måndag 3 januari 2011

Vardagslyx!!!



Hej!!! Så var det måndag & slut på min långa ledighet:o( Men jag ska inte klaga jobbar två kvällar sen är jag ledig 5 dagar igen!!! Kikar in med ett snabbt inlägg med en julklapp!! Fick det här underbara badsaltet av sonen....valde det själv....*ler*....

Igår när vi varit ute en runda på skidorna blev det ett varmt bad med lite badsalt;o)
Riktig vardagslyx!!!!

Hoppas Ni får en bra måndag;o)
Jag tar en tur på skidorna idag med, dags att ge sig av!!!
Kram Kram Malin

25 kommentarer:

Country Hill sa...

Vilken underbar julklapp, låter mysig med en skidtur. Så roligt det var att få läsa Din fina årskrönika, massor av vackra bilder.
God fortsättning på det nya året!
Kram Lena

Mitt hvite hus sa...

Så koselig gave fra din sønn..

og høres herlig ut emd en skitur og så et deilig bad..

dette er hverdagsluksus..

ha en fin dag,

klemmer =)

Hulda sa...

Nå har jeg riktig koset meg med dine flotte bilder fra året som er gått. Så skjønt! Og for et herlig hus dere har!

Nordingården sa...

Vilket badsalt och vackra inbjudade bilder och stilleben som vanligt!!! Mari.

Fågel Blå sa...

Åhh så fint badsalt!!!!!
Hoppas du får en fin Måndag!
Kram Kathrine

Änglarnas hus sa...

Hallojsan i stugan!!

vilket ljuvligt salt..vackert med alla rosenknoppar..känner nästan hur det luktar!!

ha en fin dag!! Kramis Sanne

Vintage House sa...

Åh vad härligt det låter.
själv ska jag gå ut och gå med vagnen:)
ha en ljjuvlig dag
kram
sandra

Loppisliv sa...

Vad det låter härligt med skidtur, när solen skiner mot en klarblå himmel spelar det ingen roll vilken årstid det är, allt känns bara så bra då :-)) Vilken fin årskrönika du bjöd på, underbara bilder! Kram Paula

elsamarianne sa...

Å vilket härligt badsalt. Och tänk att ha badkar... antar att det inte är samma funktion om man strör saltet över sig innan duschen... som får begränsas pga liten varmvattenberedare....
Men man kan ju önska sig en god, avslappnande duschkräm kanske...
kram elsamarianne

Hanna sa...

Så vackert på fatet.
kram
Hanna

Systrarna Hjertén sa...

Låter härligt!

Va, bra med barn som ger en så bra presenter...det var samma här ;D

Mvh
Frida

promenader på landet sa...

Hej vännen! Det låter väldigt skönt med ett bad efter en skön skidtur! Lite vardagslyx behöver man ibland! Må så gott kram från Maria

Ett Vitare Hem sa...

Vilken fin julklapp och så skönt att åka skidor!
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

Vita verandan sa...

Vardagslyx på hög nivå!
Bra när man väljer själv vad man vill ha:)

Kram Anna

Lissboden sa...

Hej Malin!
God fortsättning på det nya året. Vilken fin årskrönika du gjort, otroligt många vackra bilder som ger mycket inspiration.
Jag tackar för komplimangen du gav mig och maken. Jag börjar bli lite linslus nu men jag bjuder på det och det känns lite personligare så.
Visst är det härligt i skidspåren nu, det är bara att passa på när vintern är så vacker.
Ha en fin vecka!
Kram från Maria

Lyckoslanten sa...

Det låter så underbart med skidtur och bad! Måste kolla om mina grannar har gjort upp något spår åt mig! ;o) Bra om du får fem dagar ledigt efter några kvällars jobb! Ha en underbar vecka! ♥

fröken knopp sa...

Underbart med Vardagslyx, det behöver man definitivt!! :)

Varmaste Kramarna Elin

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken härlig julklapp från sonen:) Så skönt med ett bad nu när det är så kallt ute!

Kram Susanne

Secret Garden Cottage sa...

Hello Malin,
Lovely blog!
Happy New Year, and enjoy your skiing!
~ Jo :)

Anonym sa...

Hej Malin!
Gott Nyt År till dej och familjen! Det var ett tag sen jag var inne på din blogg, så nu har jag haft mycket att titta på. Lika härliga bilder jämt och ständigt här hos dej, njuter av allt fint. Vad roligt att se och läsa din årskrönika. Ha det så bra, vi syns!
Kram Eva G

Tulipa sa...

Hej Malin!

Du är flitig på längdskidorna, låter så härligt!

Lyxig liten julklapp att gotta sig med efter kalla vindar...

Kram Mariette

Rosor och Spetsar sa...

Hej Malin, har njutit en lång stund av dina fina bilder från året som gått.
Häligt badsalt sonen gav dig, visst ä det avkopplande med ett bad.
Ha nu en bra börjab på det nya året
Kram
Annelie

Caja sa...

Åh...jag älskar vardagslyx....små ting som förgyller...En lisa för kropp och själ!

Må väl/caja

envilsenloppa sa...

Vilket läckert badsalt!
Nu doftar du väl som en hel rosenknopp ;-)
God fortsättning och tack för dina kommentarer !
Kraam/Lotta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Låter härligt, och du har säkert fina spår i närheten. Idag vräker snön ner här, usch och fy nu tyckte jag att det räckte för ett tag.
Varm kram
Annamaria