måndag 6 december 2010

Finaste Julkorten....

Hej!!! Så var det ny vecka & nya tag....Idag blir det lite bilder på finaste julkorten!!

Köpte de sista på Alvas Hus när jag var där i torsdags......Nu hänger de på verandan;o)

Andra ljuset i lilla ljusstaken är ju oxå tänt så klart;o)

De kommer från JDL, blir några hempysslade och några köpta från mig i år!!!

Har Ni börjat tänka på Julkorten?? Det går snabbt nu.....
Ha en bra måndag, så ses vi imorgon med tisdagstemat som vanligt;o)
Kram Kram Malin

19 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen
Vilka härliga kort..
Vissy går det fort nu,
Jag försökte vta kort på barna men är inte helt nöjjd.
Får försöka en gång till.
Ha en bra måndag,
Kram Sirpa

Vita små hjärtan sa...

Vilket mysigt inlägg. Så jättefina bilder!
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

ullis sa...

Härligt vackra kort! Påminner om bilderna i Jeanne dÁrcs julmagasin...!
Ha en finfin vecka! Kram Ullis

fröken knopp sa...

Underbara kort!!!

Här hemma lurar vi på ett fint kort med vår tjej på, inte det lättaste att få det som man vill då dock..Mängder med färger, kulor o pynt är det på de flesta..Men men..Jul är ju jul...:)

Varmaste Kramarna Elin

Norrfrids Eija sa...

Fantastiskt fina julkort du har hittat, lyckliga den som får en julhälsning från dej...
Ha det fint,
Eija

Anonym sa...

Fina speciella julkort. Jag har tänkt gör egna julkort, som vanligt. Men tiden vill inte riktigt infinna sig till det i år.
Ha det gott.
Marita i Björkhagen

Landlige Hjem sa...

Oh jag sitter här och njuter av dina vackra kort ;)
Vad härligt!! ♥
Jag kommer att ta kort på barnen och från min blogg ,)
Inte klar enn men MÅSTE ta det denna veckan ;)
Blev iallafall jätteinspirerad hos dig!! ♥
Må så gött och njuta njuta nu av härliga för julsdagar ;))
Goa kramar
Anki

Lille vildand sa...

Julekortene er ferdige og klare til å postlegges.
Hos deg er det alltid kjekt å komme innom♥

Designe sa...

Så fint! Gillar din juliga hörna i ett inlägg längre ner oxå! Så gammeldags och fint! Ha en fin vecka! Kram :9

Änglarnas hus sa...

Oj! Jag tänkte just å julkorten nu när jag läste ditt inlägg! Totalt förträngt dem!

Hade tänkt att knåpa ihop några i år..men det är frågan om det hinns med!

Dina kort var riktigt fina..stämningsfulla med lugna motiv!
Ha det gottis! Kram Sanne

Livet på Berget sa...

Så fina!
Jag är verkligen usel på julkort!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej! Vackra kort du hittat. Mina julkort är nästan klart pysslade.
Men man kan ju inte visa dem ännu....
Du har så vackra bilder på din blogg.
Kraam
Sanne

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra julkort, jag har slutat skicka julkort, gjorde det för ganska många år sedan när jag helt enkelt inte hade råd och sen har det inte blivit att jag börjat igen....
Ha en fin kväll!
Kram/LenaS

Vintage House sa...

Hej
Härligt fina kort!
Kortet är taget nu ska jag fixa till det sista i photoshop, vilket inte är det enklaste för jag vet inte hur man gör...
Ha det så himla gott!
kram
sandra

Sjabbig men chic sa...

Jättefina Malin! Och ja... Gud vad snabbt det går.

Kramis Lisa

Anette sa...

Så fina kort! Föressten...jag älskar allt i ditt hem...det är sååå vackert! Fina tapeter du har också. Älskar de gamla tapetmönsterna!

Kraaam/Nettan

Solveig sa...

Sååå koselige julekort! Satt sammen i en nydelig sammenheng i fin Malin-ånd;o))) Du er bare rådyktig å lage inspirerende stilleben!!
Nå har jeg kost meg med å titte igjennom tidligere innlegg også. Ikke så mye tid foran pc'n for tiden - det er så mye som skal skapes til jul;o))), men jeg MÅ bare nyte av alt det vakre du legger ut!!
Takk for inspirasjonen. Ha en flott uke, vennen!
Klem fra Solveig

Caja sa...

Jag älskade det med de gamla skridskorna på....nostalgi...

Nej, jag har inte börjat tänka på dem...orken tryter...

Kram till Malin idag, din blogg andas julefrid!/caja

Lyckoslanten sa...

Jag har ägnat två dagar åt julkort, inte åt släkt och vänner dock utan åt den yngre generationen! Vackra kort du visar! Gillar kortet med skridskorna! Ha det fint! ♥