tisdag 14 december 2010

Tema-Favoritmöbel!!

Hej!!! Tisdag igen....Veckans tema är min favoritmöbel!! Det är mitt postskåp!!!! Jag ropade in det på en auktion & log i en hel vecka efteråt;o)

Den här hörnan i vardagsrummet är min absoluta favoritplats i Norregård;o) Ni som läser bloggen undrar kanske över min tillfälliga Julpysselhörna.....Jag ville ha en som bara var Jul;o)

Kransar av enris upphängda med loppade spetsar ger det julstämning;o)

Här trängs mina loppisfynd som jag plockar fram & tillbaka till mina små stilleben!!

Min industrilampa jag hittat i en antikaffär är oxå en favorit;o)

Det var mitt bidrag till veckans Tema i FABRIKEN!
Kolla in de andras favoritmöbler oxå;o)
Ses imorgon!!
Ha en bra tisdag;o)

Kram Kram Malin

32 kommentarer:

Margareta sa...

Underbart är bara förnamnet till detta skåp.......

Ha det gott!
Kram Margareta

Jolins inredning sa...

Ojojoj!! VILKET skåp! Underbart. Det har en sådan själ och jag tycker mig se dess historia ;-)

Kram Linda

Ett Vitare Hem sa...

Åh jag förstår din kärlek till detta skåpet, helt underbart!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Designe sa...

Förstår att det är ditt favoritskåp! Det är såå vackert! Så fint med kransarna oxå! Så fin bild på huset längst upp till höger! Kram :)

Caja sa...

Förstår att du log en hel vecka...och alldeles förmodligen fortfarande av bara tanken på att ha ett så fint skåp i sin ägo....

V.A.C.E.R.T....som vanligt!

Ha en fin dag min bloggvän, kram/caja

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Asså.... ba.... orden tar slut. Vilken underbart skåp!!! Lyckliga du!

Varm kram Helena /franska liljan

mariaK. sa...

Min favorit med, fast det inte är mitt;-)!
Kram Maria

Fågel Blå sa...

Åhhhh så fint skåp!!!!!
ha en fin dag!
Kram Kathrine

skifferhuset sa...

Oj vilket skåp, det skulle jag vilja ha.... underbart! Ha en fin dag! Kram Iréne

Vita verandan sa...

Förstår att det är din favorit1 Det är så charmigt och praktiskt med alla småsaker innuti.

Kram Anna

Dalarö Styling sa...

AVUNDSJUK är jag. Ännu en pryl på "vill ha, måste leta efter"-listan! /Mari

Norrfrids Eija sa...

Har sagt det förr, ditt skåp är oändligt vackert - måste bara få till en hörna härhemma också där man kan samla sina favoritsaker - ja det får bli ett helt rum som man kan låsa! Varje kvinna behöver ett eget hörn!
Eija

Johanna - A piece of Asia sa...

Helt, helt underbaaaart! Ser dessutom ut som att du har en hel del fina saker i det :-)
Kram

Mom´s kitchen sa...

Vilket skåp! Skattkammare kanske mer passande namn! :)

kramar

Fröken Grön sa...

Jag har nog kommenterat det där skåpet förr, men gör det gärna igen: Hade jag hittat ett sådant på auktion hade jag varit beredd att betala hur mycket som helst för att det skulle bli mitt!
Må så gott i kylan!
/Anna-Karin

Renoveringsdags sa...

Underbart skåp och underbart inrett:) Ha en bra dag Kramiz

Mys, tok och huset på landet ! sa...

Men ojojoj va avis man blir .... Vilket helt fantastiskt skåp, fint som bara den men oxå så praktiskt. Praktiskt e inte så ofta, fint och charmigt, hmmm.... Men "posten" kan tillveka skåp dom ;)

Skönt å slippa leta efter alla små grejer när det sak pysslas.

Kram Jessica

fröken knopp sa...

Jag har sagt det innan o ja säger det igen, Ack så vackert!!!

Jag förstår din kärlek, o du, tröttnar du så vet du vart jag finns..Tihi..

Varmaste Kramarna Elin

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så nydelig skap..skjønner godt dette er favoritt møbelet ditt...

Kjekt å ha mange små rom til alle tingene..

nyt ettermiddagen

Klemmer =)))

Livet på Vestergård sa...

Jag förstår att du log i en vecka! Det är inte många som har ett sånt fint skåp.
Kram Kicki

Vita-hjärtan sa...

Jag viiiiill också ha ett sånt skåp! :)

Kram Evelina

liven sa...

Skjønner at dette er en favoritt....og alle de koselige sakene som du har i det da!!

ha en fin tirsdagkveld Malin :o)
klem kram!!

Sköna o Gröna Ting sa...

Himmel och pannkaka.., har jag missat detta skåp tidigare?
Det var bannimej det vackraste skåp jag skådat Malin, förstår att du gick och log en vecka efter det kommit i din ägo.
Vackra bilder..., i vanlig ordning:)
Kram till dig Malin
Marianne

Lille vildand sa...

Unikt, praktisk og aldeles NYDELIG!

Vintage House sa...

Hej
Tänkte nästan att det var det du skulle visa idag:)
Jag älskar som sagt mitt oxå och nu när det har hamnat i mitt kära rum så är det ännu bättre..
Så mycket fint du har fyllt det med...
kram
sandra

elsamarianne sa...

Jamen såklart det blev postskåpet du visar. Lovar att detta skåp nog är ett av de mest avundsvärda i blogg-land.
Och så den lilla lampan. Suck. Åsåavundsjuk.
kram elsamarianne

Vita små hjärtan sa...

Förtrollande vackert i ditt skåp med massa mysiga saker...
Kram Agnetha

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
Jag förstår att du älskar ditt post-skåp, för det är så otroligt underbart. Skulle också väldigt gärna vilja ha ett sådant...

Ha det gott, kram Monica

Norr om Köpenhamn sa...

Ett skåp att dö för :o) Alldeles underbart och jag förstår att du log i en hel vecka. Ha-begäret tänds :o)

Ha det bra!
Kram Ulrika

north pal sa...

ooooooh, i enlarged your mail box and i saw several inticing items in particularly one honey. good thing we cannot just reach into the computer and just help ourselves. don't worry,i'd only remove more than one thing. i promise not to be a pig. Bestest,Denise

Skogslyckan sa...

Förstår att det gamla postskåpet är din favorit. Vilken källa till inspiration det är!
Ha en fin onsdag!
Kram Pia

Anne-Lie sa...

Men ooooo vilket härligt skåp!!!
Blir såååå avundsjuk!Ska du någonsin göra dig av med det,så vill jag ha första tjing!!!hihi!
Ha det härligt!!!
Kramar från mig!
Anne-Lie