torsdag 17 februari 2011

Mina första skor;o)

Hej!!! Jobbar bara i kväll oxå sen är jag ledig i 3 dagar!!! Det bästa med kvällsveckan;o) Idag blir det några bilder på mina första skor! Svårfotade under glasklockan....Det känns som att det speglade sig på alla håll....

Dessa loppade brickorna kan jag inte få nog av, de är så användbara!! Finns i så många olika storlekar & är lätta att få tag på;o)

Säger Hej då med en liten pärlis idag!!!
Ses imorgon på min lediga dag;o) Tusen tack för alla fina kommentarer!!!
.
Malin

25 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Så söta :)
kul att de finns kvar.
är oxå ledig imorgon så skönt.
kram
sandra

Mira sa...

Søte sko! Så heldig du er som har dine første sko enda.

Ønsker deg ein fin torsdag.

Klem,

Frøken Anker sa...

Hvor er det sødt med sko under en glasklokke. En fin kontrast :-)

Hav en smuk dag
Birgitte

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig vakkert det var... nydelig på fatte med glassklokken og skoene..

ha en fin fin dag O=)

klemmer =))

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så söta, och extra roligt att det var dina. Blev så fint och ha dom under kupan också.
Må så gott
Kramar
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Men såå söta. Jag har oxå mina första skor i en låda någonstans kanske skulle hänga fram dom.
Jag är oxå ledig imorn och hela helgen fast jag jobbar inatt så jag får väl sova bort en stund av morgondagen.
Ha de så gott, kram Ing-Britt

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka vackra skor, önskar att mina första också funnits kvar....
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

Tulpaner & lantliv sa...

Jättegulligt med skorna under glasklockan :))
Jag är oxå galet förtjust i dessa brickor, såå himla användbara, duknings underlägg, ljusunderlägg, krukunderlägg ... lägga fina saker på, eller ha under glaskupor :))

Ha en skön torsdag
Kram Jessica

Nyanser av vitt sa...

Så gulliga små skor Malin.
Ha en fin dag
Kram Agneta

Rummet för välbefinnande sa...

Men, nu har jag ju missat så där onödigt många inlägg hos dig igen.
Så mycket fint...... Jag har också kvar mina små skor och jag är så otroligt glad för det. De kanske får hamna lite på hedersplats i glaskupan här också.

UUUUUUUuuuuuuuuujjjjjjj säger jag bara för din lampa. Är så tokförälskad i den så jag blir knasig. Idag har jag fått mig sådana inspirationsknäppar när jag bloggat så jag vet inte vad. Har du sett Marie´s (vita ranunkler) fönster?
I så fall förstår du vad jag menar.
Ha en fin dag och tusen tack för all energi jag fick nu.
Kram Mia

Ardisia sa...

Hej!! Vilka söta små skor! Fint att ställa dom under glaskupan, tack för idet!
Njut av dina lediga dagar sen =) Kram Mia

caja sa...

Vad fint att sätta dem under glaskupan...Jag har min lilla kappa kvar som jag kom till Sverige i men jag vet inte riktigt vad man ska göra med den...ideér och tips tages gärna emot...

Ha en fin dag/caja

Vitaboet sa...

hihi så söta små rackare, och tänk att dina små fossingar varit i dom:) Jag har också mina kvar, och dom ska jag vårda ömt:).

Ha en jätte fin dag.

Kram Camilla

Anonym sa...

Kul att de finns kvar saker sen man själv var liten,de är ju dubbelt så kul att ha de framme när man vet vem som har haft dem.De passade ju fint i kupan också kram B

Lyckoslanten sa...

Mina första skor har nog inte sparats. Värdefullt minne det där! Ha en skön fredag! ♥

Vita små hjärtan sa...

Så fint!!! Jag har också mina under en kupa.
Kram Agnetha

Solveig sa...

Det er så fine bilder her hos deg bestandig! Jeg har også tatt vare på mine første sko. Miljøskapende å ha stående fremme;o)
Måtte gå gjennom bloggen din nå, siden det var en stund siden sist. Det går i oppussing her hos meg og da blir det ikke så mye tid foran pc'en;o)
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Solveig

Loppisliv sa...

Söta små skor, ja tänk att vi alla varit små och tultat omkring :-)) Fina bilder från din veranda, den där lampan du har i koppar där inne är ju bara såååå fin, ohhh vill ha :-)) Kram på dig //Paula

Ord & Känsla sa...

Skorna liknar mina jag hade som liten, ursöta;)
Vilka fina bilder du visat de senaste dagarna, du gör så många fina loppisfynd!!

Kram Helena

Norr om Köpenhamn sa...

Kul att du har de allra första skorna och så söta under glaskupan :o)
Och så gillar jag verkligen ditt stilleben på hyllan i hallen.

Njut av dina lediga dagar :o)
Kramis Ulrika

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Så fina bilder och kul att ha kvar dina gamla skor :)
Ett sånt minne!
Jah har sparat Idas svarta lack tofflor men när det var storstädning här hemma så slängde hon en av dom :(
Men som tur inte båda!

Ha en riktigt härlig Helg!

Kram Sirpa

Helena, The Swenglish Home sa...

Åh så söta de är, dina små skor, som ett litet smycke under glasklockan där, och med en så personlig historia. Tänk att du har tultat omkring i dessa en gång...

Ljuvlig hallstilleben i förra inlägget!

Kram och stort tack för dina snälla ord om mina "nyheter"!

Helena

VINTAGE sa...

Malin, that's a wonderful idea - I love it!

Maybe you would like to take part in a giveaway raffle? http://uruguay-az.blogspot.com/2011/02/giveaway.html

Hugs

Tine

Lantliv och Loppis sa...

Vilka söta skor!
Tänk att ALLT var finare förr!
Silverfat kan man inte få för många av ;)
Hoppas du får en skön ledighet!
Kram Ellen

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
så söta skor! Jag har sparat min dotters första..

Trevlig helg, kram Monica