onsdag 2 februari 2011

Jag ska ut på Äventyr;o)

Hej!! Onsdag & vet Ni jag har Helg!!! Jiiiipppiii, min syster & jag ska nämligen ut på shoppingäventyr!!!! Ska bli så skönt!!! Jag är ledig i 4 dagar nu;o)

Lite bilder från vedspisen i köket idag, i de färger som jag gillar allra bäst nu;o)

Denna veckans tulpaner är vita!!
Tack snälla Ni för Era otroligt snälla kommentarer om vårt hem i förra inlägget!!
Nu mina fina blir det tyst på bloggen i ett par dagar när jag ska ut på Äventyr;o)
Men jag är snart tillbaka...*ler*...

Malin

45 kommentarer:

Designe sa...

Underbara bilder! Var har du köpt den svarta ljusstaken? Så härligt med 4 dagars äventyr! Spännande! Du får berätta mer sen då! Ha så trevligt! Kram :)

Hagagården sa...

Ha det så gott på er lilla resa och hoppas du hittar mycke fint.
Kram o ha det gott.
Ninni

caja sa...

Ha några jättesköna dagar min fina bloggvän, stor stor kram till dig/c

elsamarianne sa...

Ha så trevligt på din resa och berätta mer när du kommer hem...
kram elsamarianne

Elsa och Helena sa...

Lycka till på Äventyret...låter spännande och kul! KRAM Helena

Nyanser av vitt sa...

Ha det så bra på äventyret.
Kram Agneta

Norrfrids Eija sa...

Ha det så skönt på ditt lilla äventyr, vi må se mycket fina inköp då på bloggen när du är hemkommen...

Skogslyckan sa...

Så otroligt vackert ditt hem är, har visst skrivit det några gånger... Men jag gillar verkligen mixen mellan vitt och att du har en del mörka möbler och inte målar allt vitt!
Ha nu en riktigt härlig tur!
Kram Pia

Vardag och flärd sa...

Jaha, och du menar att vi ska klara oss utan dina fina bilder i flera dagar?!!
Du ska ha det riktigt fint med din syster, shoppingresa det är ju sanslöst roligt.
Förväntar mig att det blir ett jättelångt inlägg om vad ni shoppat när du är hemma igen.
Ha det riktigt härligt!
Kram Eva

Fågel Blå sa...

Ha en underbar resa!!!!!
Kram Kathrine

Nordingården sa...

Oj vilken vacker vedspis och spieselkrans, så snyggt med brunt trä upptill, jag ser dina bilder nedan, du har ett mycket vamt vackert hem, ha en skön lååånghelg! Mari.

Rummet för välbefinnande sa...

Ahhh så många fina bilder jag missat i dina inlägg.....
Jag bara njuter Malin. Tänk, jag har så fina trägolv i sovrummet, i köket, i hallen och i ateljén, men i allrummet så är det så tråkigt och jag funderat allvarligt på om jag ska ta och måla det förstår du. Om jag ber dig om råd så tycker väl du att det är en bra idé, eller hur?????????
*ler väldigt stort nu*
Det gäller ju att fråga dem som man misstänker att man får "rätt svar" av, eller hur?!....
Du vet, en svag, pärlgrå nyans.....

Ha det riktigt bra på din utflykt nu och jag hoppas du hittar mycket spännande som du kommer att fresta oss med sen.
Kram Mia

Mitt hvite hus sa...

Åå så nydelig spis du har...

høres vedlig hyggelig med en tur..Kos dere masse .:

Klemmer =))

Vita små hjärtan sa...

Å vad mysigt!!!!! Ha det så kul!
Kram Agnetha

Hanna sa...

Så fint du har det och vad roligt med shopping äventyr.
Ha en mysig onsdagskväll.
Kram
Hanna

The House of Antoinette sa...

Lyckliga du - hittar du ngt fint så får du allt visa det när du är tillbaka ;-)

Ha ett spännande äventyr, kram Anette

Lundagård sa...

Men oj, oj så vackert hus ni har och vilka härliga möbler och grejer! Kul att hitta hit!

fröken knopp sa...

Hoppas att ni får en underbar helg!!!

Varmaste Kramarna Elin

HOUSE of ADELA sa...

Vilket fantastiskt fint hem ni har! Skulle kunna flytta in direkt;)

Kramar
Adela

Anonym sa...

