fredag 11 februari 2011

Knoppbräda!!

Hej!! Fredag veckans bästa dag, så sköööööööönt;o) Har varit en seg vecka, sviterna efter förra helgen sitter kanske i.....Kolla vilken fin knoppbräda jag hittade i Sälen;o)

Hade tänkt hänga upp den innan jag visade, men kan inte riktigt bestämma var....Men det ger sig snart;o) Har en till som satt i drängaskåpet i badrummet uppe, den målade jag vit???? Vad tänkte jag på då...det finns sån't man bara inte målar;o)

Den här kommer inte bli vit alltså!!
Nu ska jag se när Anja förhoppningsvis tar medalj i kombinationen;o)
Njut fredagen nu!!!! Ses imorgon;o)
.
Malin

26 kommentarer:

the shed sa...

En sån fin knoppbräda! Som du sagt och jag håller med om att den ska inte bli vit.
Såg dina fina lampor i förra inlägget, så läckra.

Ha en bra dag, må så gott Tina

Vita små hjärtan sa...

Hej Malin!
Jättefina bilder, så fint hos dig. Knoppbrädan var jättefin!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, ibland går man kanske lös med penseln lite för fort.
Men, nu har du ju i alla fall en av varje ;)
Har sett en så underbar knoppbräda som jag har sådan lust att köpa så jag vet inte vad. Men, jag håller ju på att rensa för fullt här hemma så vi får väl se om det blir plats för den.

Visst är väl sakerna från Magnus butik helt underbara.....
Du skulle verkligen gilla att tillbringa några timmar där.

Ha en fin helg!
Kram Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Näääää, jag tror jag lägger av så fin din lampa är. Har ju sett den förut, men du vet - varje gång så blir jag som ett asplöv i benen när jag ser den.
Du har en hel skattkammare hos dig och jag vill ha ALLT!!!!!!!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin knoppbräda, det är ju bra att du hittade en till eftersom du ångrar att du målade den förra;-) Underbara bilder visar du och lampan över köksbordet i förra inlägget, samt krokusarna i Melittahållaren är sanslöst fina. Madonnan i detta inlägg är inte så tokig den heller=)

Ha det gott och en riktigt skön helg önskar jag dig!
Kram,
Regina

Fågel Blå sa...

Åh vad jag älskar din knoppbräda!!!!
Så härligt fin!
Ha en fin Helg!
Kram Kathrine

Vita huset 28 sa...

Oj då... har en likadan knoppbräda med 7 hängare o den har jag målat vit!! Fast den passade bättre så här hemma.
Fast de är verkligen superfina som de är också:)
Ha en skön helg
Kram Camilla

Hanna sa...

så fin knopp bräda.
Kram
Hanna

Vardag och flärd sa...

Underbar knoppbräda, måla den inte. Jag hittade en liknande ute i våra bodar som jag ska plocka in o sätta upp på lämpligt ställe.
Jag gillar ditt hem där du har lite trä, det är så levande och härligt.
Ha en fin fredag!
Kram Eva

promenader på landet sa...

Jättefin knoppbräda vännen! Ha en skön helg kram Maria

Sussi sa...

Ja tänk vad man ändrar tycke och smak...men tur är väl det! Annars skulle det ju ALDRIG ske några förändringar, och det är ju just det som är så roligt...byta ut, flytta lite, måla lite...
Är också på jakt efter en knoppbräda till min arbetshörna som jag håller på att fixa till. Tror kanske att jag har någon liggande i Värmland. Den dyker nog upp i sommar...
Ha en härlig helg!
Storakramen
Sussi

skifferhuset sa...

Måste bara säga att lampan i ditt förra inlägg är urläcker, så annorlunda och fin! Ha en fin helg! Kram Iréne

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Jag har en vitmålad i sovrummet och en trären i hallen....den hängde jag riktigt högt...det blev kanonbra hos mig! Jag är övertygad att du hittar rätt plats hos dig när du funderat lite..

Här i stan har vi haft full snöstorm tills för några timmar sedan och fullkomligt kaos i trafiken... och en sjukling hemma. Men nu skall det kokas musslor till en skaldjurspasta...
Trevlig helg! Monica

Ett Vitare Hem sa...

Åh ja vilken läcker knoppbräda!
Ha en fin kväll!
Kram/Lena

Hem & Drömmar sa...

Hejsan! Verkligen fin knoppbräda. Jag har en liknande och även den har fått vit färg som jag var lite osäker på om den skulle få men det beror väl på vart dom ska sitta. Skulle vilja få tag på en till men då blir den omålad.
Vilken underbar lampa du har över köksbordet. En sådan skulle jag inte ha något imot.
Ha en bra helg, kram Ing-Britt

Susanne sa...

Jätte fin,,härligt med vackra gamla saker..kram

Mitt hvite hus sa...

Så fin knaggrekke.. nydelig farge på den..

ønsker deg en fin helg O=)

klemmer

Fröken Fräken sa...

Kommer du inte på var du ska ha den, så kan jag ta hand om den! Jag har letat som en tok efter en gammal knoppbräda utan att hitta någon...

linnea-maria sa...

Hej vilken fin gammal knoppbräda. Jag kan nästan tänka mig att knopparna är så långa för att man ska kunna hänga grejer/kläder i flera lager, lite compact living a'la fäbod. Ha en fin helg /Therese

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Så fin knoppbräda du har hittat! Den står ju fint där tills du har hittat en annan plats för den.

Hoppas du får en fin helg!
Kram Jenny

Signe 1 sa...

hello raring!! finaste knoppbrädan ever!!:-)

ha en fin helg!

stora kramen s

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt Malin!

Vilken fin knoppbräda du hittade!
Vi har liknande i Jespers rum och dom har blivit målade i vitt men den där var fin som den var!

Hopaas att du får en härlig och mysig helg!

Nu måste jag sova!

God natt!

Kram Sirpa

Annelie sa...

Gomorron vännen,jag håller med den är ju grymt snygg utan vitfärg..:))Ha en härlig lördag nu..Kram/Annelie

liven sa...

Denne var kjempefin i denne fargen!

Ha en fin helg Malin :o)

Norr om Köpenhamn sa...

Knoppbrädan är jättefin som den är. Den hade jag nog inte heller målat vit :o)

Hoppas du får en riktigt skön helg! Själva tar vi till den svenska skogen och sommarstugan idag, för här har barnen februarilov.
Kram Ulrika

Huset vid ån sa...

Hej!
Så fin den var....
Hoppas att du får njuta av en sköön helg!
Stoor Kraam/ Therese