tisdag 30 november 2010

Tisdagstema-Hall!!!

Hej!! Så var det tisdag igen...Veckorna går fort!! Denna veckas tema är hall;o) Hos oss är det en gammal glasveranda som fungerar som hall....Ni såg ju nya verandan igår som är en kopia av denna;o) Har en liten soffa som är bra att sitta på & knyta skorna!! I fönstret hänger min halmstjärna som jag sprayade vit förra julen....

Min kappa som jag köpte i Göteborg i höstas är en favvis;o) Kuddarna har min mamma sytt av loppat handdukstyg....

En gammal spegelbyrå inropad på auktion fungerar som förvaring! Vi har varsin låda med regnkläder, vantar, mössor & andra pinaler.....

Sockerlåda som skoförvaring.....

Vi har en hylla som löper längs med väggen till ytterkläderna, egen design;o) Ska måla hyllan vit, har tänkt det länge men det har inte blivit av....Nu känns det som att jag fick inspiration till det;o) Vita galjar från det stora varuhuset!!
Tack Anna & Linda för en trevlig kväll igår!!
Kika in i Fabriken & se de andras bidrag;o)
Ha en mysig kväll så ses vi imorgon igen!

Kram Kram Malin