onsdag 22 december 2010

Jul på Verandan!!!

Hej!!! Idag är det en bra dag, jag började mitt Jullov som varar ända till den 3 januari!!! Jiiiippppiiii;o) Har lyssnat på Filip & hans kompisar när de spelade & sjöng så fint i skolan!!! Det är riktig julstämning, sen hem & så fortsatte jag mitt Julpimpande;o)

Det luktar gran i Norregård, har tagit in massor med kvistar och spridit ut i huset;o) Här följer lite bilder Ni får ingen text.....







Jag vill att Ni ska veta hur mycket jag uppskattar Era besök så här mitt i värsta julstöket;o)
TACK!!!!!
Imorgon blir det flera bilder från vårt Julhus!!
Idag är det ett år sedan lilla Farmor somnade in, hon finns alltid i mina tankar.....
Kram Kram Malin

29 kommentarer:

Solveig sa...

Ååå, så nydelig du har det! Du har det kosligste hjem jeg vet om. Helt nydelig pyntet til jul! Er stadig innom deg for å søke inspirasjon;o)))
Jeg setter vedlig stor pris på deg og bloggen din - takk for alle skjønne kommentarer du har lagt igjen hos meg i 2010.
Ønsker deg og dine en God Jul og et fortryllende nytt år!
Juleklem fra Solveig

Designe sa...

Alltså du har ju så fint så man bara döör!...gud så snyggt och golvet där i hallen är ju supersnyggt och dörrarna och bordet och pyntet och allt! GOD JUL!

Designe sa...

HALLEN=VERANDAN :)

skifferhuset sa...

Så härliga bilder, känns att julen är närvarande nu! Ha en fin kväll! Kram Iréne

Fågel Blå sa...

Hej min vän!!!!
Jösses vad fint du har det!!!!!
helt underbart!!!!
Ser ut som en dansk inredningstidning!!!!!
Och vilken inspitration du bjuder på!
Tack för det!
Kram Kathrine

Sussi sa...

Fantastiskt, Malin! Mina knän blir alldeles skakiga....PRECIS så vill jag också att det ska se ut hemma hos mig! Men det är så svårt att få till den där GAMMALDAGS julstämningen när man bor i ett hus byggt -91. Rätta atmosfären vill inte infinna sig i våra väggar! SUCK! Jag trååååånar efter ett hus som ert!

Kram
Sussi

Sommerhuset i bakken sa...

For et vakkert julehus du har. Sååååå koselig! Nydelig og stemningsfull pynt. Flott med granbar.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbart juligt du gjort, sista jobbar dagen i morgon och sedan ledigt tills barnen börjar om skolan. Känns jätte skönt. Vill önska dig en GOD JUL.Kram Theres

Solgården Butik och Café sa...

Tittar bara in för att önska en
god jul och ett gott nytt år.

kram/Sofia

Nette Cecilia sa...

Så ljuvligt juligt du gjort hos dig ,kram Nette

Änglarnas hus sa...

Grandogt och jul är liksom lika med varandra..härligt att bo som ni..bara att hämta in!!

Jag önskar dig nu en riktigt God Jul!!

Varma kramisar ifrån Sanne!

Vita verandan sa...

Oj, så fint! Du har verkligen ett underbart hem. Er glasveranda måste var urmysig denna tiden.

Ja, våra barn är lika gamla. Stackars Julia det är mycket nerver just nu:)

Hon har beställt vaniljbullar och ska få det till frukost i morgon.

Ha det så gott
Kram Anna

The Secret Garden sa...

Jättefint!! :)

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint, så juligt, så underbart:)))

Kram Susanne

Norrfrids Eija sa...

Du gör så fantastiskt fint överallt i ditt fina hus!
Vill önska dig och dina nära en riktigt god jul och ett gott nytt år!
Eija

Lissboden sa...

Så vackert och pyntat du har det Malin.
Jag önskar dig och din familj en riktigt God Jul!
Julkramar från Maria

Kanonska Gården sa...

Hejsan!!

Å vilka underbara julbilder från ditt hem!!! Du har så fint och vackert!!!

Önskar dig en riktigt god jul!!!

Kramar gunilla

Så Vitt Jag Vet sa...

God Jul till dej! Så rofyllt och vackert att se dina juliga bilder från ditt hem.
Kraam
Sanne

liven sa...

Bare så fint hos deg Malin...og vil gjerne se mere i morgen :o)
Ha en fin kveld / natt :o)

Classic Style sa...

fantastiskt vackert hus och mkt tidsenlig inredning. god jul

bakom berget sa...

Hej! Här kommer jag intassande och beundrar ditt fina julhus. Önskar dig en härlig och god jul!
Kram Åsa.

Mitt hvite hus sa...

Så fint du har gjort det på verandaen..

deilig med lang ferie..

Ønsker deg en fin og fredfull julehelg


klemmer =)

Caja sa...

Som vanligt malin...bedårande vacket...

ha en riktigt skön ledighet och jul min vän, Kram/caja

Marie sa...

Underbart vackra bilder Malin, du har det så julfint överallt!!!

Önskar dig en riktigt GOD JUL!
Kram Marie

Anonym sa...

Åh jag känner hur gott det luktar av grandoft i huset,det är verkligen jul det.Får man inte julkänsla hos dej så ...... Jättefint är det,riktigt god jul på er vi hörs många kramar B

Piah sa...

Ja,nu ÄR julen här.Så otroligt vackert hem Du har.Inte bara såhär i jultider.Julkramar *piah*

Vitt och Blått sa...

Vad fint du har det! Första gången jag är här, kommer garanterat tillbaka! GOD JUL!

Kram Ewa

Rummet för välbefinnande sa...

Så fint du har gjort Malin. Julstämningen känns ända hit.
Skönt med jullov..... Kan tro att du njuter.
Önskar dig en riktig GOD JUL så hörs vi snart igen.
Kram kram Mia

Junda Xu sa...

20150721 junda
michael kors watches
replica watches rolex
replica watches for sale
michael kors outlet
coach outlet store online
louis vuitton sito ufficiale
gucci uk
louboutin
burberry outlet
air force pas cher
oakley sunglasses outlet
jordan femme
coach factory outlet
christian louboutin
ralph lauren polo shirts
michael kors bags
polo ralph lauren
ray bans
kate spade handbags
kate spade new york
louis vuitton
coach outlet store online
soccer outlet
jordan shoes uk
pandora jewelry outlet
michael kors handbags
gucci handbags
oakley sunglasses
ray ban sunglasses
coach factory outlet
polo ralph lauren uk
coach outlet
oakley sunglasses sale
michael kors handbags
tory burch outlet
polo outlet
soccer shoes
louboutin pas cher
ed hardy uk
air max uk