Ha det gott på äventyret! Låter mysigt.
Kram Marita i Björkhagen

Vintage House sa...

Hej
Så härlig bild..
Ha nu en helt underbar helG
njut och va gla
kram
sandra

Jenny sa...

Hej Malin!
Åh vad spännande det låter! Ser fram emot bilder här på bloggen sen;)

Kraam Jenny

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Kul att få komma ut på lite äventyr! Jag har just kommit hem från ett, visserligen jobbrelaterat men kul ändå.

Ha det så kul! :))

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Så enkelt och vackert på din vedspis! Hoppas du får en riktigt mysig liten resa :))

Ha det gott!

Kram Jenny

Mitt hem är min borg sa...

Hej!
Vilken underbar blogg du har å så fint ni har hemma..
Vedspisen e hur fin som helst.. Å vita tulpaner kan man inte få för mycket av.. =)
Tack för massa härlig inspiration..
Kram!

Joyforhome sa...

åhå så skönt att få vara ledig lite :D hoppas er shopping blir super

Kram Malin

Tulipa sa...

Ha det så bra nu på äventyret och låånghelgen!

Kram Mariette

Hannis sa...

Så himla roligt med äventyr!
Hoppas att du ramlar över en massa fina fynd=))

Vilka fina bilder från ditt vackra hem i förra inlägget!

Kram Hannis

Lyckoslanten sa...

Fina färger i hemmet och ha det så trevligt på Äventyret! ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad spännande med äventyr, hoppas ni får det riktigt härligt!
Kram/Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt med långledigt, ha nu en toppenresa med din syster.
Kramar
AnnaMaria

envilsenloppa sa...

Ååå va roligt , hoppas ni får det riktigt skoj du och din syster !!
Visst är det mysigt att ha en syrra , jag e så glad åt min .
Underbara bilder och många vill ha saker ...
Kraaaam

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Malin!
Låter helt lovely med en shoppingresa med syrran.
Hoppas ni får det riktigt roligt,och gör många fina fynd,och har det trevligt tillsammans.
Må så gott
kram Anette

Huset vid ån sa...

Hej Malin!
Vad kul att åka på äventyr...
Hoppas att ni får en "toppentripp" tillsammans!!

Kraaaam Therese

skifferhuset sa...

En vedspis har jag alltid viljat ha, värmer gott och ser så fint ut! Hoppas er resa blir bra och att ni hittar massor av saker! Kram Iréne

Änglarnas hus sa...

Så härligt det där lät då..låångledig och shoppingmys med syster din!

Ha en riktigt härlig weekend!!

Kramis Sanne!

Livet på Vestergård sa...

Så härliga bilder! Ha ett underbart äventyr :)
Kram Kicki

Solveig sa...

Har sagt det før og sier det gladelig igjen; du har det koseligste hjemmet jeg vet om;o)) Det må være noe med atmosfæren i tillegg til alle de vakre tingene. Takk for alltid herlig inspirasjon, snille du. Kose deg masse på eventyr;o)))
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Hej Malin! Jag håller med alla föregående talare, du har så fin smak tittade på förra inlägget, det är så smakfullt i ditt hem. Ha en super trevlig tur med din syster! Hoppas du hittar mycket fint! Vi ses snart! Eva G

Rosor och Spetsar sa...

Men du vad härligt det låter med äventyr, ha nu så kul.
Ditt hem är så mysigt och inbjudande, vackra färgkombinationer och underbara saker.
Kramar
Annelie

Färjtorp sa...

Vilken otroligt mysig spis! Och vackra färger, håller med, mina favoritfärger med.
Ha en trevlig shoppingsemester!!

Kram Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Malin!

Ha en mysig helg nu och njut av ledigheten!

Kram Sirpa

kråke sa...

Vad härligt med en shoppingtur!! Var inte borta för länge...längtar redan till nästa inlägg!!:)

Kram å trevlig helg..

kråke

Blåbärs och smultronstället sa...

Så lantligt och mysigt.-)
Vad nyfiken jag är på vart ni ska...
Alltid kul att vara ledig och få åka och shoppa!
Ha det så himla kul!
Kram Susanne

Karin - Mina Rum sa...

Vad kul att få ge sig ut på äventyr!
En himla fin spis också.
Kram!