torsdag 25 november 2010

Nya Elljusstakar!!

Hej!!! Idag kikar jag in och visar mina nya elljusstakar från Konstsmide! Tycker det är svårt att hitta fina enkla, men nu äntligen.... Det fanns bara två kvar, funderar på att beställa två till....Klicka HÄR så kommer du dit!!! De har massor med olika modeller!

Har inte bestämt riktigt var jag ska ha dom än....Nu står en här på min vedspis, bilderna tog jag tidigt idag på morgonen...

I ruffigt trä och vita, så fina;o) Tänk nu är det dags att fylla alla fönster med stjärnor och ljusstakar!!! Så mysigt....

Tack för Era alltid så fina och goa kommentarer, dom värmer;o)
Och till Alla Er som kikar in Ha en bra Dag i vårt Vinterland!! Kör försiktigt!!
Grattis, Grattis till goa vännina B som fyller år idag!!!
Ses imorgon, då är jag ledig;o)

Kram Kram Malin

26 kommentarer:

Selma sa...

Åh, vilka snygga och enkel i designen.

Ska försöka börja adventspyssla lite idag, jag också.

Ha det gott.

Kram Britt

rustik charm sa...

Hej Malin.

Vilken fin ljusstake:)Den gillar jag. Här blir det bara stjärnor för jag tycker stjärnor är så vackra.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

elsamarianne sa...

Dom var fina i sin enkelhet.
Just nu känns det som om vi inte hinner annat hemma än att flytta snö. Vi har nog en halvmeter nu, och det väntas nog lika mycket till om man får tro SMHI. Helt otroligt. Tur att vi har maskiner att använda, men dom ska köras också....och så ska man ha plats att lägga snön nånstans.
kram elsamarianne

Fågel Blå sa...

Dom var fina så enkla men ändå så vackra!!!!!
Förstår att du är nöjd med dom!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Loella sa...

Hej snuttan!

Fina och enkla, den du har ställt på spisen gör sig fint där...kanske får beställa en till då..;)


Ha de fint i vintern hälsar Loellan

Johanna - A piece of Asia sa...

Gillar dom jättemycket, så fin o enkel design!

Country Hill sa...

Jättefina visst är det svårt att hitta några som man gillar men dom där skulle jag kunna tänka mig.
Fint med ljusen i krukorna också.
Ha det gott!
Kram Lena

Anonym sa...

Tack snälla du,fina ljusstakar,passar bra på spisen ,kram vi hörs B

linnea-maria sa...

Fin ljusstake! Vad gulligt du har gjort åt din son. Han kommer att uppskatta den omtanken långt efter att han har blivit vuxen. /Therese

Sjabbig men chic sa...

Superfina Malin! Verkligen!

Kram Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fin adventsstake, jättefin modell. Jag har ägnat em åt att fixa till advent här hemma också. Nu är det mysvarning. Och grattis, vilken tur vi hade idag du och jag!
Kramar
AnnaMaria

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja det med elljustakar är inte lätt
att hitta rätt!
Din är fin, men jag sökte en låg och
hitta int..
Kraam
Sanne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara enkla ljusstakar! Jag ska in och byta min ljusstake idag den vägrar att fungera.

Kram,
Regina

Anonym sa...

Jätte fin modell på adventljusstake.
Ha en fin dag i snön.
Kram Marita i Björkhagen

Norrfrids Eija sa...

Härligt ruffig stake, me like! Nu måste jag faktiskt ta mig i kragen och leta efter pyntet och testa stakarna, det brukar alltid vara en och annan lampa som är trasigt!
Ha det fint,
Eija

Mitt hvite hus sa...

Nydelig lysestake du har fått deg...

herlig tid nå når lysene skal tennes... skaper en kosleig stemning i vinduene..

klemmer =)))

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad snygga, precis i min smak oxå:)

Ha en trevlig ledig dag imorgon!

Kraam Jenny

Linda i Lönnbacka sa...

Jag har också köpt nya elljusstakar, kul med lite ombyte ibland :)

Dina var riktigt snygga! Gillar att de var så ruffa och rustika...

Kram kram

Fröken Grön sa...

Det där var nog den snyggaste elljusstaken jag har sett, tror jag! Så fin i gammal stil. Vårt hus är så litet så jag tror tyvärr att våra fönster är alldeles för små för den modellen. - Jag kör på en gammal låg variant från 50-talet istället, den är riktigt fin den med.
Må så gott i ditt vinterland!
/Anna-Karin

Skogslyckan sa...

Ser att du vunnit idag..grattis! Fin ljusstake i sin enkelhet. Jag har inte många ljusstakar, mest stjärnor. På lördag skall här pysslas...
Kram Pia

Margareta sa...

Så mysigt och fint!Roligt med lite nytt ibland.

Ha det gott i ljustakars sken!
kram Margareta

Louise sa...

Jag har varit borta från bloglandia sen i måndags och ser att du har hunnit med flera fina inlägg. Vilken fin tradition att din son får veckolsutspaket :) Och jättevckert inslagna är de också:)

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!!!
Ja stort Grattis till dig!!!!!!
Så fina ljusstakar!!!!
Kram Agnetha

Vintage House sa...

Hej
Verkligen enkla och snygga!
Jag har 10 min till konstsmides kontor...
fina krukor med ljus i:)
kram kram
sandra

Vit som snö sa...

Ännu ett bevis på att i det enkla bor det vackra:) Superfin!
Ha en fin adventshelg! Kram Cilla

Strandkullen sa...

ja nu blir det vackert i allas fönster...så mysigt att gå ut och gå och se hur det lyser...kramis semlan