tisdag 7 december 2010

Tisdagstema - Jul i mitt fönster!!

Hej!! Så var det redan dags för nytt tema....Julfönster;o) Finns ju några att välja på! Det fick bli ett av våra fyra fönster i vardagsrummet!

Mina nya ljusstakar hamnade här inne;o) Svårt att fota mot fönstret....Har försökt trixa lite med min kamera....*ler*....Bilderna blev ljusare men lite gryniga....

Vita julstjärnor......

Kransarna har hängt med i många år, är riktigt fina för att vara fusk;o) Barrar inte heller...Inköpta på Village!
Det var mitt lilla bidrag till dagens tema i FABRIKEN!!!
Ha en bra kväll;o)

Kram Kram Malin

29 kommentarer:

Vita-hjärtan sa...

Vad fint! Perfekt med barrfria kransar. :)

Kram Evelina

Designe sa...

Så fint du har i fönstret och så vackra gardiner! Kram :)

Country Hill sa...

Så ljust och fräscht Du har det i Ditt julfönster.
Ha det gott!
Kram Lena

bakom berget sa...

Jag hade aldrig gissat att kransen var "fusk" om du inte hade sagt det. Den ser ju ut som en grankrans precis. Du har det sååå fint i ditt fönster!
Ha en fin kväll! Kram Åsa.

sylvia sa...

hei.
åå så nydelig du har det,
så koselig å jul.
klem fra sylvia

Mitt hvite hus sa...

Nydelig julevindu... så fin krans..

ønsker deg en fin kveld.o=))

klemmer =)

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
vilket vackert julfönster!! Mycket läckra gardiner och många fina inlägg från dig den senaste tiden. Jag har tjuvkikat med inte varit så "pratsam" ...det har bara varit så galet mycket.

Hälsningar Monica

Vintage House sa...

Hej
Så härligt fint där i fönstret...
Hoppas du har haft en skön dag!
kram
sandra

Sköna o Gröna Ting sa...

Det var inte ett så litet bidrag det inte..., helt fantastiskt vackert!!!!
Älskar dina nya ljusstakar, dom är så tidlösa och formen är härlig!
Sen gillade jag förståss allt annat ögongodis jag såg...
Tack för inspirationen.
kram till dig
Marianne

Monica fra Koseleg sa...

Nydelig, enkelt, stemningsfullt og rent i hvitt!

Vita verandan sa...

Superfint Malin!
Visst är det supersvårt att fota mot ett fönster. Har en sådan krans också som jag måste ta fram.

Kram Anna

essemia sa...

Ja, såna kransar är verkligen perfekta. Och fint hade du gjort det.
Ha en fortsatt bra kväll.
Kram Elzie

Louise sa...

Vackert :)

Margareta sa...

Så vackert julfönster.Sen är det ju helheten med stolen och sifon och ljusstake och....
Allt detta ger verklig hemtrevnad och stämning.

Ha det gott!
Kram Margareta

Elsa och Helena sa...

Så vackert i ditt fönster! Nu har jag kollat igenom dina fina inlägg som jag missat:)

KRAM Helena

Ha en mysig kväll!

Signe 1 sa...

superfint och juligt du har hemma, me like a lot!:-) ha en fin onsdag! kram sofia

bikim sa...

so pretty!
Rosa

Välkommen sa...

Hallååå
Åh vad fint du har i ditt fönster.
Nu är det bara att vänta in tomten.
Ha en bra vecka.
Vink vink // Maria

Loella sa...

Så fint du har gjort....kransen från VILLAGE är superfin...bra köp där tjejen! ;)

Trots smala fönsternischer så har du ju perfekt mått på ljusstaken, ser kanon ut ju....


KRAM Loellan

Tulipa sa...

Hej Malin!

Kul att få titta i folks fönster!!

Mysigt, och ja, onekligen praktiskt med kransar som inte barrar!

Tack för fin hälsning!!

Kram Mariette

liven sa...

Et koselig julevindu....og gardinen var jo så nydelig!!

ha en fin onsdag Malin :o)

Ett Vitare Hem sa...

Så vackert, så vackert
Ha en fin dag!
Kram/LenaS

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin krans...fejk??? Det trodde jag faktiskt inte. Mycket fint och rofyllt fönster.

Ha det fint och må så gott!
Kram,
Regina

Linda sa...

Hej Och God för Jul!!
Alltid Lika Trevligt Att Läsa Din Blogg!
Alltid Så Fina Bilder..
Måste Bara Få Komentera Din Gardiner,Nog De Vackraste Jag Har Sett På Länge..
Jätte Snyggt, Som Alltid..
Ha Det Bäst.
Linda

anna sa...

Hej Malin!

Va fint du har gjort i fönstret!
Hur har ni det i snöyran. Ni bor ju så vackert invid skogen. Visst är skogen vacker , nu när den har fått ett snötungt täcke!

kram Anna Mylovelythings

Anonym sa...

fantastiskt fint fönster,gardinerna är ju så fina.Alldeles lagom ,nu kan tomten kika in där och se om det finns några snälla......... haha kram B

Fröken Grön sa...

Vilket skirt och vackert adventsfönster! Gillar dina fina gardiner jättemycket, - vintriga utan att vara "tomtiga".
Att fota i motljus är klurigt, - vi har ägnat ett helt tillfälle åt det på min fotokurs men det är fortfarande svårt... Man får nog testa sig fram med olika inställningar helt enkelt, det är i första hand exponeringskompensationen man ska pilla på. Men övning ger färdighet!
Må så gott!
/Anna-Karin

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jag tycker oxå det är svårt att fota mot fönster dina bilder är jättefina:)

Jag gillar dina ljusstakar!

Ha en bra dag på Norregård!

Kraam Jenny

fia sa...

Hej vilka fina bilder du har! Många tips och idéer också, tror jag ska knycka någon idé ; )