljuvligt vackra och stämningsfulla bilder Malin!

Ha en fortsatt bra dag!
Kram Marie

Designe sa...

Åh va mysigt du har i din tvättstuga! Jag har mest dammråttor tycker jag:) Så fint med pepparkaksbaket oxå..så mysigt med din vedspis i bakgrunden...hehe..hör du..nu var jag vitsig oxå:)"bak"-grunden :) kram

Nordingården sa...

Det var den finaste minitvättstuga jag sett, jag älskar din slbogg och din stil i hemmet, bilderna nedan också, myfaktorn är maxad! Mari.

Lyckoslanten sa...

Funderar hur du får till så fina foton, men du rör dig säkert med dagsljus, vilket är omöjligt för mig numera i veckorna. Vackert, så vackert i din tvättstuga! Nu får de komma fram änglarna! ♥

Loella sa...

Hej Malin!

Sicka stämningsfulla bilder du bjuder på.....och så fin och gammaldags änglaparad du har tagit fram, skänker julro verkligen...

Visst är det en mysig tid vi har nu och framför oss..:)

KRAMEN Loella

Livet på Vestergård sa...

Så mysigt du har i tvättstugan! Ljuvliga änglar.
Kram Kicki

Vita verandan sa...

Fint!
Här är det snö och vitt och fint. Nu slutar jag min dag snart, kikade bara in lite snabbt:)

Kram Anna

Norrfrids Eija sa...

Brukar ha samma änglaparad framme, visst är den fin! Har en med tomtar också om inte barnen rev sönder den förra året...försökte få till snöfall som du på bloggen men det händer nada efter att jag laddat ner gadgeten. Mysko.
Ha det bra med julförberedelserna!
Eija

bakom berget sa...

Vilka stämningsfulla bilder du visar idag! Din änglaparad är jättefin. Själv har jag en änglakör i köksfönstret. Man kan nog inte ha för många änglar, tror jag.
Ha en fin kväll! Kram Åsa.

It's me sa...

Beautiful !!...i like your christmas angels a lot !! happy new week...love Ria......

Josefin sa...

Hej!
Gillar din blogg. Men nu har den blivit jättelångsam, tror det kan bero på "snö flingorna"?
Mvh Josefin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra att du hann plocka mossa, här snöar det för fullt nu. Vintern kom rejält nu på em, såg knappt och köra hem. Underbar änglaparad, mysig stämning hos dig.
Kramar
AnnaMaria

Viola sa...

Visst är den rara denna parad, säljer den i bägge butikerna ihop med Artelius luciaparad, är så svag för dessa motiv, härlig adventsstämning du fått till, kram

Malin's Hus sa...

Så fint du har det! Gillade VERKLIGEN änglarna, hade typ sånna som bokmärken när jag var liten...

Kram

Lille vildand sa...

Nydelig

Vit som snö sa...

Absolut hjärtligt välkommen är advent:) Vilken tur att den kommer och lyser upp en ganska mörk årstid. Så söt änglaparad! Riktigt klassiska änglar.
Ha det gott! Kram Cilla

Margareta sa...

Så mysigt i en tvättstuga!!Härligt!
Änglaparaden i ljussken är så vackert.

Ha en bra kväll!
Kram Margareta

Vintage House sa...

Hej
så fint du har fått det med dina änglar..
ser fram emot att börja pynta men har lyckats boka upp veckan igen...
Ha en skön kväll
kram
sandra

Anonym sa...

Hm....jag får nog röja i min tvättstuga;) Vilken underbar änglaparad. Här har det börjats så smått med dörrkransar. Men såg lite för dåligt i mörkret och enriset var inte så fint. Hoppas jag hinner ut lite tidigare en annan dag.
Kram Marita i Björkhagen

Hannis sa...

Vilka fina änglar!
Dom förstår jag att du förknippar med advent.
Kul med såna saker som symboliserar en speciell tid.
Kram Hannis

Norr om Köpenhamn sa...

Ååååh så mysigt du har det i din lilla tvättstuga. Den skulle jag hellre vilja stå i än min egen. Vår står nämligen på tur för renovering ;o)
Jättesöt änglaparad!

Kram på dig/ Ulrika

Systrarna Hjertén sa...

Bilder från din tvättstuga?!?!?! Supersnyggt!

Min tvättstuga ger mig rysningar...!!

Mvh
Frida

Mitt hvite hus sa...

Så stemningsfulle bilder.... nydelige engler


klemmer 0))

Joyforhome sa...

vilka söta och underbara änglar du har där :) har du lite änglavakt när du tvättar i alla fall

Kram Malin

Caja sa...

Mysfaktor=H.Ö.G! (som vanligt) ;-D
Må väl/caja

Katta sa...

Vilken fin tvättstuga du har! Fint pyntat och änglaparaden är jättesöt. Kram

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fin, änglaparaden är så fin, så stämningsfull!
Ha en härlig dag!
Kram/LenaS