fredag 21 januari 2011

Utlottning!!!

Hej!!! Så skönt med fredag, veckans bästa dag;o) Jag passerade 100 000 besökare förra veckan & lovade en liten utlottning!! Nu är det dags! Goa Vännina B har sponsrat med sin fina keramik;o) Du kan vinna två muggar & en liten ljuslykta som även kan användas som skål!!
Maila Bettan på re-bygg@hotmail.com om du är intresserad av att köpa! Hon gör mycket fint & det går även att få i svart!!!

Lite gott vinterte & en god tryffel följer oxå med!!!!

För att ha chansen att vinna kör vi som vanligt;o)
En lott om du skriver en kommentar nedan!
Två lotter om du länkar med någon av ovanstående bilder! Tala om hur många lotter Ni tar!
Du som inte har någon blogg, skriv din mailadress i kommentaren!!! Eller maila mig på malin.kronmar@telia.com
Hoppas nu att Ni vill vara med & fira med mig! Vinnaren drar jag söndagen den 6/2!

Idag känner jag att jag vill bli lite privat & dela med mig att min pappa fått besked om att besegrat sin cancer!! Vi känner så klart lycka & tacksamhet!!!! Det är helt enkelt en alldeles ovanligt bra fredag!!! Nu fick jag en tår i ögat av....Lycka;o) Dags för en prommis i solen!

Malin

231 kommentarer:

1 – 200 av 231   Nyare›   Senaste»
Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh, men Malin - vilket underbart besked.
Jag gläds verkligen med er. För något år sedan fick vi nämligen samma besked i familjen och det är en sådan oerhörd lättnad, glädje och tacksamhet man känner då. Känner mig verkligen glad djupt inom mig för din skull. Du har allt haft dina prövningar du också och det är så skönt när det kommer positiva händelser med.
Kram på dig och ha en toppenfin helg.
Ska ta och länka också, så jag får två lotter, men det gör jag lite senare idag för jag jobbar egentligen nu. Blev så glad bara när jag läste så jag ville skriva till dig direkt.
Kram igen.......

Vita verandan sa...

Så kul med en utlottning, jag vill såklart vara med och håller tummarna stenhårt för en vinst!!

Jättefina priser, älskar muggar i alla de slag.

Hälsa din pappa och gratulera, har en bror som har haft cancer och man är orolig hela tiden att det ska "blomma" upp.

Ha en mysig fredag. Glömde skriva jag länkar såklart.

Kram Anna

Anonym sa...

Jag blir glad av att läsa att din pappa besegrat sjukdomen, men idag är jag nedstämd för jag har nyss kommit från min bästa väns begravning - hon besegrade inte sjukdomen.

Anonym sa...

Jag blir glad för din skull. Det är alltid oroligt med sjukdom hos nära och kära. Vill jättegärna vara med i utlottningen.Tack för en inspirerande blogg.

Varma hälsningar
imoolsson@hotmail.com

ANNIKA sa...

Grattis till alla besök!
och till att din pappa tillfrisknat.
Vilka ljuvliga vinster du lottar ut.
Vit keramik med hjärtan faller mig verkligen i smaken.
Min passion är choklad ,te och hjärtan så tänk vad passande....
Är med och hoppas få en bra start på året med lite vinster.
gustafsson.57@hotmail.com

Cathrine sa...

Vill jätte gärna vara med i din fina utlottning så jag kniper två lotter.
Kan ju inte bli bättre start på helgen än det besked ni hade fått om din pappa, jag förstår den lycka ni känner.

Kram Cathrine

Mira sa...

Fantastisk at din pappa har blitt frisk!

Gratulerer med masse besøk! Nydelig gave som frister!

Prøver lykken med 2 lodd. linker gjerne.

Ønsker deg ei fantastisk fin helg! Klem,

Designe sa...

Så skönt besked för din pappa och er andra i familjen oxå såklart! Härligt!:)

Jag är jättegärna med på utlottning och lägger bild med länk hos mig! Älskar keramik!:)
Trevlig helg!
Kram

Fokus mot framtiden sa...

Vilka härliga nyheter. GRATTIS!!
Underbara vinster så jag vill absolut vara med och se om jag har lyckan på in sida... jag länkar från min blogg :)
Kram och ha en finfin dag.

Hem och Harmoni Marie sa...

Vilket härligt besked, så skönt för er alla!

Jag är gärna med och tar två lotter.
Ha en fin helg, kram Marie

bakom berget sa...

Va härligt att din pappa har fått ett sånt glädjebesked. Skönt för er alla.
Vilken fin tävling du har idag. Jag vill jättegärna vara med och jag tar TVÅ lotter.
Hoppas du får en fin helg. Stor kram på kramens dag! /Åsa.

Åppå Källbackan sa...

Härligt att din pappa vunnit! :)

Jag nappar TVÅ lotter!! :)

Kram Sandra

Fågel Blå sa...

Åh så härligt besked!!!!!
Vill gärna vara med i din utlottning!
Tar en lott!
Kram Kathrine!
Önskar dej en fin Helg!!!!
Också!!!!!LER!

skifferhuset sa...

Å vilket härligt besked om din far, måste kännas helt underbart och då får det trilla en tår av glädje!
Vill så klart vara med i tävlingen och tar 1 lott! Ha nu en härlig helg! Kram Iréne

fröken knopp sa...

