tisdag 11 januari 2011

Tisdagstema-Djur i Inredningen!!

Hej!! Dags för nytt tema! Nu är det ju mycket horn, skinn & uppstoppade djur i inredningen...Lagom är väl bäst tycker jag! Här finns inte så mycket...Detta älghornet hänger på J:s kontor....

Några fårskinn finns det oxå här hemma två svarta & två ljusa! Kan även tänka mig några grå;o)
.
Men jag måste säga att jag föredrar levande djur! Som Fina Freja, här i olivträdets zinktunna...
Kika in & se var de andra bloggarna har för inneboende;o) Det gör Ni i Fabriken!!

Kram Kram Malin

23 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

O vad härlig din blogg är! Här finns så mycket inspiration=) Sötast idag tror jag...Freja!;)

Kram
Adela

Åppå Källbackan sa...

Oj så Freja liknar vår Hubert vi hade för länge sedan! :D Hon har hittat en bra plats att sova på! ;)

Sandra

Caja sa...

Fina, fina Freja...visst är de alldeles ljuvliga våra fyrbeningar. Här i detta hemmet finns en fårskinnsfäll i hundens korg samt ett renskinn på golvet....som fröken T nog är lite kär i *fniss' hon purrar och myser där ofta ;-D

Kram/caja

fröken knopp sa...

Åhh jag håller med dig Malin, Lagom är bäst..!!

Din lilla Freja är verkligen Bedårande!!!

Apropo liknandet av dig i moheda här om dagen så ropade de även efter henne som en Malin, där av att jag kikade till en gång extra..Tihi...
Men är minsan inte omöjligt att vi springer pp varandra där i vår då?! :)

Kramar Elin

Signe 1 sa...

men vilken sötnos du har som inneboende:-) de är för söta de små missarna!!

må gott!

kram sofia

Hildas hem sa...

Sötaste katten har du i zinkbaljan. Jag föredrar också de riktiga djuren :)

Ha en bra dag!

Mom´s kitchen sa...

Instoppade djur - där går gränsen för min del...

Men lite horn kan jag tänka mig på torpet, men inte i lägenheten, men det är jag ;)

kramar

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj er Freja liknar precis den katt som mina föräldrar hade.Carolus hette han.Fina foton du tagit....
Kraam
Sanne

elsamarianne sa...

Så stor hon är, er Freja. Hon är nog lika gammal som vår gule Katt. Han hjälper husse med rörmokeri idag. Tyvärr är han mer ivägen än till hjälp...
Horn är ok, älskar fårskinn men har inget, och tycker sådär om uppstoppat...
Levande djur är bäst...
kram elsamarianne

Sjabbig men chic sa...

Ja, de levande är bäst! Men nog är det snyggt med ett horn eller två...;)

Kramis Lisa

Vita Falkens Lantliv sa...

Håller med till fullo, dom levande är bäst!

Kram Susanne

amelie sa...

Håller med dig att dem levande djuren är bäst, men några horn här och där gör absolut ingenting. Tvärtom är dem så vackra så!

Missa inte en liten utlottning som jag håller i! Hälsningar Amelie

Sussi sa...

Mmmmmm...vilka härliga fårskinn! Skulle också vilja ha ett par gråa, men det blir ju aldrig någon fårskinnsrea! :o)
Ja, nu är det mycket horn och uppstoppade djur...det är fint tycker jag. Känns lite som om man fortsätter ta in naturen i inredningen. Men jag håller förstås med dig, de levande djuren är bäst!
Kram
Sussi

Vita verandan sa...

Hej Malin!
Tror Freja är sötast. Jag har Trisse idag. Gillar fårskinn också men har inga horn.

Kram Anna

The Secret Garden sa...

Hihihi..jag föredrar mina labbekuddar!! :) Du vet ju vad jag menar. Och så har jag ju kaninen lös inne som hoppar upp i soffan han med, en liten liten grå bland de svarta kuddarna.
Tycker att det är bäst med levande djur, har inget annat.

Ha det gott!

Vintage House sa...

Hej
Ja lagom är bästa men tycker det är riktigt snyggt...
vill ha fårskinn men har inte blivit ägare till ett än....
kram
sandra

Systrarna Hjertén sa...

Fina Freja passar perfekt där, men jag kan tänka att det är en "inredningsdetalj" som är lite svårplacerad...?!?! ;D

Mvh
Frida

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Malin,
så läckra horn och jag kisse är ljuvlig!

Ha det gott, hälsningar monica

bakom berget sa...

ja, bäst är ändå dom levande djuren. Dom gör sig så vackert i inredningen. Särskilt när dom ligger i blomkrukor. Fniss ;) Så söt hon är, lilla Freja!
Ha en fin onsdag! Kram Åsa.

bakom berget sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bakom berget sa...

Oj oj! Det råkade bli en dubbel kommentar.

Mitt hvite hus sa...

Kjempefine bilder.. hornet og sausekinnet er vakkert..men de slår ikke lille pusen i sink spannet... sjarmøren =)

ha en fin dag
klemmer

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Så mysiga bilder, och lilla Freja är sååå söt.
Kram Agnetha