söndag 30 januari 2011

Söndagsbilder!!


Hej!!! Mina söndagsbilder kommer här!!! Detta är min absoluta favoritplats just nu;o) "Bulla" upp kuddarna mot sänggaveln & en bok, myspys på hög nivå!!!!

Industrilampan hittade jag i en undangömd låda när jag var ute & loppade i höstas...Har inte visat den innan;o) Den är perfekt som läslampa!
Idag skiner solen & det gäller att ta vara på den, först måla sen skidor alltså!!! Glöm inte att kolla när Sverige tar brons i handbollen i kväll...*ler*....
Kika in i Fabriken för fler söndagsbilder;o)

Vet Ni, Julreportaget är sålt till Drömhem!!! Det dröjer ju innan det kommer i tryck...

Malin

36 kommentarer:

skifferhuset sa...

Å en sådan säng letar jag efter! Så mysigt! Och vist tar Sverige brons! Ha en fin dag! Kram Iréne

Susanne sa...

Hej!
Läcker säng och lampa....mysig plats förstår att du gillar den ;) Sverige brons och sen Danmark guld förstås.

Kram Susanne

Änglarnas hus sa...

Åå Malin så glad jag blir!! Grattis! Det ska bli spännande att frossa i de bilderna..säkert till julen 2011 då?

Den där läshörnan hade jag med glädje krupit upp i !!

Ha det gott i skidspåret!!

Kramis Sanne

Norr om Köpenhamn sa...

Gratulerar vännen, det ska bli jätteskoj att se reportaget, men vi får väl ge oss till tåls till nästa jul :o)
Underbar hörna du har, där skulle jag också stortrivas. Lampan är ju ursnygg, ibland ska man bara ha tur att rota fram såna skatter i nån låda.

Dags att gå ut o njuta av sol här med! Fortsatt mysig söndag!
Kramar Ulrika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det ser jag fram emot. Blir ett tag och vänta bara. Härlig läshörna, jag gillar din lampa jättemycket.
Kramar
AnnaMaria

Vit som snö sa...

Åhh vad spännande när reportaget kommer:) Fast vi längtar inte föör mycket än va?! För vi vill ju ha lite vår o sommar först;)
Förstår att du njuter i din fina hörna:)
Och lampan, jättefin!
Ha en mysig dag! Kram Cilla

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad kul att den kom med!
Det går nog ganska så fort så är det jul igen!

Här hemma är det också så härlig väder..
Vår och sommar vill man ha!

Fint har du i din myshörna!
Där skulle jag också kunna kopppla av!
Fint med bokhyllan med!

Ha en fin söndag!

Kram Sirpa

Livet på Vestergård sa...

Så mysigt det ser ut!
Kram Kicki

Livet på Vestergård sa...

Så mysigt det ser ut!
Kram Kicki

liven sa...

Spennende med repotasjen...det er vel Drømhem&Trädgård da??+ Et av mine yndlingsblader:o)
Et deilig lesehjørne du har der.....ville kost meg her jeg :o)
Nydelige krokus!!
I morgen vil jeg se om jeg kan finne løkvekster!

Ha en fin søndag Malin

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis så skoj, den som väntar på något gott väntar........
Cool lampa, snyggt med lite tuffare stil i allt det vita:)

Kram Susanne

Lilla Lycksta sa...

Jag måste köpa Drömhem till jul, så roligt att ditt hem kommer med. Ser ut att vara rena drömmen att ligga och läsa på den vackra järnsängen. Ha det gott!

Kram Camilla

Jolins inredning sa...

Hej Malin!

Känns som evigheter sen jag kikade in på din blogg. (Och alla andra jag följer...) SÅ mycket inspirerande att ta igen. Finfina bilder.

Kram Linda

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad bra då får vi se ditt hem i tidningen till jul...
De gjorde ett bra val... Du har det så vackert i ditt hem...
Kraam
Sanne

Fröken Grön sa...

