lördag 22 januari 2011

Skön Lördag;o)

Hej!!! Hoppas Ni har en bra lördag;o) Tack för alla värmande ord till min pappa & min familj!!! Jättekul oxå att så många vill vara med & fira i min utlottning;o)

Är svag för gamla korgar som brukar vara lätt & hitta på loppisar & auktioner! Så bra förvaring;o)

Denna gången blev det lila tulpaner, trodde de skulle vara svagt lila....Men visst är de vackra;o)
Glöm inte att skriva en kommentar i inlägget nedan om du vill vara med i utlottningen!!!


Malin

21 kommentarer:

Janniche sa...

Nydelige bilder på en lørdag! Skulle gjerne hatt en sånn hvit ovn...!
God helg!!:)

Janni
Duse Pasteller

Hulda sa...

Nydelige bilder! Så vakker knaggrekke. :) Falt helt for stilen. :) Skjønne tulipaner!

Nordingården sa...

Oj vilken vacker bild och snygg styling! Så snyggt med den stolen intill kakelugnen! Läcker korg, kudde och de lila tulapenerna sticker ut som pricken över i, jag har såna med, fotade dem häromdagen, de kommer:) Vilken jättefin utlottning av vackra muggar! Och så kul för din pappa- han får en andra chans!!! Ha en mysig lördag och helg! Mari.

Livet på Vestergård sa...

Korgar och tulpaner, båda är något utöver det vanliga!
Ha en fin dag.Kram

Sommerhuset i bakken sa...

Vakre bilder du viser! For en flott kakkelovn du har. Den var kjempefin!

Ha en super dag!

Jenny sa...

Hej Malin!
Måste först säga att vad skönt att din pappa är fri från sin cancer!! :) (min pappa blev friskförklarad från sin för några år sedan så jag förstår hur ni känner)

Grattis till 100 000 besökare här på din fina och inspirerande blogg!

Nu ska jag ta och anmäla mig till din tävling!

Kraaam Jenny

Vita små hjärtan sa...

Så fina bilder....
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Agnetha

Lantliv och Loppis sa...

Vilken underbar blogg! Min Bloggkompanjon hade lagt till Dig på vår lista, så jag hittade just hit!
Supervackra bilder från ditt fina hem! =)
Från och med nu blir jag en regelbunden gäst här!
Fortsatt fin lördag!
Hälsningar Jennica

Mitt hvite hus sa...

vakre bilder som alltid her hos deg Malin..

nydelige tulipaner..

ønsker deg en fin helg o=)

klemmer

Inspiration i vitt sa...

åååå Malin så glad jag blir att din pappa är frisk, härligt härligt. Grattis oxå till alla dina besökare och måååånga många fler kommer det att bli. Vilken fin bild på hörnan med kakelugnen, vackert. Kram på dig/Ingela.

Fågel Blå sa...

Åhh så fina bilder!
Gillar din hängare och korgen som hänger däär!!!!!
Hoppas du får en fin KVäll!
Kram Kathrine

Anonym sa...

Vilken härlig färg på dina tulpaner, skönt att få in lite skrispig vårkänsla igen!
Gläds med din familj!
Ha det
Britt

britt.jonesig@telia.com

LantlivsAnette sa...

Halloj där !
Åhh vad fina bilder..och du, sååå glad jag är för er skull, att Pappa nu är frisk !!
Jag vet vad ni har gått igenom, min mamma har också besegrat cancern...
Kraaam Anette

Lilla Lycksta sa...

Vilken vacker korg med härlig patina. Ljuvligt med lila Tullpaner. Önskar dig en fin lördagkväll. Du tittar säkert på handbollen.

Kram Camilla

Margareta sa...

Så härliga bilder.Kakelugnen är såååå fin.Och korgrn och allt...

Ha en skön helg!
kram Margareta

Vardag och flärd sa...

Vännen, så skönt för din pappa (och för dig!), han har fått en andra chans!
Jag är också en korgälskare, användbart till så mycket. Maken tycker jag köper för många - men jag använder ju alla!
Ha en fin kväll!
Kram Eva
Och - jag är med i din tävling!

milla - andante sa...

Den korgen är såå fin och den hänger väldigt fint där!!

Kram

Signe 1 sa...

va härligt att höra om din far!! min far dog i cancer för 5 år sen, det är en hemsk sjukdom:-((

kram s

HOUSE of ADELA sa...

Härligt fina bilder och så underbart att din pappa är friskförklarad! SÅ skönt att höra att det kan gå bra med, med den hemska sjukdomen.

Kram
Adela

Hannis sa...

Så, så fantastiskt kul med din pappa!!
Vilken lycka!
Det är stort!

Vilken härlig bild med kakelugnen,korg och blommor=))
Fick vårfeeling av någon anledning.

Kram Hannis

bikim sa...

Lovely!
Rosa