onsdag 15 december 2010

Mera från min Favorithörna!!!

Hej!!! Idag blir det lite fortsättning på min favorithörna;o) Några bilder från mitt lilla skrivbord som egentligen är ett gammalt köksbord.....

Spiklådan hittade jag i ett av uthusen..... med lite färg blev den bra förvaring till spetsar & andra små pinaler;o)

Kardor, struvjärn....... det gamla är det vackra;o)

Snart kommer han...Tomten!!!!

Grattis till Tova som fyller 10 år idag, ha en bra födelsedag!!!!
Grattis även till min lilla mamma som fyller idag, vi ses senare i kväll;o)
Kram Kram Malin

21 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Malin, skulle inte jag kunna få vara en trött vinterfluga som sitter på din axel hela dagarna och tjuvkikar på allt ditt vackra:)?
Du é en jäkel med kameran oxå, alltid så fina bilder.
Jag njuter när jag är här...
Ha en skön onsdag Malin
Krma till dig
Marianne

Mys, tok och huset på landet ! sa...

Jättefint !!
Man blir bara så sugen att sätta sej ner och pyssla, bara så där ...

Ha en bra dag
Kram Jessica

Caja sa...

Mitt pyssel består i att gå in och kolla på alla mina pyssliga bloggare, Tack för att NI finns!

Ha en fin dag/caja

Fågel Blå sa...

Åhh så fiiint!
ha en fin dag!
Kram Kathrine

kråke sa...

Oj..oj..oj.. vad fint du fixar:-) Vilken mysig hörna att sitta å pyssla i. Själv målar jag vitt, vitt, vitt så det står härliga till;-)

kram på dig i snöiga vädret..

kråke

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! så mysigt du gjort! där får man verkligen lust att pyssla allt fint som inte behövs gömmas undan..me like

ha en bra dag!
kram wivi

Maria sa...

Hallå!

Vet inte om jag varit här förrut.
Men jag måste bara skriva: Vilket underbart hem ni har!
Jisses, så fint!

Önskar dig en bra dag! Kram Maria

Country Hill sa...

Vilken underbart mysig hörna, där skulle jag kunna tänka mig att sitta och pyssla. Och Ditt skåp i förra inlägget hur läckert som helst.
Ha det gott!
Kram Lena

Designe sa...

Såå fint! Gammeldags och mysigt! Kram :)

Linda i Lönnbacka sa...

Jag förstår verkligen att det är din favorithörna, vill också ha ett sånt fint skåp och så mycket vackra ting att vila ögonen på *suck* :)

Trevlig kväll!

Livet på Vestergård sa...

Mysig hörna du har!
Kram Kicki

Sara sa...

Hej hej!
Härligt är den din lilla hörna!
Så mycket fint, kardan gillar jag har letat efter en sån ett tag, dom är fina att ha bara som dom är ;)
Hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka!
Kram sara

Vita små hjärtan sa...

Mysiga inspirerande bilder på massa mysiga saker...
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha

Nyanser av vitt sa...

Jag förstår att det är ditt favorithörn :O)
Kram Agneta

elsamarianne sa...

En massa fina saker och en mysig hörna.
Ha en bra kväll
kram elsamarianne

Signe 1 sa...

wow så mysigt och fiint du har det!! Vem skulle inte njuta där?:-) Må gott!

Kram Sofia

Vintage House sa...

Hej
Härligt vackert:)
kram
sandra

Mitt hvite hus sa...

en vakker og inspirerende pysselkrok du har...

her får man bare lyst å sitte og kose seg..

ha en fin kveld..

Klemmer

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbar liten inspirations hörna.
Ha en bra dag.
Mvh Theres på tildasmamma.se

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära Malin,

Åh så många fina inlägg jag hade att läsa ikapp här hos dig. Jag bara ÄLSKAR ditt postskåp och jag förstår att du inte kunde sluta le när du funnit det. Och tänk att vad som skulle kunna vara ett stökigt julklappsfixarbord hos dig bara ser ut som vackra, stämningsfulla och inspirerande bilder!

Fin-fin julbock, och förhoppningsvis en som får stå längre än den i Gävle... ;-)

Stor kram,
Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas att Tova och din mamma hade det bra på sina födelsedagskalas, grattis i efterskott. Du har en riktigt mysig hörna, så många fina gamla saker.
Kramar
AnnaMaria