torsdag 16 december 2010

Min egen Julklapp;o)

Hej!! Torsdag!! Jag jobbar bara i kväll oxå sen är jag LEDIG i 3 dagar;o) Det ska JULAS hela HELGEN i Norregård;o) Mys Pys!!! Har ägnat morgonen att trixa med min kamera...*ler*...nu ser jag att bilden blev väl ljus.....Det tar tid;o)

Bilder från mitt sovrumsfönster!!! Det snöar på tvären utomhus, jag är kanske konstig men jag gillar det.....Ska strax ut på en prommis med Väninna B;o)

Jag brukar köpa mig en Julklapp varje år;o) I år föll valet på den här!!!

Gillar broderierna & spetsarna!! Ljuvliga Odd Molly.....

Ha en bra torsdag i snöyran!!!
Ses imorgon;o)
Kram Kram Malin

29 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Skönt med promenaden..
Visst tar det tid satt fota och man kanske inye alltid få dom bästa bilderna..
Super fin tunika har du :)
Lycklig lottad!
Skönt att vara ledig..
Ha en bra dag!
Kram

the shed sa...

Hej, det är så bra att kunna köpa sig en egen julklapp. Även om det är kul med hemliga också..
Tunikan är jättefin, fingrade på en ifrån OM igår, men ska försöka få den på rean senare.

Kram Tina

Hulda sa...

Her var det god julestemning! Så herlig tunika du har kjøpt deg. Virkelig super! Flotte bilder fra favoritthjørnet ditt.

Country Hill sa...

Här snöar det också från sidan idag. Vilken underbar tunika Du ska få i julklapp. Jag brukar också köpa nåt från Tomten till mig själv få se vad det blir.
Ha det gott!
Kram Lena

Sussi sa...

Hej!
Ja...vilket snöoväder vi har idag! Men jag håller med...jag gillar när det är busigt väder ute, fast det får ju inte hålla i sig för länge förstås!
Väldigt söt OM tunika tomten ska komma med till dig...den blir du nog glad åt!
Kram
Sussi

Anonym sa...

Vilken snäll tomte det är i Norregård,har han redan varit framme och hängt upp den fina tunikan,hur kunde han veta att det är ditt favvis märke,kanonfin haha.vi ses kram B

Kanonska Gården sa...

Hejsan!!

ÅÅÅ vilken underbar julklapp!! Så vacker!!

Ha en bra dag!!

Kramar gunilla

Vita verandan sa...

Fin julklapp, bra gjort att köpa sig en till sig själv. Då får man vad man vill. Har aldrig ägt någon Odd molly, men de är fina.

Svårt att fota mot fönster, men helt klart godkänt!

Kram från en snorig Anna

Mariette sa...

Hej Malin!

Lite väl häftig snöyra blev det, riktigt otäckt att köra...snön yrde tvärs över vägen så man knappt såg...

Ljuvlig blus, den blir du fin i till alla kalas!

Kram Mariette

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Åhh vad härligt för dig att vara ledig i 3 dagar...
Och det är bra, jag gillar när man köper Julklappar åt sig själv...fnisss..jag visar min på Söndag !! Jag har hittat nåt väldigt fint, och gammalt. Din julkapp är ju underbar !!! Odd Molly har såå fina detaljer..har unnat mig en klänning från det märket, budade o vann på Tradera...!!!!Så det blev två klappar till mig från mig själv i år..
Ha det gott
Kraaam Anette

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Så fint du har det :-) Vacker tunika!
Trevligt med julklapp till sig själv :-) Hoppas du får 3 fina dagar nu :-)

Kram Helena /franska Liljan

Mitt hvite hus sa...

En nydelig julegave du har kjøpt deg... jeg har også kjøpt en gave til meg selv..pleier det hvert år.. fra husnissen...

herlig med snø..her våknet vi også til nsø i dag..og det snør ute nå.. jeg liker også snø..

ha en fin dag :

klememr 0))

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en superfin OddMolly, vilken fin julklapp. Det snöar på tvären här också, bara för att jag inte ska ut tycker jag det är hyfsat ok.
Kramar
AnnaMaria

skifferhuset sa...

Så fin julklapp! Hoppas promenaden var skön! Ha det fint! Kram Iréne

Caja sa...

Hej malin!

Åh vilken söt tunika. Jag har heller inget O.M plagg men tittar gärna på andras...

Du gör alldeles rätt i att handla till dig själv, det är viktigt med lite ego-shopping ibland ;-D

Ha en fin dag/caja

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin julklapp du unnade dig!
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

Designe sa...

Vilken underbar tunika!..och så härligt med julklapp till sig själv!:)
Kram

Annelie sa...

Myyysigt med en promenad när det snöar,en sån gjorde jag 6 imorse med vovven,det är härligaste tiden på hela dan..:)) Å guuud vilken snygg tunika du köpt då..Romantisk..:) Ha en riktigt mysig kväll nu..Kram/Annelie

Systrarna Hjertén sa...

Jättefin julklapp du köpt till dig själv! I like!! ;D

Mvh
Frida

Lille vildand sa...

Dette liker jeg!

Livet på Vestergård sa...

Så bra att det är någon annan som också köpt julklapp till sig själv :)
Vi har nästan snöstorm här och det är skönt att man inte behöver ge sig ut i kväll.
Kram Kicki

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad fint du har det i dit sovrumsfönster.

En sån underbar Molly du gav dig själv i julklapp!!! Den kommer du bli supersnygg i:)

Ha det gott,

Kraam Jenny

Vintage House sa...

Hej
Ja det har verkligen snöat idag.
Så fin julklapp till dig själv..
kram
sandra

Sara sa...

Hej hej!
Härligt Molly!!
Jag har köpt en ny soffa i julklapp till mig ;)
Man får faktiskt köpa julklapp till sig själv tycker jag. Här har det snöat jättemycket idag, helt kaos överallt...fast jag har varit inne hela dagen på jobbet och lyssnat på julmusik och fixat och fullt på i butiken så jag kan inte klaga ;)
Hoppas att du får en trevlig helg.
Kram sara

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Jag är så glad för den klädstil som är just nu, med mycket kvinnliga tunikor, mitt favvvoplagg de senaste 25 åren... Ja, nån gång ska man väl bli trendig igen har jag tänkt;-)

Härliga inlägg Malin, jag njuter av att se dit favvoskåp återigen. Det har jag slängt långa ögonkast på tidigare. Tycker det är helt genialiskt som titt/förvaringsskåp.

Ha det bushärligt, kram Hillevi

Inspiration i vitt sa...

snyggaste tjejen till jul det blir du det i din fina fina tunika. jag köper oxå julklappar till mig själv hihi. Kram på dig/INgela.

Skogslyckan sa...

Ja skall man ha nån julklapp så får man väl köpa den själv...ler. Den tunikan blir jag sanslöst förälskad i. Blått och vitt mmmmm. Men jag har aldrig ägt ett märkesplagg i hela mitt långa liv. Kanske är dags!? Ha en fin fredag!
Kram Pia

Elsa och Helena sa...

Hej Malin! Visst ska man unna sig själv en julklapp och din Odd Molly är ljuvlig:)

Mys och ha det skönt:)

KRAM Helena

Rosor och Spetsar sa...

Underbar julklapp du fått av dig,
Och så skönt att vara ledig denna helg och kunna jula hemma, själv jobbar jag sent idag och åter en arbetslördag imorgon.
Ha nu en riktigt skön och mysig helg
Kram
Annelie