söndag 26 december 2010

Min Julpimpade Gästtoalett;o)

Hej!! Annandagen är här, julen är inte slut den varar länge än;o) Idag blir det lite bilder från min julpimpade gästtoalett!! Ibland undrar jag vad jag håller på med, lägger ut bilder på toaletten.....Men visst är det spännande att få besöka bloggarnas minsta vrår;o)

Freja går gärna i mina fotspår.....

Gamla kakformar, lummer(fridlyst, jag vet;o)) lite vintagebilder & småhjärtan gör det riktigt juligt!!!! Är så glad för min spegel som är en loppad ram....Målade den vit & beställde spegelglas hos Glasmästeriet!

Mera lummer.....Hylla från Madam Stoltz!

Har gjort en enkel girlang av grovt snöre!
Grattis till söta lilla Alva som fyller 7 år idag!!! Ha en mysig födelsedag;o)
Ses imorgon igen!
Kram Kram Malin

30 kommentarer:

URUGUAY LIFE - WHITE LIFE sa...

I like it, to have (Christmas)decorations in all rooms. And I think, your cat also ;) Want the cat swims or is thirsty?

Hugs

Tine

skifferhuset sa...

Måste vara en fröjd för ögat att sitta där på din toa! Ha en fortsatt skön jul! Kram Iréne

Jolins inredning sa...

Hej Malin!

Skulle vara ett rent nöje att få sitta på din gästtoa och njuta av allt julfint :-)

God fortsättning.

Kram Linda

Fågel Blå sa...

Hej!
Vilken fröjd att besöka din fina blogg!
Man får så mhycket inspiration!
Önskar dej och de dina en fin Annandag!
Kram Kathrine

Mitt smultronställe sa...

Hej hej Malin!!

Fin du gjort på den lilla toan.
Nä än är inte julen slut!!

Hoppas du har en fin annandag!
Kram Camilla.

Hanna sa...

Så fint du har pimpat.
Ha en fin fortsättning.
Kram
Hanna

Made in Persbo...Carina sa...

Jättevackert!!!

God fortsättning!
Kram, Carina

Skogslyckan sa...

Visst kan man visa toa, jag har visat två av mina tre..:) Behöver u inte fota direkt ner i holken...ler. Så mysigt och lantligt du gjort, mycket inspirerande!
Kram Pia

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fint du har gjort på din lilla toa.Jättemysigt.Önskar dej en skön Annandag jul.Kram Rita ♥

Vita huset 28 sa...

Hej vilken fin liten julpimpad toalett! Kul när man få se in i minsta vrå hos nån i blogglandia :) God fortsättning
Kram Cmailla

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mysigt du gjort det!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Lilla Blanka sa...

Hej goa Malin!

Jagh tycker det är underbart att få inspiration från gästtoaletter och varenda vrå i huset :)

Det ser underbart ut!!!

Har missat några inlägg här ser jag... OJ vad ljuvligt det ser ut på verandan!

Kram
Mia

Margareta sa...

Du kan visa varenda vrå.Allt är så vackert och man blir så inspirerad.
Din dukning i tidigare inlägg gav mig inspiration idag.Du är unik.

God fortsättning!
Kram Margareta

Så Vitt Jag Vet sa...

Så mysigt du har det i din gästtoaletten.
Fina och charmiga ideér!
Julkraamar!
Sanne

Mys, tok och huset på landet ! sa...

Åååå önskar verkligen att jag hade en sån charmig gästtoalett .... ättemysigt, det värsta e att det förmodligen blir kö på toa, ja menar det finns ju så mycke att titta på ;))

Kram Jessica

Country Hill sa...

Så fint Du fixat till det, kikar in för att önska Dig en God fortsättning½
Kram Lena

Mitt hvite hus sa...

Kjempekoselig gjeste toa dere har... s¨koselig du har pyntet..

kose dere videre disse romjulsdagene..

Klemmer =))

Rosor och Spetsar sa...

Sååå vackert, gillar de små julgranskulorna i silver.
Och så vackert du dukat, riktigt välkomnande.
HA nu en fortsatt skön söndag
Kram
Annelie

Hulda sa...

Så fint du har pyntet på toalettet. Likte girlanderet over speilet. Herlig hylle fra Madame Stoltz også.

Likte veldig godt pyntinga du har gjort på julebordet. Herlig med den flotte bordpynten, gran er vakkert til jul.

Elsa och Helena sa...

Så roligt att få se hur du pyntat på toaletten...det är ju faktiskt väldig roligt att få se hur andra har det "just där "!!

GOD FORTSÄTTNING söta Du!

KRAM Helena

Vita verandan sa...

MYSIGT!
Du är så duktig på att få till fint. Min toa visar jag inte....
Längtar till vi äntligen ska renovera vår gästtoa.

Ja du vad kan det vara vi ska köpa, kan avslöja att det är något som ska målas.

Kram Anna

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Halloj Malin!

Så fint det var inne på din julpyntade gästtoalett. Vackert med all lummer! Har du plockat själv eller köpt? Jag har aldrig hittat ngn i skogarna kring oss. Girlangen på spegeln var också väldigt sött pyntad. Jag får nog hänga på lite mera på min.

Ha nu några riktigt fina mellandagar!

Kram Anna-Lena

Lyckoslanten sa...

Ja en sådan toa måste man nog ha öppna dörrar till! Fint! Ha en god fortsättning! ♥

Caja sa...

Där skulle jag kunna sitta och njuta.....

Kram/caja

where the forest end... sa...

Vilken fin toa!

Klart att du ska lägga ut på dina minsta vrår, fönstertittare är vi ju allihopa ;)


Charlotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bli inte förvånad om dina gäster blir borta ett tag, där fanns det mycket fint och titta på. Hyllan över toastolen är jättefint pyntad. Det visar att du bryr dig om dina gäster lite extra.
God fortsättning och kramar
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar toa Malin. Där skulle man kunna sitta länge och "njutsk..a"....
:O)
Kram Agneta

Hannis sa...

Mmmm, så fint med den pyntade spegeln!!
Gillar gamla bilder lite överallt,
ger en ombonad känsla på något sätt.

Kramen till dig/Hannis

Jenny sa...

Hej Malin!
Hoppas ni haft en mysig julhelg!

Vad fint du har det på gästtoan och jag ser att Freja är en linslus precis som vår Elvira;) De är såå lika de två kattfröknarna!

God fortsättning!

Kraam Jenny

Sköna o Gröna Ting sa...

God morgon Malin!
Vilken vacker toalett, där hade jag nog fastnat hela dagarna inne:)
Freja verkar trivas där hon oxå...

Visst är det tufft för dom stackars rådjuren.
Vi har nio stycken som går här varje dag, våra grannar ger dom mat längre upp i skogen.
Men två rådjur lämnade flocken igår och den ena kom ända fram till trappen, häftigt att få se dom på så nära håll.
Förra året hade vi minsann en älg på besök.., vid tjejernas lekstuga hade han hittat något intressant.
Vi vet ju att dom finns här runtomkring men sällan dom tar sig in så nära huset.

Ha en underbar vecka Malin.
Kram till dig
Marianne