lördag 13 november 2010

Stilleben....igen!!!!

Hej!!! Så var det lördag....har varit på Möjligheternas hus på Julmarknad idag!! Blev lite småfynd, men ska nog ta fram penseln först!!!! Jag träffade på Lars som upplyste mig om att jag skulle lära mig att skilja på tallris och enris....*ler*....Kul att träffa hans sambo oxå som läser bloggen varje dag!! Det gick visst lite fort i gårdagens inlägg!! Så blir det när J kommer hem och vill åka en runda, händer inte så ofta! Gäller så klart att passa på;o) Var på stora varuhuset & fyllde på ljusförrådet.....
.
Idag blir det lite bilder på sånt som gör mig glad.....

En karamellstrut i vaxat papper och lite loppisfynd i min gamla trälåda....

Rosmarin till kvällens Focaccia som jag ska baka alldeles strax!!
Ha en trevlig kväll Ni som kikar in, vi njuter i goda vänners sällskap;o)
Ses som vanligt med söndagsbilden imorgon!!
P.s Kika in HÄR hos Håkan, han har fixat en kul idè...Saturday Show off!!!! D.s
Kram Kram Malin

22 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Du är verkligen flitig med dina vackra stilleben, alltid nya fynd som man inte sett förut. Gillar speciellt sockersaxen som sticker upp ur byttan.
Ha en trevlig och skön lördagskväll, vännen
Eija

Jolins inredning sa...

Du är så duktig på att styla och fota. Jättefina bilder!!

Kram Linda

skifferhuset sa...

Härliga bilder! Ha en skön kväll i goda vänners sällskap! Kram Iréne

Ljuva Drömmar sa...

Barr som barr...nä rätt ska väl vara rätt men det är självklart ok att göra fel. Vi förstår ju vad du menar ;)

Jättefina bilder, du är så duktig både på att skapa nåt att ta kort på och sen att förmedla känslan!

Hoppas du får en härlig helg, kramar Maria!

Lyxbohemen sa...

Ha ha, Ja men fina bilder är det iallafall. Stilleben kan man aldrig få för många:)
Dufvans inredning

Livet på Vestergård sa...

Vackert! Njut av kvällen och sällskapet!
Kram Kicki

Fröken Grön sa...

Älskar dina stilleben, så "keep 'em coming"!
Hoppas du har en skön helg!
/Anna-Karin

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbara bilder att titta på du bjuder oss som kikar in. Ha en bra fortsättning på helgen.
Kram Theres

rustik charm sa...

Hej Malin.

Vilket fint stilleben:)Alltid lika duktig.
Ha en mysig kväll.
Kram Kristina

Lyckoslanten sa...

Jag njuter av dina fina stilleben eftersom jag inte får till några själv! ;o) Ha en skön kväll! ♥

Vita verandan sa...

Det tänkte jag inte ens på, ibland går det fort:)
Mysig du har haft, jag har varit och firat min gamla morfar som har fyllt 96 år!
Mysiga små saker du har.

Ha en trevlig kväll!
Kram Anna

elsamarianne sa...

Dina fina bilder är alltid så inpirerande. Ha en trevlig kväll.
kram elsamarianne

Signe 1 sa...

kanonfina bilder på stilleben!! önskar dig en härlig lördagskväll! stora kramen s.

Vita små hjärtan sa...

Stilleben är alltid vackert...
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Mitt hvite hus sa...

Vakkert stilleben som allti9d hos deg Malin..

Ønsker deg en fin lørdagskveld..

Klemmer

Fröken Fräken sa...

Hihi.. ja enris ser ju inte riktigt ut sådär, men huvudsaken är ju att det är fint! Härligt med fynd, här stretade man iväg till loppis idag men kom hem helt tomhänt tyvärr...

Lille vildand sa...

Du er så flink!
Vakkert♥

Jenny sa...

Hej Malin!
Jättefina bilder o vad gott det låter med foccaccia!

Elvira är en riktig liten sötnos, såå busig men samtidigt väldigt kelen och social:)

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Linda i Lönnbacka sa...

Du är så duktig på att få till vackra stilleben!

Ha en fortsatt trevlig helg.
Kramar Linda

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är bra på och göra fina stilleben, underbar spegel.Ha en toppenfin söndag
Varm kram
AnnaMaria

Selma sa...

Åh, vilka härliga bilder. Ljuset är underbart och bilderna inspirerar. Perfekt start på en söndag, jag fick massor av inspiration!

Ha nu en riktigt härlig söndag.

Kram britt

Maggan sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/

Underbara bilder!
Ris som ris, snyggt blev det i alla fall.
Kramar
/Maggan