fredag 21 januari 2011

Utlottning!!!

Hej!!! Så skönt med fredag, veckans bästa dag;o) Jag passerade 100 000 besökare förra veckan & lovade en liten utlottning!! Nu är det dags! Goa Vännina B har sponsrat med sin fina keramik;o) Du kan vinna två muggar & en liten ljuslykta som även kan användas som skål!!
Maila Bettan på re-bygg@hotmail.com om du är intresserad av att köpa! Hon gör mycket fint & det går även att få i svart!!!

Lite gott vinterte & en god tryffel följer oxå med!!!!

För att ha chansen att vinna kör vi som vanligt;o)
En lott om du skriver en kommentar nedan!
Två lotter om du länkar med någon av ovanstående bilder! Tala om hur många lotter Ni tar!
Du som inte har någon blogg, skriv din mailadress i kommentaren!!! Eller maila mig på malin.kronmar@telia.com
Hoppas nu att Ni vill vara med & fira med mig! Vinnaren drar jag söndagen den 6/2!

Idag känner jag att jag vill bli lite privat & dela med mig att min pappa fått besked om att besegrat sin cancer!! Vi känner så klart lycka & tacksamhet!!!! Det är helt enkelt en alldeles ovanligt bra fredag!!! Nu fick jag en tår i ögat av....Lycka;o) Dags för en prommis i solen!

Malin