Åhh Malin, samtidigt som jag känner mig Prillig så känner jag enorm lycka för er o er familj, din pappa verkar vara otroligt Stark!!

O utlottning, vem vill missa det? inte jag!!!
O jag ska försöka att få till en länkning med..
(datorer är inte min starkaste sida)
Så förhoppningsvis 2 lotter till mig..:)

Önskar dig en underbar helg!!

Varmaste Kramarna Elin

Mitt hvite hus sa...

Grattis med alle besøkende.. så moro når man år nye mål..


Vil veldig gjerne være med O=)
God helg O=)

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilket underbart besked får också tårar i ögonen.....Grattis till alla besökare jag tar 2 lotter och länkar från min blogg.Ha en mysig dag.Varm kram Rita ♥

Alle mooie dingen sa...

i love your blog.. and i would like to join your give away
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Caja sa...

Men du...vilken fin gåva ni fått i form av härligt besked! Glad blir jag för din och din familjs skull vännen ☺ ☺

Ang utlottning så ska jag klart vara med då min passion för muggar inte går av för hackor...jag har olika favvomuggar för olika tider på dygnet...en Goebelmugg på morgonen och en höganäsmugg på kvällen....dock ingen spec favvomugg..än...på eftermiddagen, då brukar jag känna mig för i min samling vilken som vill göra mig sällskap❣

Ha det bäst vännen/caja

Ps...förfesten är igång inne hos mig...kraaam

Fröken Grön sa...

Oj, så fina saker! Klart man inte vill missa chansen att vinna något här!
Jag provar lyckan dubbelt upp och länkar med bild från sidomenyn på min blogg.
Ha en riktigt trevlig helg!

Anonym sa...

Vad glad jag blir för din och din familjs skull! Vad härligt att din pappa blivit frisk.
Grattis till alla besökare! Jag är en av de trogna, som tittar in:)
Vilka fina muggar din vän gjort. Jag älskar keramik muggar. Köpte en så underbar på Kvinnfolki i somras, som används dagligen. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning.
Ha en fin helg!
Kramar Marita i Björkhagen
marita@depechemode.se

Anonym sa...

Hej. Jag vill vara med och tävla.
christin_hermansson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Malin!!
Det var den finaste utlottningen jag sett.... Jag vill självklart vara med. Så jag paxar en lott!!!
Kram kram
karin.olsson.ekbacken@sandviken.se

//Ann sa...

Hej,
jag vill vara med, jag vill vara med!!
ann.pehrson73@telia.com

Elsina sa...

Just wanted to leave a message what wonderful news you got on your dad! I wish your family a very happy new year. God bless.

Åsa sa...

Har ingen blogg så jag är med och tävlar med en lott. Hälsningar Åsa
cedergren@telia.com

Margareta sa...

Hej Malin!
Jag blev glad för din/Er skull för det positiva beskedet.Vilken lättnad.

vilken fin utlottning!!!Jag vill gärna vara med.
jag har länkat,så det blir 2 lotter.

ha en riktigt bra helg!
Kram Margareta

Hagagården sa...

Men så fint,klart jag vill vara med i utlottningen,jag länkar till dig från mig.
kram
ninni

Sarppu sa...

Jag vill vara också med ♥

ullisåe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Livet på Vestergård sa...

Vilken härlig fredag med så goda nyheter!
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Två lotter till mig, tack!
Kram Kicki

Anonym sa...

hei,
jeg vil gjerne være med.
ett lodd på meg.
ønsker deg en riktig god helg ;-))
mvh Tove
mailadr;dideidem@online.no

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Jag är gärna med på din tävling med jättefina priser!
Ber om två lotter eftersom jag länkat från min blogg.
Njut av livet från Loo!

Hem ljuva hem sa...

Klart jag vill vara med och fira till dina många besökare och att din far besegrat sin cancer..härligt besked. Jag länkar från min blogg så önskar 2 lotter och en massa tur, för muggarna är ju bara så fina.
Kram Anneli

Marika sa...

Hej!
Vilket härligt besked till din pappa :)
Det är alltid ett lyckorus som rusar i kroppen när man får glädjande besked.
Jag har tyvärr ingen blogg, men är gärna med och tävlar om dessa härliga och mysiga muggar med skål.
Måste bara säga det att din blogg är mysig.
Kram
Mickan
mickan35@gmail.com

Hanna sa...

så roligt med så många besökare. jag vill gärna vara med och länkar.
kram
hanna

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vilken lycka att få ett sånt besked:) Glädjs med er!!
Jag vill gärna vara med i din fina utlottning, så vackra muggar ju!
Jag tar 2 lotter såklart!

Kram Susanne

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Malin

Vilken fin utlottning du har.

Jag är med och vill ha 2 LOTTER Tack..

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Kram Sirpa

Lyckoslanten sa...

Men så underbart med ett sådant fint besked! Gläds med dig1
Jag vill så klart delta i utlottningen med två lotter! Ha en skön kväll! ♥

Anonym sa...

Vilka underbara muggar och skål/ ljuslycktan är super. Fint med vit keramik. Vill gärna vara med i utlottningen. Hoppas du och alla andra får en underbar helg. Kram Marie i Mysebo
mariealkman@me.com

Erika sa...

