tisdag 21 december 2010

Tema- Julglimt!!

Hej!!! Idag blir det bara en liten glimt på granen från mig....Jag är mitt uppe i mitt pyntande, hur kan jag inte vara klar!? Hela december har varit en enda stor Jul;o)

Det är "Julglimtar från mitt hem" som tema denna veckan...... Kameran & jag var inte överens & så börjar det skymma.....Så det blev inte många bilder!

Hoppas hinna få ordning det mesta idag.....

Det är inte bara vi som väntar på Julen;o)
Säger Hej Då med Freja idag!!!
Kika in i Fabriken där finns massor av galet fina Julhem;o)

Kram Kram Malin

21 kommentarer:

Caja sa...

Det märks hur mycket du gillar julen....hela din blogg andas just..jul! Freja ser ut att vara en riktig goding ;-)

Idag har jag julat till det inne på min blogg...fast inte juligt rött utan vintrigt blått...sådär iskall blå färg...nu när vi äntligen har en riktigt vit och kall jul i antågande.

Ha det bäst du fina/caja

Sussi sa...

Vadå inte överens med kameran....det blev ju riktiga julmys bilder! Härligt!
Kram
Sussi

Att vara någons fru sa...

Pynt i fattigmanssilver är det vackraste som finns.

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Det är ingen fel på bilderna!
Jätte fint! Så mysigt med kakelugnen!
Ha en bra kväll!
Kram Sirpa

The Secret Garden sa...

Wow vilken superfin bild på katten!
Jag har inte heller pyntat klart, men så vill jag ha det för då blir julafton desto mer viktig. Som det ju ska vara, känner jag i alla fall.

Ha det gott!

skifferhuset sa...

Bilderna är ju hur fina som helst! ha en fin kväll! Kram Iréne

Bonjade sa...

Beautiful...just the right atmosphere for Christmas....
Love your cat, a beauty
Fine days

Gúa sa...

Åhh, vad jag beundrar dig!
Varje dag kommer jag hit och du ger mig så mycket glädje och så mycket lugn och SÅ mycket inspiration!
Du är så duktig både på styling och fotning Malin. Så ursäkta inte dina bilder, det behöver du inte.
Var stolt och lycklig, över ditt underbart vackra hem.

Stor varm julkram till dig, från mig. Och må det goda springa runt dig, alltid.

Mitt hvite hus sa...

Nydelige stemningsbilder fra julhuset ditt Malin... og om du og kamera ikke var venner syns ikke det ang bildene iallfall..

kos deg du og pusen O=)

klemmer

Skogslyckan sa...

Kan väl inte bli finare än så här, du bjuder på fantastiska bilder med massa stämning i som vanligt! Ha en riktigt mysig kväll!
Kram Pia

Vintage House sa...

Hej
känner igen mig ang fotningen, får inte heller till det.
tycker i alla fall du visar vackra bilder och härligt fint...
kram sandra

Vita verandan sa...

Galet mysigt i Norregård!
Inget fel på de korten, men visst är det svårt att få till det när det mörknar.

Freja ligger där så ståtligt.
Kram Anna

Precious Sister sa...

Dina bilder är fyllda med julstämning...härligt.
Det är så fint med kakelugn, känns ännu mer juligt:)

Hälsningar
Annika
http://precioussister.blogspot.com/

liven sa...

Så fine og inspirerende bilder hos deg Malin....og flere koselige innlegg siden sist jeg var innom!! Så kjekt å kikke nedover her hos deg!
Denne desembermåneden har jo bare gått altfor fort....og nærmer seg julaften nå!
Ønsker deg fine dager Malin!
Klem Kram :o)

Vita små hjärtan sa...

Så vackra bilder från ditt hem. Å en gullig Freja!
Kram Agnetha

Helena, The Swenglish Home sa...

Kära Malin,

Jag håller med flera ovan - bilderna är ju jättefina och andas stämning så att vi läsare blir alldeles julfnollriga (hm, det är alltså ett positivt nyuppkommet ord, för den som inte vet.. ;-)

Nej, jag har inte nallat på glöggen, jag är nog bara lite trött i mössan efter alla julförberedelser och bör nog avrunda här, men inte förrän jag har önskat dig en riktigt fin och fridfull jul.

Vill också passa på att tacka dig för alla rara ord från dig i år - jag uppskattar så att du tar dig tid att lämna små hälsningar.

Varma hälsningar,
Helena

Romantiska Hem sa...

Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

Sköna o Gröna Ting sa...

Japp, nu är det bannimej svårt att få till bra bilder med detta urusla ljuset men du lyckades ta BRA bilder som inspirera.., tackar för det!
Inte bara din kisse som väntar på tomten.., jag tror vår kan lukta till sig vilka som är hennes klappar under granen.., hon snusar och krafsar och vill så gärna:)))

Redan nu vill jag få passa på att önska dig GOD JUL och njut av dessa underbara dagar vi har framför oss.
Kram till dig
Marianne

Designe sa...

Jättefint som vanligt trots mörkret!:) God Jul på dig! Snart blir det bloggpaus för mig! Kram

Nordingården sa...

Men så otroligt vackert , juligt och hemtrevligt du har det!! Så fint med granen, kakelugnen och veden och såmissen, så vansinnigt söt hon är då, och poserar så vackert för matte! GOD JUL!!!Mari.

niaouli sa...

Royal ce joli chat !
J'ai toujours dit que je voulais me réincarné en chat.

Merci pour ton blog, il est ravissant... comme ton chat !

Beau week-end

Amicalement