Verkligen en härlig plats för avkoppling du har åstadkommit! Så bra med klämspotslampa, som man kan flytta runt vid behov. (Som till extra ljussättning vid fotografering, till exempel.) Gillar också hur du har lagt böckerna ner i hyllan, fast den idén tror jag aldrig att jag skulle få igenom här hemma...

Ha en riktigt skön söndag!
/Anna-Karin

Secret Garden Cottage sa...

Lovely photos;o)
~ Jo

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fint och mysigt... hur har du satt fast gardinstången uppe på hyllan? Ser fint ut, nåt sånt skulle jag med vilja ha för att dölja min röra bland hyllorna.

Ha det gott, kram Marie
PS. Handbollen var ju olidligt spännande men ack fel resultat...

milla - andante sa...

Grattis!!! Så kul med reportaget! Du säger väl till när det närmar sig?!!:)

Mysig plats du har där! Och lampan är riktigt läcker!!

Ha en fin vecka!
Kram

milla - andante sa...

Ser att jag inte är följare av din blogg... så kan vi inte ha det, så det är fixat nu!;)

Hildas hem sa...

Så underbart! Förstår att det är din favoritplats. Så mysigt!
Jag lägger till mig som följare här så att jag inte missar dina inlägg :)

Ha en fin kväll!
Kram Sofia

Vita verandan sa...

Hej!
Kul Malin, det gick fort. Ska bli kul att se våra hem sedan. Längtar tills det kommer i tryck. Snygg lampa, borde ha en läslampa här hemma också.

Kram Anna

Sverige förlorade:(

Hanna sa...

Fina söndagsbilder.
Ha en bra söndagskväll.
kram
Hanna

Vintage House sa...

Hej
Vad kul med reportaget.
förstår att det är din favvoplats:)
Japp vi var i Hestra bor 20 minuter där ifrån.
kram
sandra

Vardag och flärd sa...

Vilken läcker lampa! Och grattis till reportaget!
Kram Eva

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!!
Då får vi se fram emot nästa jul!! Kul med reportaget!! Men först lite vår och sommar!!

Vilken underbar lampa du loppat!! Supersnygg! Läckert med gardinen framför hyllorna.... ha det gott!

Kram Monica

kråke sa...

Vilken inspirerande hörna!! Älskar läslampan!!

kram kråke

Rosor och Spetsar sa...

Mysig hörna du har, lampan är riktigt läcker
jag letar efter nya lampor till köket o vill ha lite industristuk på dem det är så fint mot det vita romantsika tycker jag.
Kul med reportaget i Drömhem det ser jag fram emot.
Ha nu en br början på nya veckan
Kramar
Annelie

Lilla Blanka sa...

Hej goa Malin!

Åh vilken myshörna ♥ och den där lampan är helt underbar!!!

Kram
Mia

linnea-maria sa...

Åh vilken mysig hörna. Ja ibland kan man göra bra fynd /Therese

Viveka i Bläckhornet sa...

Åhhhh, tror det är snart bara jag som inte har fått tag på en sån gammal fin järnsäng! Måste nog vara tuffare i min sökning.

Härlig läslampa!

Kram Viveka

Tulipa sa...

Så fin hörna!!! Och så snyggt du lagt böckerna!!! *Gillar Mycket*

Vad kul med reportaget, då har du något att längta till där förstår jag... Lång väntan förstås, men tiden går ju snabbt...

Önskar dig en fin måndag!

Kram Mariette

Ord & Känsla sa...

Vilka härliga bilder du visar.
Läshörnan och lampan är ju underbara!
Jag besöker dig för första gången och lär återkomma!

Kram Helena

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin!
Vilken najsig bild du visar.
Riktigt fin.
Kram Anette

Jenny sa...

Hej Malin!
Vad kul med reportaget, det numret får man inte missa sen när det närmar sig jul:)

Vilken cool lampa, den gillar jag!

Kraam Jenny

Designe sa...

Åh va härligt! Det ser så fint ut! kram :)

Country Hill sa...

Grattis till reportaget så spännande. Vilken underbar myshörna snyggt med tyget där.
Ha det gott!
Kram Lena