Jag är gärna med i tävlingen! Eftersom jag inte har någon egen blogg så blir det EN lott.
Verkligen fin keramik som din väninna gör!

Tack för en underbart inspirerande blogg!

/Erika

milla - andante sa...

Vilken lycka!!!! Krama om din pappa en extra gång! Jag ler med hela ansiktet just nu...:)

Är gärna med och tävlar!!

Kram

Änglarnas hus sa...

Hej goaste Malin!!

Så glad jag blir för din och din familjs skull..inget är viktigare än att de nära och kära har hälsan och mår bra!

Vilka underbara saker du lottar ut! Självklart vill jag vara med och länkar hit förstås ;)

Ha en mysig kväll!!

Kramis Sanne!!

Färjtorp sa...

Ååå vilken härlig blogg du har! Mysiga bilder.
Ska kika runt lite!!

Kram Johanna

Norr om Köpenhamn sa...

En tår i ögat fick jag också när jag läste ditt inlägg. Såååå underbart besked för din pappa och också för Er. Vilken fantastisk fredag det blev :o)

Grattis till alla besökare. Det är du väl värd. Jag älskar att kika in till dig och se allt fint du har gjort.
Vill jättegärna vara med och tävla och länkar också hos mig. Superfina muggar m skål, skulle passa perfekt på köksbordet :o)

Ha en fortsatt underbar fredag och helg! Och njut av din familj :o)
Varma kramisar
Ulrika

lindopz sa...

Hej jag tar gärna två lotter....
Kramar Linda

essemia sa...

Oj oj oj vad länge sen det var jag var här. Har inte hunnit hälsa på hos mina gamla favoriter på evigheter, men nån gång ska väl även det ändra sig.
Så jättefina saker du lottar ut. Jag tar två lotter och länkar till dig också.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie

Maj-Len sa...

En god fortsättning på din lycko-fredag!
Jag är med i lotteriet med 1 lott. Jättefina vinster du har!

mlaymark@gmail.com

Ankie sa...

Så härligt att läsa att din pappa klarade att besegra cansern,
har länkat till din blogg = två lotter

Eddan sa...

Vad härligt med din pappa, förstår att ni är lättade
:-)!

Är gärna med och tävlar men eftersom min blogg inte är aktiv så tar jag bara 1 lott.

Trevlig helg!

AnnapåGrönkulla sa...

Vilket glädjebesked för er! Jag förlorade min pappa i cancer för tre år sedan så jag förstår verkligen glädjen.
Är gärna med och tävlar, har länkat här i högra spalten:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Vardag och flärd sa...

Så många tävlande!! Men jag vill ändå vara med och tar 2 lotter!
Ha en fin kväll!
Kram Eva

Stinas vardagsrum sa...

Vilken fantastisk vinst, det är klart att jag också vill vara med. Jag tar två lotter.
Jag är verkligen glad för din/er skull att din pappa blivit frisk! Jag är så glad för varje dag som mina nära och kära mår bra. Man ska verkligen fånga dagen... Kram.

Inas sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har helt underbar. Jag vill vara med och tävla med 2 lotter, och jag länkar till min blogg.
Ha en underbar helg, kram Ina

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin!
Vilket besked,det bästa man kan få.
Jag gläder mej med er.I vår familj har vi varit med om det motsatta.
Självklart vill jag vara med i din ljuvliga tävling,vilket vackert pris.
Länkar också.
Ha en finfin helg.
Kram Anette

Anki K sa...

Åh va skönt för er att pappa är frisk =)

Jag är med och tävlar med 2 lotter..

Ha en trevlig helg!

Spacegirl sa...

Vilken fantastisk utlottning!
Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/6-februari-vinn-vacker-keramik-vinterte-oc.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Vilken trevlig blogg du har och en sådan trevlig utlottning!
Gläds med dig!!
Ha en skön helg
Britt

britt.jonesig@teliacom

Annelie sa...

Gomorron Malin,klart jag är med..:)) Jag vill ha två lotter,har länkat från min blogg..Önskar dig en riktigt mysig Lördag...Kram/Annelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var fina nyheter om din pappa, så härligt. Och grattis till alla besök, jag är med och firar. Länkar och håller tummarna.
Trevlig helg
Kramar
AnnaMaria

Norrfrids Eija sa...

Vill gärna vara med och fajtas om den vackra keramiken. Har länkat så två lotter blir det till mej!
Eija

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, grattis! Vad underbart att din pappa mår bra igen! Måste vara en stor tyngd som lättat från era axlar...

Jag är gärna med på utlottningen. Tar två lotter på stört!

Kram/Anna

Liza sa...

Åh jag vill gärna vara med, så fina saker hon gör!
Tar 1 lott!

Härligt att höra att någon besegrar den hemska sjukdomen..!

Kram till dig!

Liza

norrgårds sa...

Hej, jag är jätte gärna med i din utlottningen, jag länkar även till dej från min blogg så jag tar två lotter.
Hälsningar från Åland

cat sa...

Hallå där, klart att jag vill vara med i din utlottning. Jag länkar så klart och räknar i hop det till två lotter.
Det gläder mig att din far avgick med segern, det är inte alla förunnat.
Ha de gott. Catarina

ejmis sa...

