onsdag 1 december 2010

Torgvantar!!

Hej!! Tänk att vi slapp gråvädret till slut;o) Nu skiner solen och det är så vitt & härligt!!!
I dag var det soligt och skuggigt när jag skulle fota....

Har Ni sett vilket fint paket jag fick i brevlådan igår, jippppiiiii!! Det var min fina vinst från Agneta, Vita små Hjärtan! Hennes syster har stickat dessa fina torgvantar;o) Om du klickar HÄR kommer du till hennes fina blogg!!!

Passar perfekt, står och plockar i mina buxbomkransar, de ska hänga på pardörrarna till Verandan;o) Har alltid det till Jul, lite traditioner måste man ju ha!!!

Jag har två likadana adventsljusstakar..... denna är lite mindre och har smala ljus;o)

Mossa och underbar patina, det är Jul för mig;o)
Ha det bäst Ni fina!!!
Kram Kram Malin

23 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Jag njuter av dina vackra bilder!
Kram

Kathrine

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen..
Tack själv för att du tittade in hos mig.
Visst är vårt hus fint men vi har massor att göra..
Men inget behöver ju bli klart i år eller om 2 utom det får ta sin tid..
Mysigt att få paket.
Grattis till vinsten.
Ha det bra..
Kram Sirpa

Lyckoslanten sa...

Vilken lycka att få paket med nyttigheter! Att fotografera med en gnutta sol skulle vara toppen! Vackra bilder! ♥

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Fina bilder.
Här har det varit mulet idag, men så vackert träden är alldeles frostiga.
kram Anette

Nordingården sa...

Hej Malin, åh vilka fina torgvantar du fått och din adventslåda gillade jag jättemycket! Mari.

Anonym sa...

Hej..
Va roligt att du blev nöjd med pulsvärmarna och att de passa så bra..
Mvh Gunilla,som stickat dom.

Country Hill sa...

Grattis till den fina vinsten och jättefina bilder Du visar. Brukar också göra kransar av buxbom blir så fint.
Ha det gott!
Kram Lena

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fine torgvanter :) Heldig!

Klem fra meg

elsamarianne sa...

Visst är det skönt med torgvantarna/pulsvärmarna. När man väl börjat använda dom så vill man inte vara utan. De värmer gott här i kylan.
kram elsamarianne

husvidhavet sa...

Mysiga bilder!
Kram Marith

Joyforhome sa...

vad fin adventsljusstake :) ja det var en riktig fin patina på den

Kram Malin

Vintage House sa...

Hej
idag har det verkligen varit underbart väder och här har det bakats och åkt kälke:)
Fina torgvantar, har ett par eller hade för en har hustomten tagit;)
Ha det gott i kylan!
kram
sandra

Mitt hvite hus sa...

Nyyydelige bilder..elsker bildene dine...

og slike torgvanter skla jeg strikke meg..kjemepfine..

Ønsker deg en fin adventsuke videre.,


Klemmer =))

Anonym sa...

Grattis till vinsten! Vilka fina torgvantar. Sådana önskar jag mig också.
Kram Marita i Björkhagen

HANNES DAGBOK sa...

Nydelige vanter og deilig stemning!!! Enig med deg om patina. Jeg er så i tvil om jeg skal pusse sølvbestikket til jul for jeg synes det er så nydelig som det er...men finner nok ut av det;)

Stooor klem!

popetotrora sa...

Ja, visst blir man lycklig att det gråa är borta och solen skiner från en blå himmel! :-)

Gúa sa...

PUSS å dig min underbara Malin!
Du gör mina dagar så vackra. Jag älskar att komma hit och njuta av alla dina ändlösa påhitt.

Jag tycker så mycket om dig...

Sjabbig men chic sa...

Men vilken fin vinst! Supermysiga! Och vilka fina adventsstakar. Vet du även här sken solen idag och det är så himla skönt även om det är kallt.

Kramis Lisa

skifferhuset sa...

Dina bilder är så fina! Å torgvantar hade jag en gång i tiden när jag var mer aktiv inom hästsporten och var på tävlingar, då var det bra med sådana vantar! Ha en skön dag! Kram Iréne

Skogslyckan sa...

Grattis till vinste. Håller med dig om patina och mossa, så vackert! Igår var det en ljuvlig dag med diamanter på snön, kan vi hoppas på en repris tro? Ha en fin dag!
Kram Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Malin. Dom är jättefina, vilken fin vinst. Jag tog sockorna, så gosiga och varma. Ska fota dom bara det blir lite ljusare.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till vinsten och vilka härliga bilder!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

mariaK. sa...

Grattis till de fina torgvantarna! Kan verkligen behövas i den här kylan:-)
Kram, Maria