torsdag 30 december 2010

Nymålad Hatthylla på Verandan!!!!

Hej!!! Idag blir det lite bilder på "Gamla Glasverandan" som fungerar som hall hos oss;o) Har retat mig på hatthyllan länge...... som nu äntligen blivit vit;o) Ska du måla den oxå nu???? Var sonens kommentar;o) Han tycker att det är för mycket vitt....Tycker Inte jag!!!

Här följer ett gäng bilder om Ni orkar;o)

Spegelbyrån är ett auktionsfynd som jag målat vit så klart.....

Än är det fullt med gran i Norregård, jag håller fast vid Julen ett tag till;o)

Minigran....Gillar mina stearinflaskor;o)

På min numera vita hylla trängs diverse loppat;o)

Det blev ett långt inlägg idag.....

Julklapp!?

Så här såg hyllan ut innan....
Ha en bra torsdag, imorgon kikar jag in & önskar Gott Nytt År;o)
Kram Kram Malin

31 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Så fina och mysiga bilder!
Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Agnetha

Vita verandan sa...

Klart den ska vara vit!
Blev finare så och mer enhetligt.

Jag säger som du, jag förundras att du alltid har sådan ordning:) Min hall är en målarverkstad just nu.....

Kram Anna

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj så fint... Nog är det vitt som gäller.....
Jag får ju höra om det av släkten. Mannen bytte bil.... den är vit.....
dom tror jag valt färgen....... (nej) fnisss....
Ha en bra dag .Tycker att din blogg är super mysig och kreativ. Blir glad när din "ruta dyker upp".
Kraaam
Sanne

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Jättesnyggt :-) Jag gjorde liknande makeover på vår hall-hylla. Från brun till vit... Så fint:-)

Kram Helena /franska liljan

elsamarianne sa...

Himla läckert, hör du. Avundsjuk på en vit, fin hall med massor av häftiga fynd. Här är fullt med jackor, mössor, stövlar mm mm och jag längtar efter luft och ljus, men det blir väl lättare till våren när man slipper klä sig i sjutton lager på lager....
Ha ett trevlig Nyårsafton och ett Gott Nytt År
kram elsamarianne

Erika sa...

Hej! Hihi, jag känner igen kommentarerna om att allt ska vara vitt. Själv fick jag en burk antikvit färg både i julklapp och när jag fyllde år - precis vad jag önskat :). Nu är det nästan så att maken frågar "men ska du inte måla den vit?" när jag bestämt mig för att inte ta fram penseln.
Det blev jättefint med hatthyllan! Tänk vad lite (vit) färg kan göra! :)

Tack för en underbar och inspirerande blogg! Gott nytt år!

Kram Erika

Jolins inredning sa...

Hej Malin!

Nämen ååååååååså fint!!

Kram Linda

Hulda sa...

Nydelig! Herlig den hylla, og så mye flott du har på den. Kjempefint satt sammen. :) Nyt jula og nyttåret.

Fågel Blå sa...

Åhhh vad fint det blev!
Mera harmoni!!!!!
Ha en fin Kväll!
Kram kathrine

Nyanser av vitt sa...

Så himla fin den blev i vitt....känner dock igen kommentaren. Så säger min son också så han har en röd fondvägg i sitt rum....
Gott Nytt År
Kram Agneta

Annelie sa...

Jättefin hylla,ja allt var fint i din hall..:) Ha nu en riktigt mysig nyår..Skål och Kram/Annelie

Margareta sa...

Så fiiin hyllan blev.Dom svarta krokarna och konsollerna till vitt hyllplan-LÄCKERT.

Allt är så mysigt där.

Kram och GOTT NYTT ÅR!
Margareta

Signe 1 sa...

Önskar dig Gott Nytt år! ♫˙·٠•●♥ ღ•*¨`*•♥ redan nu!!

Stor kraam S.

STENLYCKA sa...

Underbara bilder från din nymålade hylla och svarta krokar såååå snyggt!!!
Vi ses på bloggen imorgon!
Kram och ha en bra kväll!
Raina

Louise sa...

Många fina bilder idag igen ;) Jag önskar dig ett festligt slut på året och ett nytt härligt kommande 2011! Kram

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fin hall/veranda! Härlig rymd! Och många fina saker att titta på...
Om jag får gissa så klarar sig inte knoppbrädan länge till heller innan vitpenseln når dit :)

Önskar dig ett gott nytt år! Kram Marie

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så snyggt!! Klart den skall vara fräscht vit... !

Tack för ett härligt 2010, har varit toppenkul att vara din bloggkompis under det gångna året!

Gott Nytt År,
Kram Monica

Mitt hvite hus sa...

Heisan kjære deg..

Nydelige bilder.. så vakkert dere har det..

Takk for all isnpirasjon du har delt med oss Malin..
gleder meg til et nytt og spennende blogg år med deg..
takk for det gamle året.

Klemmer )))

Linda i Lönnbacka sa...

Tack för ett helt underbart år, där jag fått njuta av alla dina underbara bilder!

Tröttnar aldrig på dina vackra bilder/hem/stilleben... Vill bara se mer mer mer...

Gott Nytt År!
Kramar, Linda

fröken knopp sa...

Ack så vakcert!! Du kan du!!

Varmaste Kramarna Elin

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fin hyllan blev i vitt. Mysigt med alla fina saker som hänger på krokarna och som står uppepå hyllan. De svarta paketen med dekorationer och spetsband är otroligt fina. Spegelbyrån är jättefin också.

Önskar dig en fin nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram,
Regina

Rosor och Spetsar sa...

Hyllan blev helt rätt som vit tycker jag.
Så mysigt du har det i din hall
Önskar dig Ett Gott Nytt År
Kramar
Annelie

Norr om Köpenhamn sa...

Hääääärligt med långa inlägg o många foton. Det gillar vi ;o)
Så fint det blev med den vita hyllan, du gjorde alldeles rätt som målade den.

Kram på dig
Ulrika

Huset vid ån sa...

Det ser så fint ut i din hall som i ditt övriga hus!
Önskar dig ett Riktigt Gott Nytt år!

Nyårskramar Therese

Vintage House sa...

Hej
Härligt fint det blev:)
Tittar oxå in för att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
kram
sandra

Caja sa...

Blir alldeles stum av beundran.....LOVE UR BLOGG!

I say no more...

Natti/caja

Tess på Tilda och Mamma sa...

Tack för underbar inspiration lika roligt att kika in till dig.Ville kika in och önska dig ett GOTT NYTT År.
Kram Theres

Skogslyckan sa...

Tack för all inspiration under 2010. Är glad att få vara din bloggvän! Ser fram emot ett fantastiskt 2011 och önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år!
Här kommer årets sista varma kram
från Pia

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Tack för all inspiration man får hos dig
så fint hem Vill önska ett Gott nytt år
så ses vi nästa år Kram Tina

Suffershill House sa...

Dear Malin,
I hope you could enjoy the last days. I'm looking forward to New Year's fireworks and the celebrations.
Enjoy your new year celebration, a wonderful 2011 and that all your wishes and plans come true!
Best wishes!
Solveig

Tina // Peppar och Vanilj sa...

Vilka charmiga konsoller =)

Jag önskar dig ett fint & roligt avslut på 2010 och en makalöst bra start på det nya året =)

K R a M // T i n a