Vilka fina priser!! Klart jag vill tävla =)
Två lotter tack!!

http://ejmis.blogg.se/2011/january/tavling-11.html#comment

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Vad kul, jag är gärna med och tar en lott!
Tänk vilken lycka att besegra eländet! Tyvär kunde ingen av mina föräldrar besegra...
Kram Agnetha

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning. Jag deltar med två lotter och länkar från min blogg. Underbart att höra om någon som besegrat cancern, förstår att du är lycklig!
Kram/Annie

Jenny sa...

Hej Malin!
Grattis till alla besöken här på bloggen!

Jag är gärna med och tar 2 lotter tack, länkar från mig med bild!

Kraam Jenny

Lilla Kråkslottet sa...

Till att börja med gratulerar jag till fina besked! Vad skönt det måste kännas!
Sen vill jag gärna vara med om en lott!

Chapmans dagbok sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina keramiken. Jag länkar också så det blir två lotter, tack. /Hälsningar Ing-Mari

Anonym sa...

Hej!
Oh vad jag längtar till landet när jag läser din blogg, det känns som när vi bodde i Dalarna. fortsätt i samma stil älskar det!!!
vill va med i utlottningen en lott blir det men mina tummar glöder snart. Hälsning Meta

Så Vitt Jag Vet sa...

Malin, jag känner med dej ! Vad underbart med att veta att de nära och kära är friska. Bästa gåvan man kan få.
Utlottningen vill jag ju vara med om och länkar.
Förvånar mej inte alls att du har så många besökare. Din blogg har en
speciell känsla. Blir glad så jag ser att du gjort inlägg.....
Kraaam
Sanne

Anonym sa...

Hej
Vill också vara med och tävla, med en lott, om den superfina vinsten. *fantiserar redan om hur mysigt de vore att få dricka sitt kvällste ur en sådan fin mugg*
Trevlig helg och tack för all den inspiration du ger via din fina blogg.
Johanna

Anonym sa...

Klart man vill vara med!!
Förstår precis din lyckokänsla när du fått sånt underbart besked vad det gäller din pappa. Förlorade min älskade mamma pga cancer i december...
Ta vara på varandra!!
Kram!
Lotta

cresporajza@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej, fantastiska muggar: en lott till mig tack!
/Carin utan blogg (cfunseth@hotmail.com)

amandahornfeldt sa...

Grattis! Och vilka härliga besked att få såhär på en fredag :)
Jag kniper två lotter!
Kram

Lilla Lycksta sa...

Vill gärna vara med och få chansen att vinna de fina muggarna. Länkar till dig. Ha det gott! Hälsa din pappa.

Kram Camilla

Anonym sa...

Vilket härligt besked din pappa fått förstår din lycka (miste min pappa i en inoperabel hjärntumör)!

Vill gärna vara med i utlottningen av de fina muggarna och tar 1 lott.

Trevlig helg!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan Malin!

Givetvis vill jag vara med och fira vid ett
sådant glatt besked!

Hoppas även på jättetur i utlottningen av de otroligt fina vinsterna!!

Glada hälsningar från Susanne
gotland(at)speedmail.se

Marie-Louise sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. Jag länkar senast imorgon på min blogg.

Fröken Tindra sa...

Vilket härligt besked din pappa fått! Underbart!
Jag är gärna med och tävlar. Tar två lotter och håller tummarna.
Hoppas att du har en skön kväll!
Kram!

Annas Vita Rum sa...

Hej, vill gärna vara med med en lott!
Så glad för din skull med din pappa.
Varma hälsningar

Strandkullen sa...

Åh vad skönt att få ett så positivt besked om din far!!! Jag vill gärna vara med och tävla om dina fina priser...kramis semlan

Två hjärtan sa...

Hej,
Jag är gärna med och tävlar om de fina sakerna som du lottar ut.
Jag länkar från min blogg också så då blir det två lotter.
/AK

Drömmar och Verklighet sa...

Jag är också gärna med och tävlar om så fina saker :) Jag har länkat också! Trevlig helg önskar Anna

Nyanser av vitt sa...

Hej Malin,
Jag är gärna med i din utlottning och hoppas på stooooor tur.
Kram Agneta

Anonym sa...

Hej
Det är så underbart med såna besked, man önskar alla kunde fått det.
Nu känns inte tävlingen så viktig, men jag hoppas på tur igen hos dig. ( en lott) Bägarna jag vann förra gången har blivit ljuslycktor oc är jättemysiga.
Kram Katarina
kasoderman@hotmail.com

Zink & vita ting sa...

Vilken seger!Att besegra cancern!
Att få sådana besked är obeskrivlig lycka!
Fantastiskt!
Vill gärna vara med i din fina utlottning!
Länkar så klart!

Kramar Mimmi

Maria Berg sa...

jag vill var med ! MB

Systrarna vitt sa...

Hej, såå fina vinster är riktigt sugen på att vinna. Jag länkar också.
Kram Liselott.

Therese sa...

Jag kniper gärna en lott! Och passar även på att gratulera till det glada beskedet!!! Cancer är en otrevlig gäst som tyvärr hälsar på i allt för många hem... KRAM

liven sa...

Heisann
Vil såklart være med i din tävling!
Kjempefine saker!!
Så godt å høre om din far. Forstår at du er lykkelig :o)

Karin - Mina Rum sa...

