fredag 5 november 2010

Meeeeeeeera Badrum.....

Hej!! Fredag veckans bästa dag!!! Igen...hur fort kan en vecka gå???? Jag har varit ledig så Filip och jag har varit iväg en sväng;o) Nu kommer lite fler bilder på badrummet....

J brukar inte säga så mycket när jag släpar hem än det ena och det andra, men guldspegeln som hängde här innan kunde han inte med.....Han kom hem med den här med silverram från Jysk istället...... (med en liten vink från mig) Blev faktiskt bättre;o) Kolla under ettiketten badrum om du vill se hur det såg ut innan!!!

En hylla med lite pinaler måste man ju ha;o)

Lite stämning vid handfatet.....

Det var allt för denna gången, nu ska vi baka.....
Halloweenfest imorgon!!! Kikar antagligen in med lite bilder från dukningen;o)
Njut fredagen nu!!
Kram Kram Malin

23 kommentarer:

Vit som snö sa...

Supermysiga badrumsbilder!
Ser ut som det rum man önskar att badet ska vara, relax, rogivande o mysigt!
Ha en fin helg!
Kram Cilla

rustik charm sa...

Hej Malin.

Vilka fina bilder du visar från badrummet:) Så mysigt.

Ha en trevlig fest:)
Kram Kristina

Mycket annat & lite betong sa...

Vilket mysigt och ombonat badrum ni har! Tittade även på äldre inlägg. Jättefint!

Hoppas det blir en ruskigt trevlig Halloweenfest!
Agneta

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Å så vackert du har det i badrummet! Fina detaljer.
Ha en mysig helg.
Kram Agnetha

Så Vitt Jag Vet sa...

Fina badrumsbilder. Du har fotat stämningsfullt. Ser så inbjudande ut.
Ha en skön helg!
Sanne

elsamarianne sa...

Så fint och mysigt. Ser ut som ett rum som man gärna dröjer sig i...
kram elsamarianne

Lyckoslanten sa...

Verkligen fint! Jag är mera guld än silver, men måste hålla med om att nya spegeln är bättre. Ja, kanske man kunde börja dekorera madonnorna med pärlor!
Hoppas du får en fin helg! ♥

Annika Christensen sa...

Malin Malin så fint och härligt badrum ni har fått. Fast inget förvånar mig längre när det gäller dig.
Lika kul att titta in här som vanligt.
Annika

Anonym sa...

Fina mysiga badrumsbilder.
Marita i Björkhagen

Solveig sa...

Tusen takk for inspirasjonen! Nydelig bad med flotte detaljer! Herlig med et sånt koserom!
Ønsker deg en flott helg, min venn. Kose deg masse.
Klem fra Solveig

http://pastseasons.blogspot.com sa...

Vilket härligt badrum!

Jag längtar så tills vi ska börja renovera vårt skabbiga lilla kyffe. Där har ingenting gjorts sen -40 talet.

Sussi / Sussinghurst sa...

Dejligt, den fine opstilling med sifon, madonna og kande er bare så flot flot, det må være en fornøjelse at børste tænder i dit baderum :-)

Vita verandan sa...

Såå fint! Så mycket fina saker här och där och jag gillade spegeln från Jysk också!
Ha en kul fest, vi ska på partaj också, ska bli så kul (förhoppningsvis)

Kram Anna

Sjabbig men chic sa...

Men hej hopp vad jättejättefint!Ser så varmt och mysigt ut. Ha en superskön helg!

Kramis Lisa

lavendel mio sa...

Så nydelig du har det på ditt bad!
Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

Livet på Vestergård sa...

Så fint badrum ni har!
Ha en skön helg! Kram Kicki

Jenny sa...

Hej Malin!
Ert badrum är jättevackert!

Ja, visst är de lika Freja och Elvira! Elvira är busig hon oxå, hihi! Hon far runt som en toka här i huset:)


Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Margareta sa...

Hej Malin!
Lika fint i badrummet som annorstädes.
Hoppas ni får en helbra helg!

Kram Margareta

liven sa...

Så koselig her hos deg med alle dine fine saker!!

ha en fin helg Malin :o)

skifferhuset sa...

Härliga bilder, hoppas baket gick bra!? Ha en skön helg! Kram Iréne

Fågel Blå sa...

Så fint du gjort inne på ditt badrum!!!
Ha en nfinn helg!
Kram Kathrine

Sommerhuset i bakken sa...

Så koselig baderom du har. Så mange flotte detaljer. Kjempefint!

STENLYCKA sa...

Underbara badrumsbilder, jag njuter!!
Önskar dig en fin Alla helgons helg!
Hos mig är det en vacker vinterdag med lite frost på marken och en svag novembersol, känns bra idag när mitt hjärta gråter. Det är ett år sedan min mor gick bort och en dag som denna kommer alla minnen tillbaka, känner en oerhörd saknad, men jag tror det är viktigt att få sörja för att senare kunna gå vidare. Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening.
Stor kram till dig!
Raina

6 november 2010 11:17