måndag 24 januari 2011

Det här med Auktion....

Hej!! Så var det måndag igen, denna veckan jobbar jag kväll! Skönt med sovmorgnar & ledig fredag;o) Några bilder från Glasverandan idag!!!!

Spegelbyrån här är inropad på auktion! Igår var det dags igen....ibland har man tur ibland inte! Det hade jag inte igår...Det gäller ju att vara lite uppdaterad på priserna! Jag brukar kolla blocket & antikaffärer & loppisar! När man står där & vääääääldigt gärna vill ha något som någon annan vill ha drar det lätt iväg! Min sambo är bra att ha med, han brukar dra mig lite i armen när han tycker det blir för dyyyyyyyyyyrt!!!

Det är ju bra att bestämma innan hur långt man ska gå med, vad man tycker att det är värt betala!! Igår fick jag ge mig, det blev inte mycket...bara några småsaker, har nog aldrig haft så lite med mig hem!!! Men det blir snart dags igen;o)

Årets första påskliljor!!!
Ha en bra måndag;o)
Ses imorgon med veckans tema!!!

Malin