Vilken härlig och befriande fredag för dig! Underbart.
Jag är gärna med och tävlar om ditt lyxiga pris. Ska genast länka. Så, två lotter tack!
Ha en fortsatt fin helg. Kram, Karin

Susanne sa...

Hej,jag vill gärna vara med i din fina utlottning,,Jag länkar hos mig med bild..Ps vilken vacker blogg jag hittade till...

Boviksmarinan sa...

Hej Malin!
Själv klart är jag med på din urmysiga tävling.
Hoppas vi hörs snart igen, varit lite dålig med att hinna med bloggandet. Ska försöka få mer tid:-)
Kramis Linda
Ps Länkar till min blogg

A House With A View sa...

Vilka goda nyheter du och din pappa fått! Förstår att det underbart!! Och självklart vill jag vara med i din fina utlottning! Länkar från mig och deltar med två lotter!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

Ann-Helen sa...

For en fantastiske beskjed å få, gleder meg med deg;)

Jeg har falt så for den nydelige røde huset deres,som en drøm!!

Ha en fin søndag;)

Klem

Vit Poesi sa...

Vilken superfin vinst!
Ö´Är såklart med och tävlar!
Länkar hos mig
kramkram Malin

care69 sa...

Härligt besked, har själv varit i den situationen med min pappa.

Har länkat så jag tar gärna två lotter:
http://care69.blogspot.com/2011/01/6-feb-vinn-keramik.html

care69(at)live.se

liselotte sa...

Hej! Vilket härligt besked! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/01/keramik-62.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Pockethexan sa...

Jag blir riktigt glad för er skull att ni har fått ett sådant gott besked, för min familj fick inte det då vi före jul, lagom till min fars 65 årsdag, fick beskedet att han har drabbats av cancer...

Nu ska jag försöka tänka på annat och vara med i din jättegulliga tävling som jag skulle bli väldigt glad om jag vann något av. Lägger ut en länk till din fina blogg, då blir det 2 lotter för mig o så hoppas på min tur!

Kramis från Pockethexan själv!

vitadrömmar & små kottar sa...

Ååååh vilket underbart hem du har!
Du och din far har ju alla redan dragit högst vinsten!
Önskar er all lycka!
Skönt att han besegrat en svår sjukdom!
Jag tar en lott och hoppas på vinst! <3
Kraaaaam Eleonor!

aqui pelo campo... sa...

i wish i can win just one of these mugs...
Thank you for this
love from portugal,
Mila

Lotta sa...

Först och främst, vad härligt att din pappa vann över den eländiga Mr C!!!

Tävlar gör jag med en lott.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket underbart besked din far och hela familjen fått!!

Jag vill gärna vara med i din utlottning och länkar från min blogg.

Ha det fint!
Kram,
Regina

Kajsa sa...

Fin blogg o fin vinst! Jag vill gärna vara med o hoppas på tur! Cancer är till för att besegras! Vår dotter besegrade sin leukemi i somras♥ Ha det gott!

lilla strandkulla sa...

Halloj..kul med tävling!! jag tar två lotter och hoppas på dena underbara vinst

Inge sa...

Så skönt med såna besked. Vill gärna vara med i din fina utlottning. Två lotter, tack, har länkat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ha det gott!

Umm-Yara sa...

Stort grattis till 100 000 besökare - ofattbart många! Jag vill jättegärna vara med i din utlottning. En lott till mej.
Kram från Kristin i Borås

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna i din utlottning!

Ha en skön kväll!

Mammasblommor sa...

Underbart med ett sådant besked, förstår din och familjens glädje, hälsa är så dyrbart!
Vill gärna vara med i din fina utlottning! Länkar från min blogg för 2 lotter!
Ha en fin ny vecka!
Kram Margot

Anonym sa...

Åh vad underbart!
Hittade nyss din fina blogg.
Hoppas på vinst med min enda lott!

Mvh
Mona
mosv@home.se

Anonym sa...

Så härligt för er familj med ett lyckligt besked. Vilken fin tävling! jag älskar te & choklad och keramiken var ju bara underbar så jag hoppas på turlott:) hälsningar Anna (annapanna77@hotmail.com)

Erika Wilhelmsson sa...

Men åh vad skönt för dig och din familj att höra detta. Vad härligt!! Jag har startat en insamling i förmån för cancerfonden på min blogg. Jag har auktioner där alla pengar auktionerna ger går till cancerfonden. Du får gärna gå in och kika om du vill. Men det var inte det jag skulle säga. Jag skulle egentligen vara med och tävla :)

Länkat har jag gjort här: http://noonewantsforever.blogspot.com/p/jag-tavlar.html

Hälsningar
Erika Wilhelmsson

Rosor och ruiner sa...

Hej! Är gärna med i din fina utlottning, jag länkar hit så jag kniper två lottter :o)

Lena/isis sa...

Wow vilka fina saker. Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat. Nu ska jag kika vidare här hos dig. Kram

north pal sa...

hello,please enter me in your giveaway. that would be absolutely wonderful. i don't know your father,but anyone who gets a clean bill of health from cancer has been blessed. i know how you feel as i am also a surviver. Bestest,Denise denisesolsrud@hotmail.com

Bokcaféet i byn sa...

Hej!
Ett sånt gott besked ni fick! Härligt!
Jag önskar vara med, länkar också! Jätte fina priser!
Ha en bra vecka!
önskar Anna T

Hem & Drömmar sa...

