söndag 6 februari 2011

Söndagsbilder & Rättelse;o)

Hej!!! Söndagsbilder från mitt spanska skåp!!! Kikar in i & berättar lite om mitt Äventyr;o) Jag har haft en toppenweekend med familjen i Sälen...Min fina Vännina A fyllde 40 år igår & kom till Sälen för att fira sin födelsedag!!! Vi ville överraska henne så det har varit många vita lögner...men som sonen sa det var ju för en god sak;o) Tänk att när de öppnade stugdörren igår kväll stod vi där & sjöng, det var så kul för hon trodde verkligen att jag var i Köpenhamn.....
Kan berätta oxå att det var extra kul för i fredags blev hon fru...så jag blev allt lite paff jag oxå!!!
Grattis igen Anna & Micke!!!
.
Hittade lite småsaker i en antikaffär i Sälen;o) Måste ju se sig om när man är ute & far!!! Visar en annan dag....
Imorgon presenterar jag vinnaren i utlottningen!!!!
Kika in i Fabriken för fler Söndagsbilder;o)
.
Malin

26 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Vad roligt med överaskningar både för dig och din vän ;).Låter som en helt underbar helg.
Vilka fina bilder från ditt unnderbara skåp, många små detaljer finns att hitta där.
Kram Ing-Britt

liven sa...

Hei Malin
Høres ut som dere har hatt en flott helg!!
Tenker venninnen ble overrasket ja....men så ble jo dere det også da :o)
Alltid så koselige bilder fra ditt hjem....og skapet ditt er bare så fint!!
Ha en fin kveld :o)

Hanna sa...

så fina vita burkar du har i skåpet.
Ha en fin söndagskväll.
kram
Hanna

Lantliv och Loppis sa...

Den typen av lögner är faktiskt ursäktade!=)
Härligt med överraskningar! =)
kram Jennica

Vintage House sa...

Hej
så underbart kul:)
och vilka överaskningar för Er båda...
Så fina bilder från ditt skåp
kram
sandra

Mariette sa...

Vad roligt!!!

Såna överraskningar måste vara oförglömliga!

Och det måste man ju dra några vita lögner för...

Välkommen hem!

Kram Mariette

Loppisliv sa...

Vilken härlig överraskning till din vän, ja till dig också ju. Så himla fint där i ditt vackra skåp, jättefina bilder. Kram Paula

Änglarnas hus sa...

Älskar verkligen den här typen av överraskningar! Speciellt om det är någon annan som är "utsatt"..

Ska bli spännande att får se dina loppisfynd!!

Ha det gott! Kramis Sanne!

Hulda sa...

Det må ha vært utrolig artig å overraske venninnen din på den måten! :) Nydelig skap du viser bilde fra, elsker den grønnfargen!

Ardisia sa...

Hej! Vilka trevliga överraskningar det har bjudits på :) Låter som ni har haft en toppenhelg!

Så många fina saker du har!! Tittat på dina bilder ett tag nu och gillar din stil jättemycket =)

Ha en fortsatt bra kväll. Kram Ardisia

I mina gömmor sa...

Vilket fint skåp med härliga saker i! Blir nyfiken hur det ser ut i helhet!
Mvh Malin

The House of Antoinette sa...

Vilken toppenhelg - jag älskar sådana överraskningar!!! Extra kul när det blir åt båda håll...

Härligt skåp du har - massor med smått o gott därinne...

Ha en fortsatt trevlig söndag, kram Anette

Färjtorp sa...

Åh vilket fint skåp du har och fina saker!!
Roligt med överraskningar, för er båda ;)

Kram Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad kul att få vara med och överraska henne!
Det är nästan det bästa!
Filket fint skåp du har och mycket fina saker...

Det är klart att du måste ta en shoppingsrunda i Sälen.
Jag var hos Marie och handlade lite fina saker!
Det var så mycket fint!

Ha en fin måndag och vecka!

Kramar Sirpa

Anonym sa...

Vad roligt det måste varit för henne med en sån överraskning:) Roligt för er också.
Önskar dig en fin ny vecka.
Kram Marita i Björkhagen

Vit som snö sa...

Det får man kalla en VIT lögn tycker jag Malin!
En kärleksfull "lögn". Vad glad hon ska ha blivit! Och kul att hon blev Fru oxå!
Snygga bilder på skåpet!! Dom vita porslinsburkarna... dom skulle jag gärna vilja veta var du "hittat" ;)
Ha en fin start på veckan!
Kram Cilla

linnea-maria sa...

Vilka fina skåpbilder! Ha ha ni hade hemlisar för varandra :) Kram /Therese

Lissboden sa...

Hej Malin!
Vad kul med överraskningen för både henne och dig faktiskt. Trevligt också förstår jag med skidåkning, jag saknar det nu här hemma. Vi har bara isbanor nu överallt häromkring:(
Jag blir nostalgisk när jag ser de vita porslinsburkarna eftersom jag sålde sådana när jag började med Lissboden för över 10 år sedan. Jag tycker fortfarande att de är jättefina.
Jag önskar dig en fin vecka!
Kram från Maria

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar överraskning och så vackra saker du visar!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

Systrarna vitt sa...

Vilket sammanträffande, jag är i sälen hela veckan och skulle gärna vilja veta var den antikaffären är någonstans.
Kram Liselott.

Vita små hjärtan sa...

Vilken mysig överraskning!!!!!
Å så fina bilder....mysigt
Ha en fin måndag.
Kram Agnetha

Sussi sa...

Ojojoj...det var en händelserik helg vill jag lova! Låter toppen!
Och ditt skåp får jag aldrig nog av, så mycket fint på hyllorna!
Kram
Sussi

Designe sa...

Så trevligt! ..och dessutom överraskning både för henne och er! :)
Kram

Norr om Köpenhamn sa...

Låter som att ni hade en underbar tur till Sälen och superkul att få överraska sin väninna och dessutom själv få en överraskning :o) Grattis till dem!

Sååå fint du har gjort det i skåpet. Me like!!
Kram på dig och tusen tack för din söta hälsning till lilla Alma :o)
Ulrika

4U2! sa...

Den sortens överraskningar är välkomna!

Elsa och Helena sa...

Det kan man kalla överrsakning:) Fina bilder som vavligt. KRAM Helena (Hoppas på tur imorgon)