lördag 4 december 2010

En Julig hörna!!!

Hej!!! Idag blir det några bilder från en hörna i vardagsrummet!! Gillar dessa naturnära bruna, gröna färgerna!!!! Känns enkelt och juligt;o)
.
"Grangirlangen" har jag köpt på Village, ser verkligen äkta ut & barrar inte.....
Drängaskåpet har jag ropat in på auktion, det rymmer massor!!

Minigranarna byter ständigt plats i Norregård;o)

Julklapparna är vackert pynt, synd att gömma i en garderob i väntan på tomten......

Hoppas Ni får en bra lördag och mysig kväll!!!

Vi har varit i pulkabacken idag så nu blir det MysPys!!!!
Ses imorgon med nya Söndagsbilder;o)

Kram Kram Malin

21 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej kära Malin!!!
Visst är brunt vackert, helst med en vit bakgrund.
Din hörna var vacker....
Jag har minsann hållit mig inomhus hela dagen och känner inte alls för att ta mig ut.
Varm O´boy i mängder och massvis med bloggande och nätshopping faller mig mer i smaken.., just idag iallafall!!!!

Ha nu en fortsatt skön helg
Kram
Marianne

Anonym sa...

Kanon fint säger jag bara,det är verkligen fint med brunt och andra naturfärger,passar så här års tycker jag, tack för trevligt sälskap i backen ,mysigt med lite vinter aktiviteter, ha det gott kram B

Systrarna Hjertén sa...

Snygg gran-girlang, er verkligen äkta ut!

Fina bilder (som vanligt)

Mvh
Frida

Jolins inredning sa...

Hej Malin!

Jättefint hos dig. Jag har varit vit, vit vit. Nu börjar jag gilla det rustika och bruna igen. Tycker din juligahörna är alldeles underbar. Den där grangirlangen ser verligen äkta ut. SÅ fin!

Ha en mysig lördagskväll!

Kram Linda

Signe 1 sa...

vilka härliga bilder du visar skåpet är bedårande! må gott! kram sofia

elsamarianne sa...

Jättefint med det bruna skåpet. Och en grangirlang som inte barrar, det är guld det.
Vad mysigt med en pulkastund och efterföljande mys.
Här går allt sin gilla gång, lördagsproviantering utan loppis denna lördag.
kram elsamarianne

Anneli sa...

Hejsan.

Mycket fint det bruna skåpet!

En sån grangirlang ska jag köpa...blir tokig på allt barr som ligger överallt!

Ha en fin kväll,
Kram Anneli.

Fröken Grön sa...

Underbar färgskala, Malin! Den där girlangen från Village får jag nog ta och spana in nästa gång jag är i stan, håller med dig om att det ser riktigt riktig ut.
Gillar dina gamla resväskor som ligger där ovanpå skåpet, - smart extraförvaring. Får nog bli nästa leta-på-loppis-projekt för mig!
Må så gott i vinterkylan!
/Anna-Karin

Livet på Berget sa...

Åh så fint och juligt! Har också mina paket framme. Lägger man ner massa tid på att göra fina så vill man ju ha dem framme. Det är väldigt bra pynt.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Vita verandan sa...

Mysigt, riktigt gammeldags ser det ut. Så bra med oäkta gran, mitt över kökspannan börjar barra rätt bra nu...

Kram Anna

Sussi / Sussinghurst sa...

Flot med det brune og grønne, og jeg kan virkelig godt lide dine kufferter, de er så flotte.

Sara sa...

Hej hej!
Jättehärligt pyntat =)
Måste försöka bege mig ut i skogen och plocka in en minigran, jag gör det varje år men i år har jag helt glömt av det...
Fin grangirlang den ser verkligen riktig ut.
Hoppas att du får en fortsatt trevlig helg!
Kram Sara

Norr om Köpenhamn sa...

Du får ju till det så himlans bra :o) Jättesnyggt med det bruna skåpet och alltsammans.

Ha en skön 2:a advent.
Kram Ulrika

Hanna sa...

Åh så fint.
kram
Hanna

Ljuva Drömmar sa...

Vilken härlig hörna. Jag gillar när inte allt är vitt. Säger hon som målat nästan alla möbler vita... Det gäller att hitta rätt bruna nyans och ditt skåp gillar jag som det är.

Jag fyller hela lägenheten med smågranar, tycker de är så söta.

Önskar dig en fortsatt härlig helg, kramar Maria!

[ no47.mia ] sa...

Hej Malin!

Vackra bilder!! När jag tittar runt idag så märker jag att vi är många som skaffat oss minigranar.. men dom är ju såå ljuvliga!!

Kram på dig!

Mia

Livet på Vestergård sa...

Så fint! Jag gillar det bruna,rustika och lite mörka tillsammans med vitt.
Njut av helgen!
Kram Kicki

Skogslyckan sa...

Åh Malin jag gillar ditt bruna drängaskåp. Är så glad att det finns en till som har ett lantligt gammaldags hem och inte målar precis allt vitt utan blandar friskt!
Ha en riktigt skön andra advents söndag!
Kramar Pia

Anonym sa...

Ser mysigt ut. Det var en fin grangirlang för att vara plast. Ser äkta ut på bilden. Idag är det lussebullsbak i Björkhagen. Äntligen lite adventskänsla.
Ha en skön söndag.
Kram Marita

CaramellePastelle sa...

Verkligen vackert med det bruna. Du har det så fint!

Agneta sa...

Malinvännen, tro mig jag smörar inte!!! Men detta julinslag var ett av de fem bästa jag sett. Så gudomligt skönt från krafs och ändå så klockrent 'säsongsbetonat'. Love it!

Tack för Din goa boost hos mig idag, jag blev så lycklig över den och lyfte genast upp en ylande Milda och så tog vi oss en liten schottis med Kean i bakgrunden ;)

Love

Agneta

Ps. Santa Claus has the right idea. Visit people once a year.......
Victor Borge, Ds.