Vilket fint porslin. Jag är hemskt gärna med och provar lyckan. Länkar även från mig = 2 lotter och dubbel vinstchans till mig :).
Ha de bra, Ing-Britt

Annelie sa...

Underbara fina saber i denna utlottning - vill gärna vara med
Har länkat hos mig med bild
Härligt med din pappa - må väl
Kram

Siw sa...

Hej Malin! Kul med utlottning och med så fin vinst! Jag har länkat!
Ha det bra!

sandra sa...

Hej!

Hittade precis till din underbara blogg! Kul att en länkad utlottning på någons blogg kan få en att upptäcka nya fina bloggar!

Jag vill gärna vara med, har länkat till dig, så jag tar två lotter. :)

Ha en skön dag!

Kram sandra

En helt vanlig Isabell sa...

Jag är gärna med och hoppas på mina två lotter :-D Plötsligt händer det ju! :-D

mail: bellybus@hotmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Jag har också länkat för en extra lott! Hoppas!

http://belllybus.blogg.se/2011/january/vacker-keramik-the-och-tryffel.html

mail: bellybus@hotmail.com

Inga-Lill sa...

Underbart att han besegrat cancern!
1lott) Jag vill gärna vara med i tävlingen. Håller mina tummar och tår,hoppas på att det är en vinstlott jag får :-) Må Gott! famwarnil@hotmail.com

Hemma hos oss sa...

Vilka bra nyheter och självklart tar jag med mig två lotter härifrån! Jag ÄLSKAR hjärtan (och stjärnor) det kan inte bli för mycket med sånt- faktiskt! =)

Britt sa...

Hej och stort grattis till så många besökare men det är en fin blogg och jag tittar in igen. önskar vara med i tävlingen och länkar också så 2 lotter önskar jag mig//Britt

Hilde sa...

Så fin blogg du har! Det er første gangen jeg er innom her. :-)
Prøver gjerne lykken med et lodd.

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott:)
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

TapetserarEva sa...

Hej, otroligt,Grattis!!

Visst är det på sätt o vis lite "läskigt" att människor man inte känner "hälsar på" oftast utan att länma spår efter sig, det tycker jag i alla fall.

Tack att du bjuder på dig och ditt liv, ber om 1 lott o hoppas såklart på tur//Eva

Therese sa...

Hej! Jag är gärna med i utlottningen!
Har lagt upp en bild och länk på min blogg.

Mvh // Therese

Anonym sa...

Jag är med i utlottningen. En lott får det bli då jag saknar blogg :-) Jag skickar detta som mail också. Vad bra att din pappa är frisk! Kram

Elsa och Helena sa...

Hej Malin! Så klart jag vill vara med och tävla on den fina vinsten...länkar också. KRAM Helena

Larisiya sa...

Чудесная лотерея! И чудесный Ваш блог! С большим удовольствием записываюсь - беру картинки 1 и 2 - очень красиво, они размещены на левой стороне моего блога тут : http://larisiya.blogspot.com/
Спасибо за возможность, дорогая Малин!

Anonym sa...

Vill gärna ta en lott:)
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Tess sa...

Jag är väldans gärna med...tar två lotter. Länkat här --> http://tessbloggar.blogg.se/2011/january/utlottning-hos-malin.html

Ha en fin dag!
Kram

Gratisens! sa...

Kul att det går bra med er blogg, jag är självklart med!

Mail: awzome@gmail.com

Nina sa...

Hej Malin!
Grattis till alla dina besökande, och till din pappas glada nyhet! :)
Jag blir gärna med i din utlottning. Provar lyckan med 2 lotter.

Hälsningar Nina

Anonym sa...

Hej! Trevligt att din pappa är frisk nu. Jag vill gärna var med i utlottningen. Kram Mia

Birgit sa...

Är gärna med Länkar oxå = 2 lotter. Skönt med ett sådant besked!!som du fick .
Kram
Birgit

pysseltanten sa...

Vilket härligt besked!...
Självklart vill jag va med o tävla..tar 2 lotter..länkar såklart..
Kraamizar Git

Anonym sa...

Povar lyckan med en lott. Vilka underbara muggar och vilken söt skål!
Mysig blogg!
Kram Sara
sara_gustavzon@yahoo.se

Anonym sa...

Vilken jättefin blogg ! Jag blev såå glad då jag hittade hit !! Hit kommer jag att kika in ofta och läsa !
Kniper två lotter och hoppas på vinst såklart !
Kram fr. Ulla-Karin i Piteå (ullak40@bahnhof.se)

Hildas hem sa...

Jag tar en lott och hoppas givetvis på att vinna dessa finfina grejer! :)

Ha en fin dag!
Kram Sofia

familjen & inredning sa...

Jag är gärna med...
Har länkat oxå...
Kram Kicki

Anonym sa...

Klart jag vill ta chansen att vinna så fin keramik. Jag tar en lott./KataM
kata.moll(at)gmail.com

Ninoz sa...

Vilket fint set och mysig blogg :) Har aldrig vunnit i någon bloggtävling så hoppas på tur nu!
Deltar med två lotter. Har även på min blogg:
http://ninozia.blogspot.com/2011/01/jag-ar-med-och-tavlar_26.html

Ha det bra :) Kram

Emilia sa...

