lördag 1 januari 2011

Årskrönika del 2!!!

Hej!! Idag fortsätter min krönika;o) Kul att se tillbaka på året......Det har tagit en god stund att kika igenom mina inlägg!!!
JULI!!!! Vi njuter på altanen, det är riktigt sommar!!!

Vi frossar i de röda bären, gäller att passa på deras korta säsong;o)

Filip njuter i poolen på sin 11-årsdag & har stort kalas i trädgården!!!

SOMMAR!!!!!
.
AUGUSTI!!!! Äntligen är uterummet färdigt & jag kan inreda;o) Vi har besök av Anna & Carina som gör två jättefina reportage!!! Uterummet ska vara med i Drömhem & Trädgård!
.
Vårt hem kommer även i Lantliv!!!! Så spännande;o)

Jag plockar galet mycket kantareller!!!

Fina Freja flyttar hem till oss;o)

SEPTEMBER!!! Ljungens tid är här!!!

Det finns massor med äpplen i trädgården!

OKTOBER!!! Det är riktig Höst & vi har haft besök av ett lokalt reportageteam från Magasinet Nytt Boende !!! Som publicerades under hösten!

Frosten kommer tidigt.....

Höstkänslan letar sig in i Norregård;o)

NOVEMBER!!! Det är trist & grått i flera veckor, jag pysslar mest med mina loppade ting......

Vi tjuvstartar med peppisarna tidigt!

Jag längtar sååååå efter Advent!!!

Vi har det årliga pepparkaksbaket;o)

DECEMBER!!! Jag jular lite mest varje dag hela månaden.....Vi adventsfikar i uterummet;o)

Njuter av många brasor i ett juligt "bibliotek";o)

Jag binder kransar....

Är Ni kvar...det blev många bilder!!!!
Men riktigt kul att se sitt år så här;o)
Nu blir det en liten tur på skidorna!!
Ha det bäst!
Kram Kram Malin