måndag 10 januari 2011

Ibland har man tur;o)

Hej!! Så var det måndag....Nu är allt som vanligt igen! Slut med sena kvällar & sovmorgnar...
När vi var i Kalmar i lördags sprang jag som av en händelse;o)....på denna klänningen!! Har kikat på den i olika webbutiker ett antal gånger! Odd Mollys Mononoke;o)

Nu hittade jag den på rean!!!!

Känns fräsch nu till våren i lite ljust rosa....

Det var allt för idag! Ses imorgon med tisdagstemat som vanligt;o)
Nu ska jag ut i slasket, så trist.....
Kram Kram Malin

26 kommentarer:

Sussi sa...

Grattis! jag vill också ha Kram sussi.

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis, Vilken tur du har!!!

Kram Susanne

Hulda sa...

Kjempefin kjole! Så heldig du var å finne den på salg. :) Flotte detaljer den har, og så fint skap den henger på. :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Grattis!

Och god fortsättning på dig!
Nu är jag i farten igen och det känss bra!
Nya året och nya utmaningar!

Vad fin klänningen var!
Vad kul när man hittar nått sånt på rean som man har länge tittat på..
Vi var oxå på rean i Stockholm.. men jag fick med bara ett par nya jeans och det var nog min andra hälft som fick mest denna gången och barnen.
Men jag ska unna mig lite senare!
Ska försöka få bort dom sista kilon efter gravititeten och sen är det dags för mig med :)

Ha en bra måndag och halka inte i slasket där ute!

Kram

Designe sa...

Åh, den är ju helt fantastisk! Ser verkligen gammeldags ut! Vilken himla tur att du hittade den på rea! Det var nog meningen! :) kram

Jolins inredning sa...

Hej Malin!

Vilken FANTASTISK klänning! Jag älskar Odd Molly!

Kram Linda

Caja sa...

Visst är de ljuvliga...undrars tro om jag någonsin kommer att få en kropp som klär i en sådan...för då ska jag ha en...någongång...

;-D/caja

Ps..nöjer mig ganska bra med att bara se dem...ögonfröjd på high level...

skifferhuset sa...

Härlig klänning! Ha det så bra i slasket, ska ut nu med! Kram Iréne

Mitt hvite hus sa...

Den var kjempefin.. skjønne farger...og når man i tilegg får den på salg ..ja da er det enda bedre..

ha en fin dag =)
klemmer

Hanna sa...

Jätte fin.
Här har vi fint väder i dag. Kännså så bra för det har regnat och varit grått hela helgen.
Kram
Hanna

liven sa...

Grattis med ny!!
så flott til våren :o)

ha en fin uke Malin :o)

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vilken snygg Molly, den kommer du bli jättefin i!

Vad kul att du är med och tävlar hos mig!

Ha en trevlig vecka Vännen!

Kraam Jenny

fröken knopp sa...

Ack så vacker!!!

Du, det var möjligtvis inte så att du var i Moheda på Östregård igår?!
Det var en tjej där, otroligt lika dig, men inte vågade jag fråga inte...:)

Varmaste Kramarna Elin

Mom´s kitchen sa...

Jo, det var tur. Tycker väldigt mycket om Odd Molly, men priserna är ... ja, inte mina... Troligen är för snål men 3000 för en KOFTA har jag knappt lust att betala...

Så GRATTIS till fyndet!

Ha en fin vecka!

kram/Olg@

Lilla Lycksta sa...

Kanonfin klänning du hittat. Ha en fortsatt trevlig måndag.

Kram Camilla

Kanonska Gården sa...

Hejsan!!

Å vilken underbar klänning!! Visst är det kul när man kan hitta något till lite nedsatt pris :o)

Ha en skön kväll!!

Kram gunilla

Fågel Blå sa...

Vill ha!!!!!!!
Så fin denna var!!!!!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Tulipa sa...

Den tittade jag också på, på en rea på nätet...men det blev inget köp, men jag var allt bra sugen.

Fina detaljer, syntes bättre på dina bilder än nätbutikens!

Kram Mariette

Lyckoslanten sa...

Stort grattis till dig som fann en drömklänning! Den kommer du att bli superfin i!
Fint med pärlisarna i förra inlägget också!
Ha en skön kväll! ♥

Mitt Stugliv sa...

HejHej Malin!

Åhhhh jag är en Odd Molly freak och blir faktiskt lite avis när jag ser din underbara "nya".
Men vill ändå Gratta dej. Jag var på rean i min favoritbutik i Kristianstad men hittade inget som passade mig.

Ha en fin kväll
KramKram
Lotta

kråke sa...

Nä, nu får du ge dig...komma här och sno min klänning...det var ju den jag skulle ha...;-) hi..hi toksnygg är den iallafall:)

kram kråke

Loella sa...

Åh, den klänningen är ju helt fantastisk! Vilken himla tur att du hittade den på rea! Det var nog meningen att du skulle vara där just då....! :)

KRAM Loellan

Norr om Köpenhamn sa...

Åååååh så snygg den är! Du kommer att bli jättefin i den :o)
Kramis Ulrika

north pal sa...

what a sweet number this is and even better as it is on sale. thanx for sharing. Bestest,Denise

Country Hill sa...

Det är bara att gratulera supersnygg!
Kram Lena

Anonym sa...

Oh Va fin! Grattis!
Kram Eva G