måndag 20 december 2010

Julgodis;o)

Hej!!! Nu går det med raketfart till den stoooooora Aftonen!!! Det man inte hinner får vara, gäller att välja ut det som är mest kul;o) Pynta & göra julgodis!!!

Tårtfat från Indiska!

Idag har jag handlat hem nya hyacinter & julstjärnor!!! Det är något jag vill frossa i;o)

En strut av vaxat papper till godiset & lite loppat;o)

Leilas Rocky Road är farligt goda....Lite polkagrischoklad & kola!!!
Trevlig Måndagkväll på Er!!
Jag har julmys med mina vänninor & igår var det mys med kvinnocirkeln!
Vi får inte glömma bort att njuta;o)
Kram Kram Malin

24 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Såååå fiiint !!!!!!
Ha en fin Julvecka!!!!!
Kram Kathrine

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja verkligen vackert. Vacker pärlspont på väggen!
Ha en bra jul.
Vi har så myckets snö, i södra Finland, att det är tur att man bor på landet
och har traktorer att skotta med. Ljuvligt med ordentligt vit jul.
Kraam
Sanne

Sköna o Gröna Ting sa...

Du har helt rätt inställning till julen Malin.., hinna med att njuta är nog bland det viktigaste!
Ha en skön kväll med vänninorna...
kram
Marianne

Härligt gottebord....

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej vilket underbart hem du har ser riktigt mysigt ut ha en mysig måndag kram Tina

Caja sa...

Bedårande vackeRt Malin! Och jag gissar på att det är lika gott som vackert...

mmmmm...godis Ä.R gott!

Ha en mysig stund, kram/caja

Therese sa...

Ja Rocky Road är farligt goda... men samtidigt ganska mäktiga så att man nöjer sig med få bitar, och tur är väl det för att inte se ut som en rocky road själv efter jul;) haha

Ha det gott nu sista dagarna innan jul, kram Therese

AnnaHelena sa...

Fantastiskt vackra bilder!
Och vad läckert tårtfatet var med godiset lite huller om buller.

// AH

Designe sa...

Åh mums va gott! Så många sorter du gjort! Härligt! Kram :)

Livet på Vestergård sa...

Jag har också bara gjort såna julförberedelser som jag tycker är roliga.
Leilas rocky road är försvinnande goda!
Kram Kicki

Sussi sa...

Bra val med pynt och julgodis! Måste nog erkänna att jag har satsat på samma saker i år...hinner inte riktigt med det där med hemmagjord julmat...
Supersmarriga bilder!
Kram
Sussi

Vintage House sa...

Hej
Mums mums säger jag...
fina bilder och läckert godis...
kram sandra

Margareta sa...

Här vattnas det i munnen när jag ser dina underbara bilder med godis....
Och solstrålarna gör det hela än mer vackert.

Ha det gott!
Kram margareta

The Secret Garden sa...

Ahhh...det ser så gott ut!!!
Smask smask smask! :)
Jag gör också så, väljer det som jag tycker är roligt och verkligen vill, det är ju så det ska vara. Julen ska vara kul och härlig, inget tvång.

Ha det gott!

fröken knopp sa...

mm...det vattnas i munnen!! :)

Varmaste Kramarna Elin

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert godis bord Malin..

stettefatet var kjempefint..og godisen ..mmm---dette hadde ikke vart lenge her i huset..

ønsker ded fine dage rmot jul

klemmer =))

Sussi / Sussinghurst sa...

Uhm, lækkert lækker - og så flot det er stillet op..... kan det få lov at stå i fred, eller må det pakkes væk ? :-)

Linda sa...

Så otroligt vackert.....precis som vanligt.
Från ett annat Norregård

Mariette sa...

Hej Malin!

Vad gott!! Blir där något kvar till julafton..*ler*...

Kram Mariette

Anonym sa...

Mmmmmm! Ser härligt ut. Så många sorter. Vi har gjort Mozartkulor. Det är en tradition. Någon mer sort ska nog hinnas med. Och så kanske julens knäckebröd.
Kram Marita i Björkhagen

Nordingården sa...

Åh så fantastikst mysigt och vackert det är hemam hos dig, gott godis så vackert placerat och vilket uterum, himmel va fint! Och lilla Jack där med som pricken över i, jag gillar verkligen din stil! Mari.

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej malin!
Åh, vad fint du gjort iordning. Gammaldags och mysigt!
Ha en god jul och ett gott nytt år!
Kram Susanne

Börjelundskan sa...

Mmmmmm, vad godissugen man blir! Underbara stämningsfulla bilder som vanligt.

Vill önska dig en riktig God Jul & Gott nytt år. Julekramar Cin

Loppisliv sa...

Jättefina bilder, får sån julkänsla, härligt!! Kram Paula

Ljusa vardag sa...

Hej!
Tack för tipset om tårtfatet, jättevackert! och vad fint du dukat upp! Javisst är Leilas Rocky Roads hur goa som helst!
Ha en fortsatt trevlig dag!
/Anna