Jag vill gärna vara med. Glädjs åt ditt besked! Härligt sett du lottar ut. Ha det gottit! iceblueeyes_85@hotmail.com

rustik charm sa...

Hej Malin.

Vilken fin utlottnig. Jag är gärna med, länkat i bloggen så jag kniper 2 lotter:)

Kram Kristina

4U2! sa...

150 före mig, chansar ändå för det är så fina vinster! 2 lotter
(länkar självklart)

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Vilken underbar keramik du lottar ut! Te och tryffel är ju inte fel det heller :-)
Vilken tur att jag hittade hit i tid så jag kan delta i tävlingen. Tänk om turen håller i sig så att jag t o m vinner, det hade verkligen piggat upp i denna lååånga vinter.
Länkar till dig från min blogg, så 2 lotter tack.
Ha det gott. /Ingela

Anonym sa...

Har läst den blogg ett tag, så härlig!

Är gärna med i utlottningen

lindaghr@hotmail.com

Maria/Javabönan sa...

Haha...undrar om det ens lönar sig att ta 2 lotter om man ska ha någon tur? ;-)

Jag slår till på stort och tar 2 lotter.

Tänk om du ville lotta ut den där vackra lampan du har rummet med fönstrena, glasverandan eller vad det är. Du vet nog vilken lampa jag menar. ;-)

Kraaaaaaaam,
Maria/Javabönan

Annas tipsarblogg sa...

Är supergärna med och har tipsat så två lotter till mig http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/01/keramik-mm.html

Camilla Åberg sa...

Hej
Jag vill också gärna vara med i utlottningen och samtidigt gratulera till det underbara beskedet.

Jag har själv 2 nära med canser och gläds jätte-jättemycket över ert besked.

Camilla Åberg
mickes.fru@gmail.com

Viveka i Bläckhornet sa...

Halloj vännen!

så härligt att vara tillbaka i blogglandia igen :D:D Jag har verkligen saknat alla vänner, fina bilder och härliga inlägg. Men svåra händelser som inträffade förra året gjorde att all kraft gick ur mig. Men nu har vi rest oss och jag vill lämna det hemska bakom mig.

Superfin vinst har du som utlottning!
Jag kniper 2 lotter och länkar bums!

Ha en alldeles underbar dag vännen

Kram Viveka

E-B sa...

Grattis till 100 000 besökare! Jag är med o tävlar om två lotter.

Lantliv och Loppis sa...

Hej!
Klart jag vill vara med och tävla!
Tar två lotter då jag länkar på vår blogg =)
Ha det så bra!
Kram Ellen

Längtans Hem sa...

Hej Malin!

Oj, många många grattis på alla håll och kanter! Grattis till besökarantalet men faktiskt ett större grattis till din pappas besked! DET är stort!

Självklart vill jag vara med och fira!
Två lotter, tack - länkar så klart från bloggen!

Ha en härlig torsdagskväll!
Kram ia

Isabelle sa...

Jag kniper en lott!
bellusss@live.se

I mina gömmor sa...

Härligt besked ni fick! Det måste vara helt underbart och en spänning som släpper!
Är gärna med och tävlar.
Två lotter då jag länkar i min blogg.
Mvh, Malin

Anonym sa...

Hej!

En av alla dina anonyma tittare som inte själv har blogg... Gärna med i denna utlottningen av dess underbara muggar. En lott tack :)

Gillar din goa sida...
Anna-Mia
mia.backa@telia.com

clea sa...

ojojoj vilken vinst! jag tar två lotter eftersom jag har länkat i min blogg!
http://cleaclea.blogg.se/2011/january/6-feb-muggar-mm.html
cleaclea@live.se

Anonym sa...

Hej, första gången jag besöker din sida, otroligt fina saker du har i ditt hem!

Jag har ingen egen blogg, men en mejladress, så jag vill gärna ha en lott i din utlottning! :-)

helene.liberth@bredband.net

Anna L sa...

Jag är gärna med o tar en lott

hillevianna@hotmail.com

Mitt vita hem sa...

Åh så skönt att han besegrat cancern! Underbart!
Jag är gärna med i utlottningen. Så fin keramik vill jag inte missa ju.... :)
Kniper 2 st lotter då jag länkar från min blogg också.

Ha en fin fredag.

Kram Åse

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Hej Malin! Vilket underbart besked du mottog förra veckan! Cancer är en sån hemsk sjukdom!

Jag tar två lotter till mig! Varmkram H.

PS just idag lägger jag ut min ettårs-utlottning. Vinn en cool minnepinne:-)
http://www.stocksundgarden.blogspot.com/

Kerstin B sa...

Jag vill vara med i utlottningen.

Emma sa...

Jag är med! Skulle gärna vilja ge det till mina föräldrar som ställer upp otroligt mycket för mig och den närmsta tiden mer än någonsin. Tar en lott.

emmis_soet@hotmail.com

Lotta sa...

Oj då vad kul... Vill gärna vara med i utlottningen och länkar den bilden. TAr alltså två lotter.

Anonym sa...

Grattis till alla besök!
jag tävlar gärna
mvh ulla
hagglundu@yahoo.se

ANNA sa...

Hej Hallå!

jag vill vara med och tävla om ditt finfina "myskit". Jag har skrivit ett inlägg i min blogg, använt en av dina bilder samt länkat hit. http://wonderings.blogg.se/2011/january/vinn-keramik-te-tryfflar.html
Så två lotter vill jag ha.

