onsdag 5 januari 2011

Vintrigt Stilleben;o)

Hej!! Nu har jag jobbat mina två kvällar så nu är jag ledig i 5 dagar!!! Så skönt;o)
Bjuder på ett vintrigt stilleben idag.....

Glaskupan är från House Doctor, inhandlad för många år sen på en webbutik...Tänk vad man kan hitta i sina gömmor;o) Brickan är loppad så klart!!! Bibeln arvegods...

Mina Julrosor har en viss benägenhet att gulna i bladen, egentligen ska de väl vara ute? Kanske är därför.......De är iaf Julens/Vinterns vackraste blomma;o)

Ha en trevlig TrettondagsAfton!!
Har fått flera nya följare, Välkomna;o)
Kram Kram Malin

31 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket vackert stilleben!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

Hanna sa...

Vackert.
Kram
Hanna

Ljuva Magnolia sa...

Härligt med lite ledigt :)
Fint stilleben du visar, alltid härligt med inspiration! Jag tror oxå att julrosor trivs bäst ute för min mår inget vidare bra inne hos mig, hoppsan hejsan. Den går nog i graven vilken dag som helst nu..
Får byta till något härligt vårigt snart =)

Ha en härlig dag,
kram Catta

skifferhuset sa...

Vad skönt att vara ledig ett tag! Jag har faktiskt tagit mig lite semester några dagar! Så fina bilder du delger oss! Ha en fin dag! Kram Iréne

ps tävling på "G" ds

Änglarnas hus sa...

Hiiloj!

Skönt med avbrott för jobb..så at du kan njuta av ledigheten igen!

min julros har också gula blad..kanske för varmt som sagt!?

Ha en härlig dag!! Kramis Sanne

Fågel Blå sa...

MMM så fiint!
Önskar dej också en fin afton!
Kramis Kathrine

Mira sa...

Å din blogg, er så vakker!
Hos meg snør det i dag! Koser meg inne med tente lys.

Klem,

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Åh, vilket vackert, vintrigt stilleben. Älskar julrosen, så fin blomma.
Ha nu en riktigt skön långledighet och fin trettonhelg!

Kram Anna-Lena

Sköna o Gröna Ting sa...

Tjingeling i stugan!!!

Härligt vinterstilleben och visst.., julrosen är bland dom vackraste blommorna på vintern!
Skönt med lite ledighet.., njut i fulla drag!
Kram till dig
Marianne

Skogslyckan sa...

Vackert stilleben!I helgen skall det sista av julen städas bort, längtar efter att pyssla runt i hemmet. Ha en skön trettondags helg!
Kram Pia

Nordingården sa...

Ett otroligt vackert vinterstilleben!
Trevlig trettondagsafton önskar Mari, Sören & Eskil:)

Anne-Lie sa...

hej!!!
Vilket härligt stilleben du fixat till.Jättefint!!
En härlig helg önskar jag dig!!!
Kram/Anne-Lie

Norr om Köpenhamn sa...

Vackert, vackert.... och på nåt vis stillsamt!
Skönt med lite lediga dagar igen efter jul-och nyårsuppehåll. Njut!!
Kramar Ulrika

Så Vitt Jag Vet sa...

Vackert Malin! Njuter att se dina foton.
Ja jag tycker att jag oxå fått många fler besökare.... Kul....
Kraam från Finland
Sanne

Nyanser av vitt sa...

Så fint du gjort och vad skönt att vara ledig nu.
Kram Agneta

Vintage House sa...

Härligt fina bilder vännen!
ha en mysig dag du med...
kram
sandar

elsamarianne sa...

Jättefint stilleben. Önskar dig en skön helg och lediga dagar.
kram elsamarianne

Margareta sa...

Vackra bilder!!!!!!

Ha en fin trettondagshelg och lediga dagar!
Kram Margareta

Jolins inredning sa...

Hej Malin!

Du tar verkligen jättefina bilder. Vad använder du för kamera?

Vad kul att det blir reportage hos dig också :-). Mycket att se fram mot till nästa jul.

Kram Linda

Caja sa...

jag blir ju då lite nyfiken på vad som finns under kupan.....har suttit ett tag nu...kikat..fram och tillbaka men kan inte se vad det är??!!

Om du har en stund över så är du välkommen in till mig på en liten mysig sångstund ;-)/caja

Lantliv och Loppis sa...

Hej!
Va fint du har det!
Du verkar bo i ett paradis =)
Ha en skön ledighet
Hälsningar Ellen

Soňa sa...

Nádherné zimní zátiší!Moc se mi fotky líbí.Krásný večer,Soňa

Mitt hvite hus sa...

Nydelieg bilder...

herlige fargetoner..

deilig med fri så lenge da..

Kos deg og nyt fridagene..

klemmer 0))

Livet på Vestergård sa...

Så vackra stilleben! Jag gillar verkligen bruna inslag.
Ha en fin trettondag och njut av dina lediga dagar!
Kram Kicki

liven sa...

Koselige og inspirerende bilder!!
Julerosen er vakker...har ikke kjøpt i år...men har to ute i hagen:o)
Klem Kram!!

Gúa sa...

Tack detsamma, mitt hjärtegryn!

Puss & ♥ till dig!
sov gott...

Joyforhome sa...

ett sånt fint stilleben du har gjort där , Tack raring för din hälsning hos mig. Passar på att oxå önska dig en underbar fortsättning

Kram Malin

Caja sa...

Ja men du...tack...jag var så fokuserad på att scrolla upp och ner så att jag överhuvudtaget inte tänkte på det ;-D så tokigt det kan bli ibland...men det är väl mänskligt ;-D

Kram/caja

Livet på Berget sa...

Vackra bilder! Kul att kika in här igen. Jag har missat massor. God fortsättning!
Kram
/Sara

kråke sa...

fantastiska du vilka bilder :)

kram kråke

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Enkelt och vackert, julrosen och banden på kupan var fina detaljer. Härligt för dig och vara ledig nu, imorgon har dom lovat sol.
Ha en fin trettondag
Varm kram
AnnaMaria