måndag 15 november 2010

Grå Måndag!!!!

Hej!!! En alldeles vanlig grå novembermåndag...Jag sitter på verandan och kikar i Nytt Boende!!! Väldigt märklig känsla att se vårt hus i en tidning;o) Tänk vad mycket kul det har fört med sig att blogga....kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle bli så mycket av det!

Visst har väl vår by ett vackert namn!?.....Ler....

Imorgon är det dags för nytt tema i Fabriken! Kontraster.... det blir lite att fundera på under dagens prommis......får se vad det blir!!
Tänk jag förundras varje dag över att Ni är så många som tar Er tid att kika in hos mig!!! Tack;o)
Ha en bra dag så ses vi imorgon!
Kram Kram Malin

26 kommentarer:

Vita verandan sa...

Ja jag är så spänd inför vårt reportage! De hade verkligen tagit fina kort på ert hus. Jag tycker Norregård låter vackrare än Skallebo:)
Jag hoppar nog morgondagens tema...

Kram Anna

hemtrevnad marie sa...

Å, så spännande , vad är det för tidning, finns den i butik??
kraam

Ett Vitare Hem sa...

Jag har inte heller sett den i butik får kika, visst ger bloggandet en massa kul!
Ha en fin dag vännen!
Kram/Lena

Vintage House sa...

Hej
men så roligt för er:)
Ja bloggandet har verkligen gett en många möjligheter och roliga saker.
ha en skön måndag
kram
sandra

Livet på Vestergård sa...

Så roligt! Du har så vackert så det passar bra att göra reportage hos er :)
Kram Kicki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin, så fint reportaget ser ut. Och så mysigt du gjort med tända ljus och cyklamen.
Ha det gott
Varm kram
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

Så spennende da... Hvilket blad er det i ???

klemmer

Rosor och Spetsar sa...

Vad roligt och jag kan tänka mig att det känns annorlunda att se sitt hem i en tidning.
Nu får jag kika efter den tidningen.
Ha nu en fortsatt fin vecka
Kram
Annelie

Marie sa...

Visst har bloggandet medfört en massa kul, så mycket roligt och spännande man har fått vara med om och framförallt så många trevliga människor man har lärt känna.

Reportaget ser jättefint ut!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Designe sa...

Hej! Ja, idag har det verkligen varit grått! Men..det ser mysigt ut hos dig! Men va kul med reportage! Nytt boende, vad är det för tidning och var får man tag på den? Ser jättefint ut! Kram :)

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Ja bloggandet ger så mycket!!!! Det kunde man inte ana när man började.
Så roligt att ni är med i tidningen. Reportage är ju alltid kul.
Kram Agnetha

Lyckoslanten sa...

Oj, ja det kan man förstå att ert fina hus finns på annan mediaplats än ute i cybern! Trevligt! Ha det så fint och lycka till med kontrasterna! ♥

Norrfrids Eija sa...

Jag kikar gärna in här på varje inlägg du gör, hittar underbara miljöer och massor av inspiration varje gång, så även nu. Gratulerar till reportaget men nu får du upplysa oss nyfikna vad det är för tidning. Har jag nmissat någon,jag som brukar ha så bra koll på tidningshyllan...
Eija

elsamarianne sa...

Grattis till reportaget. Så spännande och kul att ni få vara med i tidning och visa upp ert vackra hem.
kram elsamarianne

skifferhuset sa...

Vad kul att hamna i tidningen, får kolla om jag hittar den hos mig! Ha en bra kväll! Kram Iréne

Inspiration i vitt sa...

vad härligt, bilderna ser så fina ut. Javisst har bloggandet gett mycket härlig inspiration och kontakter både här och där. känns nästan som en stooooor familj hihi. Kram på dig/Ingela.

Tulipa sa...

Hej malin!

Skallebo...tänker på Ronja Rövardotter..*ler*...

Reportaget ser jättefint ut!!! Är det en lokal tidning?

Ska bli intressant att se kontraster!

Kram Mariette

Margareta sa...

Hej!
Lika fina bilder i tidningen som på din blogg!
Lampan så fin där över bordet.
Dom tända ljusen och cyklamen -så hemtrevligt.
Visst är bloggandet roligt.Det är lite av en ny värld som öppnar sig.

Ha det så bra!
Kram Margareta

Strandkullen sa...

å det reportaget skulle jag vilja läsa...du har ju så fint...kramis semlan

Sjabbig men chic sa...

Men vad roligt! Och vad himla mysigt du har på verandan!

Kram Lisa

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vad mysigt du har det i verandan..en fin tidning också choklad...toppen..
Såå fint reportage !!
Kraaam Anette

Skogslyckan sa...

Det lilla jag ser ser jätte fint ut. Sen är ju din glasveranda något utöver det vanliga!!
Ha en fin dag!
Kram Pia

Hannis sa...

Vad roligt med reportaget!
Kan tänka mig att det är fina bilder från ditt hem.

Kram Hannis

annashusidingtuna sa...

Ja, visst är det en annorlunda känsla att se sitt hem i en tidning, men fina bilder var det.
Kram Anna

Fröken Grön sa...

Åh, så spännande med hemma-hos-reportage! Bilduppslaget från tidningen ser jättefint ut!
Hoppas du får en skön tisdag!
/Anna-Karin

Annika Christensen sa...

Undrar var man hittar den tidningen hade varit kul att se. Ser så himla fint ut men det förstår man ju det är ju alltid så fint hos dig.
Annika