Å du... härligt med många bloggbesökare men ändå mycket härligare med ett så positivt besked som det om din far.

Ha en fortsatt skön helg.

MVH/ANNA

Mathilda sa...

OJ villka fina priser!
Jag tar TVÅ lotter och har bloggat om tävlingen här:
http://mathildak.blogg.se/?tmp=29221644
Mvh
Mathilda Kleinfeld
m_kleinfeld@hotmail.com

Jessika sa...

Ja e me o tävlar!! :D

TVÅ lotter*

Länkat här: http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/january/keramiktetryffel.html

jag_jessika@hotmail.com

Anonym sa...

hej
jag tävlar gärna med en lott
mvh ulla
hagglundu@yahoo.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar (:
Kram Johanna-Sofia
mungipa@hotmail.se

Thora sa...

Gratulerer :-)) Jeg vil veldig gjerne være med i din give away og kan få 1 lodd. Jeg gleder meg til å følge din blogg, den er jette fin. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

Ellinor sa...

Grattis till alla dina besökare! Jag vill gärna vara med i din utlottning och tar två lotter, tack.
Kram
Ellinor

Monika sa...

Tummen upp för beskedet! Jag vill gärna vara med i din utlottning också. Ta väl hand om dig. empty_heart@live.se

Elina sa...

Först ett stort grattis till din pappa, vilket glädjande besked!

Sedan vill jag gärna vara med i det fina lotteriet. Jag tar två lotter, tack!

Ord & Känsla sa...

Härlig blogg, har precis hittat hit!
Jag är gärna med i din utlottning av fina saker och länkar även från min blogg.

Kram Helena

Hjemme hos meg sa...

Heihei!
Fant din blogg nå :) Og jeg vil være med å feire! Tar 2 lodd :) Tusen takk!

Nå skal jeg titte litt mer på bloggen din :)


Klem Anette

gamla skolan sa...

Härligt med positiva besked !
Jag vill gärna vara med i din utlottning !
Kramar // Susanne ♥

Lizette sa...

hej hej
jag är gärna med och tävlar om 2 lotter
har länkat
http://thisisliz.blogg.se/2011/january/jag-tavlar-2.html

håller tummarna

Helene sa...

Så morro! Jeg blir selvfølgelig med på denne flotte giveawayen, og legger inn 2 lodd :)

Anna-Karin sa...

Hej! Vill givetvis vara med och tävla om dessa fina saker och tar därför två lotter.Har länkat till dig på min blogg.

Malin ~ Lillpiga sa...

Jag länkar med bild i min blogg och tar gärna två lotter. :) Jag vill också säga att jag förstår verkligen att ni är lyckliga nu när din pappa besegrat cancern, min egen far gick bort i den sjukdomen när den besegrade honom efter tre försök. Stora lyckokramar till er!
http://lillpiga.blogspot.com/2011/01/blogcandy_31.html

Martina sa...

Jag är gärna med och tävlar med 1 lott. Underbara muggar att mysa med nu när det är kallt.

koppfnatt sa...

Hejsan!
Jag är gärna också med och tävlar med 1 lott.
Vilken trevlig blogg du har.
Kram Åsa

Cajsas Faster sa...

Här var det trångt om saligheten:)
Hoppas ändå på tur och länkar och gratulerar till alla besökare!
Marie

Marita sa...

så vackra muggar och skål..vill gärna vara med och tävla om dem. länkar i bloggen min = 2 lotter, tack!
~marita~

Anonym sa...

Underbart vackra ting! Självklart vill jag vara med i utlottningen!
Mvh Snufsangirl

moimukulatt sa...

Hej.
Trillade för första gångne in på din sida.
Genast en stor favorit! Vilken härlig blogg.

Sj'lvklart vill jag vara med i utlottning, trots att jag aldrig brukar ha tur.
Men någon gång skall den väl vända ;)

Jag lägger en blänkar i min blogg med, så två lotter har jag gärna.

Nu skall jag läsa igenom hela bloggen, tar nog lite tid va?
Men tror det är värt det.

Ha en bra tisdá

Magda

Camilla sa...

Skönt med ett bra besked!! Deltar gärna med en lott i tävlingen!
Camilla muminmammaliv@gmail.com

Eva i Halmstad sa...

Hej
Vill väldigt gärna vara med och ta en lott i din utlottning, så fina muggar.
Vill ha !! =)

Må gott
Eva.

Hemma hos sa...

Hej!
Vilka helt underbara muggar och skålen var super fin!
klart man vill vara med i din fina utlottning av såna underbara priser!
Länkar från bloggen så tar två lotter, Tack!
MVH MALIN

The House of Antoinette sa...

Superfina...jag älskar keramik och vill väldigt gärna vara med i din utlottning.
Länkat o klart så det blir 2 lotter till mig...

Kram Anette

Cнaяloттε sa...

Hej :) Jag knipper självklart 2 lotter på en gång.. Var ju en hel del anmälda men man får väl hoppas på lite tur :D Ha en toppen dag!

Lantligt i smultronbacken sa...

Vilken härlig keramik, så klart man vill vara med att få chansen att äga den. Jag länkar från mig och håller tummar och tår nu.

Kram Teres

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 231   Nyare› Senaste»